بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کارها

بازاریابی رسانه های اجتماعی روشی قدرتمند برای کسب و کارها در هر اندازه برای دستیابی به مشتریان بالقوه و مشتریان است. مردم برندها را در رسانه‌های اجتماعی کشف می‌ ...

بازاریابی فلایول

بازاریابی Flywheel: مدل رشد و درآمد جدید برای کسب و کارها

مدل فلایویل، ضد روش قیف فروش مطرح شده است.بر خلاف قیفی که مشتریان را به عنوان یک تفکر بعدی در استراتژی بازاریابی و فروش قرار می دهد، مدل Flywheel مشتریان را در ...

فهرست ضروری ابزارهای بازاریابی محتوا

فهرست ضروری ابزارهای بازاریابی محتوا در سال 2024

بازاریابی محتوا در سال 2024 به سرعت در حال پیشرفت است و دیگر فقط تولید محتوا نیست، بلکه در مورد هوشمندتر و شخصی‌تر کردن آن است.با هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و پ ...

رشد کسب و کار در رکود اقتصادی

5 استراتژی بازاریابی برای رشد کسب و کار در دوران رکود

در دوران رکود، سایر هزینه ها اولویت دارند و سرمایه گذاری های بازاریابی را به سمت عقب سوق می دهند. پرداخت حقوق کارکنان، اجرای عملیات، پذیرش پشته های فناوری جدید ...

بازاریابی نوین و افزایش فروش

بازاریابی نوین و افزایش فروش

بازاریابی مدرن یک روش جامع، چابک و مبتنی بر داده است که برندها را با مشتریان ایده‌آل خود پیوند می‌دهد تا نتایج کسب‌وکار هدفمند را به دست آورد.برای دستیابی به آن ...

تحلیل جامع بازاریابی ایمیل

تحلیل جامع بازاریابی ایمیل سرد

بازاریابی ایمیل سرد روشی شناخته شده برای شرکت هایی است که به دنبال ارتباط با مشتریان یا مشتریان احتمالی هستند. اگرچه این روشی موثر برای ایجاد سرنخ و افزایش فرو ...