خدمات ما

روند کار

تیم ما شامل متخصصانی است که کار خود را حرفه ای و با تعهد انجام می دهند

همکاران ما در آژانس توسعه کسب و کار باران به صورت روزانه ملزم به یادگیری دانش تخصصی جدید هستند. ما مایل نیستیم که با دانش قدیمی برای کسب و کارها نسخه های تکراری بپیچیم. هیچ کسب و کاری شبیه کسب و کار دیگر نیست و هرکدام منحصر به فرد  و خاص هستند.

1.آسیب شناسی

 در ابتدای هر پروژه بر اساس استانداردهای هر بخش کسب و کار و چک لیست های مرتبط، کسب و کار بررسی و آسیب شناسی می شود. ما هیچ کاری را بر اساس سلیقه و تجربه صرف انجام نمی دهیم

2.اجرای تخصصی

هر پروژه، چه توسعه کسب و کار باشد و چه برندسازی و مدیریت برند و چه دیجیتال مارکتینگ یا حضور موثر در نمایشگاه، در آژانس باران، یک جدول زمانی و اقدامات لازم را آماده خواهیم کرد

Mask_Group_45

خدمات ما

در ذهن مشتری بمانید اولین انتخابش باشید!

در بازار رقابتی امروز تنها برندهایی موفق‌اند که جایگاهی در ذهن مخاطبین خود دارند.

دلیل اینکه ناخودآگاه از بین چندین محصول مشابه برند خاصی را انتخاب می‌کنید، یا یک شرکت را علی رغم قیمت بالای خدماتش به بقیه ترجیح می‌دهید و یا با خریداری یک محصول احساس خوشایندی دارید، نشان دهنده اهمیت برندسازی در زندگی امروزی است.

خدمات آژانس توسعه کسب و کار باران

منحصر به فرد و ماندگار

005-startup

کسب و کار شخصی، ایده تا درآمد

Entrepreneur

کسب و کار شخصی نوعی از تجارت است که توسط خود فرد برای تامین منافع مالی اش شکل گرفته است. در این نوع از کسب‌وکار، افراد در استخدام شرکت، سازمان یا اداره خاصی نیستند و ساعات حضور و غیاب‌شان در محل کار را خودشان تعیین کرده و برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار اقدام می‌کنند.

003-analysis

تحقیقات بازار و تحلیل رقبا

Market Research

تحقیقات بازار یا Market Research به فرایند جمع‌آوری، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و اطلاعات در خصوص بازار، مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات و تاثیر آنها در بازار گفته می‌شود. در واقع تحقیقات بازار با بررسی رفتار بازار و مشتریان تلاش می‌کند تا درک درست و عمیقی از نیازها، اندازه و سهم بازار را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد

026-conference

برندسازی شخصی

Personal Branding
برندسازی شخصی Personal Branding، فرآیندی است که توسط آن، افراد و تخصص‌شان مثل برندهای تجاری علامت‌گذاری می‌شوند. در حالی که تکنیک‌های قدیمی مدیریت خودیاری، دربارهٔ خودبهبودی و افزایش مهارتهای شخصی صحبت می‌کرد، مفهوم برندسازی شخصی، می‌گوید موفقیت از خود محصول بدست می‌آید.
033-analytics

دیجیتال مارکتینگ

Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ یعنی تسلط و اجرای تخصصی  مجموعه‌ای از ابزارها و تکنیک‌ها؛ از طراحی سایت و  سئو و ایمیل مارکتینگ گرفته، تا استراتژی محتوا و استفاده ازرسانه های اجتماعی، ازتبلیغات کلیکی وبازاریابی موبایلی گرفته، تا تولید محتوا و بازاریابی مشارکتی در فضای اینترنت

001-web

طراحی سایت کارآمد و پولساز

Web Design

طراحی وب فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و اجرای طرح طراحی وب سایت به گونه ای است که کاربردی باشد و تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد. تجربه کاربر در فرآیند طراحی وب بسیار مهم است. وب‌سایت‌ها دارای مجموعه‌ای از عناصر هستند که به روش‌هایی ارائه شده‌اند که حرکت در آنها را آسان می‌کند.

