فروش استارتاپ

9 مرحله برای راه اندازی فروش استارتاپ

این چک لیست را دنبال کنید تا فروش خود را افزایش دهید

  • یک سیستم CRM (Customer Relationship Management )دریافت کنید
  • دنباله ها را ایجاد کنید
  • پلاگین های نرم افزار فروش را پیاده سازی کنید
  • دو ویژگی کلیدی ایجاد کنید: یک ویدیوی تک صفحه ای و یک ویدیوی توضیحی
  • یک فروشنده نزدیکتر استخدام کنید
  • یک رزرو کننده جلسه استخدام کنید
  • چارچوب BANT

(تعریف بودجه (Budget) : توانایی و تمایل مشتری احتمالی برای هزینه کردن به چه میزان است؟

                   مقام مسئول (Authority) : چه کسی تصمیم گیرنده نهایی است؟

                   نیاز (Need) : آیا مشتری احتمالی مشکلی دارد که محصول شما قادر به حل آن باشد؟

                   زمان بندی (Timing) : آیا ضرورت یا فوریتی وجود دارد؟)

  • یک جریان نمایشی فروش بسازید
  • زمین آسانسور را محکم کنید: سخنرانی آسانسوری

آیا این خیلی زیاد است؟ آیا به جزئیات بیشتری نیاز دارید؟

یک سیستم CRM دریافت کنید: زیرا پیگیری مشتریان در یادداشت‌ها مربوط به دهه 1980 است.

با روزهای پراکنده کاغذ خداحافظی کنید و به شگفتی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سلام کنید.

ایجاد توالی: به یک نقطه تماس با مشتریان بالقوه بسنده نکنید. سکانس هایی بسازید که آنها را به سفری جذاب می برد.

ایمیل ها، تماس ها، پیگیری ها — کار می کند! فقط مطمئن شوید که آنها را با جذابیت مداوم خود غرق نکنید.

پیاده‌سازی پلاگین‌های نرم‌افزار فروش: چه کسی وقت دارد کارها را به صورت دستی انجام دهد؟ افزونه‌های نرم‌افزار فروش، باعث می‌شوند فرآیند

فروش شما اجرا شود، از اتوماسیون ایمیل گرفته تا امتیازدهی به سرنخ گرفته تا ضبط تماس‌ها و گزارش‌دهی.

دو ویژگی کلیدی ایجاد کنید: یک ویدیوی تک صفحه ای و توضیحی چون خواندن سخت است، ویدیوها سرگرم کننده هستند. فیلم توضیحی نباید بیشتر از دو دقیقه باشد.

استخدام یک نماینده فروش: زیرا بستن معاملات به یک شعبده باز نیاز دارد، به خصوص در استارت آپ های اولیه. درآمد هدف (OTE یا  On Target Earnings) باید مشخص شده باشد

که نیمی از آن به عنوان پایه و نیمی به عنوان کارمزد، به علاوه احتمالاً برخی از سهام شرکت شما افزایش یافته است.

یک رزرو کننده جلسه استخدام کنید: زیرا چه کسی برای تعقیب مردم زمان دارد؟ این نقش ها نمایندگان توسعه کسب و کار یا نمایندگان توسعه فروش نامیده می شوند.

یک جریان نمایشی فروش بسازید: زیرا ارائه ها مانند اجرای تئاتر هستند. یک جریان نمایشی فروش جذاب ایجاد کنید که مشتریان بالقوه شما را به سفر می برد. آنها را قلاب کنید و خیره کنید.

محکم کردن زمین آسانسور: زیرا هیچ کس برای یک مونولوگ طولانی وقت ندارد. هنگامی که با صدای بلند صحبت می کنید، این را 20 تا 30 ثانیه نگه دارید. آن را مختصر و جلب توجه کنید به گونه ای که توصیف کند برای حل مشکلاتی که ممکن است آنها داشته باشند چه کاری

انجام می دهید.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *