خدمات ما
روند کار
تیم ما شامل متخصصانی است که کار خود را حرفه ای و با تعهد انجام می دهند
همکاران ما در آژانس توسعه کسب و کار باران به صورت روزانه ملزم به یادگیری دانش تخصصی جدید هستند. ما مایل نیستیم که با دانش قدیمی برای کسب و کارها نسخه های تکراری بپیچیم. هیچ کسب و کاری شبیه کسب و کار دیگر نیست و هرکدام منحصر به فرد و خاص هستند.
1.آسیب شناسی
در ابتدای هر پروژه بر اساس استانداردهای هر بخش کسب و کار و چک لیست های مرتبط، کسب و کار بررسی و آسیب شناسی می شود. ما هیچ کاری را بر اساس سلیقه و تجربه صرف انجام نمی دهیم
2.اجرای تخصصی
هر پروژه، چه توسعه کسب و کار باشد و چه برندسازی و مدیریت برند و چه دیجیتال مارکتینگ یا حضور موثر در نمایشگاه، در آژانس باران، یک جدول زمانی و اقدامات لازم را آماده خواهیم کرد

خدمات ما
در ذهن مشتری بمانید اولین انتخابش باشید!
در بازار رقابتی امروز تنها برندهایی موفقاند که جایگاهی در ذهن مخاطبین خود دارند.
دلیل اینکه ناخودآگاه از بین چندین محصول مشابه برند خاصی را انتخاب میکنید، یا یک شرکت را علی رغم قیمت بالای خدماتش به بقیه ترجیح میدهید و یا با خریداری یک محصول احساس خوشایندی دارید، نشان دهنده اهمیت برندسازی در زندگی امروزی است.
خدمات آژانس توسعه کسب و کار باران
منحصر به فرد و ماندگار

کسب و کار شخصی، ایده تا درآمد
کسب و کار شخصی نوعی از تجارت است که توسط خود فرد برای تامین منافع مالی اش شکل گرفته است. در این نوع از کسبوکار، افراد در استخدام شرکت، سازمان یا اداره خاصی نیستند و ساعات حضور و غیابشان در محل کار را خودشان تعیین کرده و برای راهاندازی یک کسبوکار اقدام میکنند.

تحقیقات بازار و تحلیل رقبا
تحقیقات بازار یا Market Research به فرایند جمعآوری، تجزیهوتحلیل دادهها و اطلاعات در خصوص بازار، مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات و تاثیر آنها در بازار گفته میشود. در واقع تحقیقات بازار با بررسی رفتار بازار و مشتریان تلاش میکند تا درک درست و عمیقی از نیازها، اندازه و سهم بازار را در اختیار کسبوکارها قرار دهد

برندسازی شخصی

دیجیتال مارکتینگ
Digital Marketing
دیجیتال مارکتینگ یعنی تسلط و اجرای تخصصی مجموعهای از ابزارها و تکنیکها؛ از طراحی سایت و سئو و ایمیل مارکتینگ گرفته، تا استراتژی محتوا و استفاده ازرسانه های اجتماعی، ازتبلیغات کلیکی وبازاریابی موبایلی گرفته، تا تولید محتوا و بازاریابی مشارکتی در فضای اینترنت

نام برند، لوگو و هویت بصری
در یک تعریف ساده هویت بصری یعنی عناصر قابل مشاهده یک برند مانند لوگو، رنگ، فرم، شکل و … که در تلفیق با هم معنای نمادین را منتقل میکنند، که نمیتوان تنها ازطریق کلمات بیان کرد. لوگو چیست: یک لوگو در ساده ترین حالت یک نماد برای شناسایی یک برند است.

حضور موثر در نمایشگاه
اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، معتقدند که بازده مستقیم شرکت در یک نمایشگاه چند برابر هزینه های انجام شده و نتایج آن بسیار چشمگیرتر از روشهای تبلیغی دیگر است. شرکت های موفق 14% بودجه را صرف شرکت در نمایشگاه 9% را به مکاتبه پستی و فقط 5% درصد از بودجه را صرف تبلیغ به روش های دیگر می کنند.

اجرای کمپین های تبلیغات اثرگذار
کمپین تبلیغاتی مجموعهای از فعالیتهای تبلیغاتی است که برای تبلیغ و شناساندن یک محصول یا خدمت به جامعه هدف مورداستفاده قرار میگیرد. در واقع کمپین تبلیغاتی حول یک موضوع خاص و منحصر به فرد برای ایجاد آگاهی از برند درباره محصول یا خدمات یک شرکت طراحی و راهاندازی میشود.

بازاریابی نوین و افزایش فروش
بازاریابی فرایندی است که طی آن شرکتها با ابزارهایی مانند روزنامهنگاری برند، روابط عمومی و تبلیغات مشتریان را درگیر میکنند، با مشتری ارتباط قوی برقرار میکنند و برای مشتری ارزش ایجاد میکنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند. فروش موفق نیز بخشی از چرخه بازاریابی است.