084-browser

توسعه کسب و کار

Business Development

توسعه کسب و کار یک استراتژی است که برای یافتن چشم اندازهای جدید و پرورش آنها و رشد کسب و کار استفاده می شود. ساده ترین راه این است که به آن به عنوان چتری نگاه کنیم که برای بهبود همه بخش های دیگر کار می کند. به بهبود فروش کمک می کند و بازاریابی را توسعه می دهد.

018-newsletter

ایمیل مارکتینگ

Email Marketing

 شکلی از بازاریابی که می تواند مشتریان لیست ایمیل شما را از محصولات جدید، تخفیف ها و سایر خدمات آگاه کند. همچنین می تواند به مخاطبان شما در مورد ارزش برند خود آموزش دهید یا آنها را بین خریدها درگیر نگه دارید. 

014-conversation

نام برند، لوگو و هویت بصری

Brand Name & Visual Identity

در یک تعریف ساده هویت بصری یعنی عناصر قابل مشاهده یک برند مانند لوگو، رنگ، فرم، شکل و … که در تلفیق با هم معنای نمادین را منتقل میکنند، که نمیتوان تنها ازطریق کلمات بیان کرد. لوگو چیست: یک لوگو در ساده ترین حالت یک نماد برای شناسایی یک برند است.

028-meeting-1

حضور موثر در نمایشگاه

Exhibition Stand

 اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، معتقدند که بازده مستقیم شرکت در یک نمایشگاه چند برابر هزینه های  انجام شده و نتایج آن بسیار چشمگیرتر از روشهای تبلیغی دیگر است. شرکت های موفق 14%  بودجه را صرف شرکت در نمایشگاه  9% را به مکاتبه پستی  و فقط 5% درصد از بودجه را صرف تبلیغ به روش های دیگر می کنند.

018-announcement

کمپین های تبلیغات یکپارچه

Advertising Campaign

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی است که برای تبلیغ و شناساندن یک محصول یا خدمت به جامعه هدف مورداستفاده قرار می‌گیرد. در واقع  کمپین تبلیغاتی حول یک موضوع خاص و منحصر به فرد برای ایجاد آگاهی از برند درباره محصول یا خدمات یک شرکت طراحی و راه‌اندازی می‌شود.

010-plan

بازاریابی نوین و افزایش فروش

Modern Marketing & Increase Sales

بازاریابی فرایندی است که طی آن شرکت‌ها با ابزارهایی مانند روزنامه‌نگاری برند، روابط عمومی و تبلیغات مشتریان را درگیر می‌کنند، با مشتری ارتباط قوی برقرار می‌کنند و برای مشتری ارزش ایجاد می‌کنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند. فروش موفق نیز  بخشی از چرخه بازاریابی است.

032-seo

سئو و بهینه سازی سایت

Seo

سئو به کاربران یک موتور جستجو  کمک می کند محتوای سایت شما را کشف کنند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در مورد کمک به آنها برای درک محتوای شما و کمک به کاربران برای یافتن سایت شما و تصمیم گیری در مورد بازدید از سایت شما از طریق موتور جستجو است.

001-laptop

تبلیغات و روابط عمومی

Advertising & PR

تبلیغات روش و تکنیک هایی است که برای جلب توجه به یک محصول یا خدمات به کار می رود. هدف تبلیغات قرار دادن یک محصول یا خدمات در کانون توجه است. روابط عمومی بر بازخورد و پاسخ  عمومی متمرکز است و هر دو دارای تکنیک ارتباطی استراتژیک برای درگیر کردن مخاطب هدف هستند.

050-eye

برندسازی و بازسازی جایگاه برند

Branding & Rebranding

برندسازی شامل شناخت پیام کلی یک شرکت است که در عناصر طراحی و ویژگی های بازاریابی بافته شده است. بازسازی جایگاه برند اصطلاحی است که برای توصیف گرفتن برند موجود و تغییر یا تغییر پیام و عناصر طراحی آن استفاده می شود.