9 استراتژی موثر برای افزایش ترافیک وب سایت

9 استراتژی موثر برای افزایش ترافیک وب سایت

1: بازاریابی محتوا و سئو

بازاریابی محتوا یک رشته گسترده است و سئو نقش مهمی در موفقیت آن دارد. محتوا به عنوان ستون فقرات بازاریابی محتوا عمل می کند. از سوی دیگر، سئو به موتورهای جستجو کمک می کند تا این محتوا را بخوانند و تشخیص دهند و آن را در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی کنند. این مووع تضمین می کند که محتوای شما به خوبی در نتایج جستجو و پرس و جوهای کلید خورده توسط مخاطبین هدف قرار می گیرد.

الف. بازاریابی محتوا:
بسیاری از مطالعات و داده های منتشر شده ثابت می کنند که یک استراتژی محتوای هوشمندانه و محتوای منتشر شده به طور منظم در اینترنت می تواند به طور موثر دید و ترافیک ارگانیک واجد شرایط را ایجاد کند. داشتن یک تقویم محتوایی مشخص و یک نقشه راه، گام مهمی در دستیابی به ترافیک با کیفیت بالا و ایجاد اعتبار برند شما در چشم موتورهای جستجو و مشتریان نهایی است.

بسیاری از پیشکسوتان صنعت توصیه می کنند که یک برند باید در برنامه انتشار محتوای خود ثبات داشته باشد. هنگامی که این کار را انجام دادید، هم موتور جستجو و هم افراد را برای محتوای خود خراب می کنید که هر از چند گاهی منتظر آن هستند. ایجاد و به اشتراک گذاری وبلاگ های خود در یک الگوی منظم بسیار مهم است.

طبق HubSpot، سازمان هایی که بیش از 16 وبلاگ در ماه منتشر می کنند، شانس بیشتری برای دریافت ترافیک تقریبا 3.5 برابر بیشتر از سازمان هایی دارند که فقط 4 وبلاگ یا کمتر در ماه منتشر می کنند. مزایای وبلاگ نویسی بیش از آن چیزی است که می توانید تصور کنید و با تلاش های مداوم به افزایش خود ادامه دهید.

آمار نشان داده است که وب سایت های دارای وبلاگ بیش از 400 درصد صفحات نمایه شده بیشتری نسبت به وب سایت هایی دارند که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند.

ایجاد محتوای مفید برای خریداران احتمالی شما ارزش ایجاد می کند. مشتریانی وجود دارند که برای محصولات یا خدمات شما مناسب هستند، اما این فرصت را نداشته اند که درباره برند شما بدانند. با انتشار محتوای آموزنده، می توانید این حصار داران را درگیر کنید، به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک کنید، و حتی آنها را مجبور کنید که به مشتری تبدیل شوند. آگاهی از برند یکی از مهمترین مزایای بازاریابی محتوا است. بدون فکر، آگاهی از برند به طور مستقیم با ترافیک وب بیشتر و سرنخ ها و تبدیل های بیشتر مرتبط است.

ب. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
برخلاف گذشته، بهینه سازی موتورهای جستجو امروزه به ستون فقرات هر سازمان موفق تبدیل شده است. مهم نیست که در یک ماه چقدر محتوا تولید می کنید یا کیفیت آن از نظر توضیح یک موضوع چقدر عالی است، اگر نتوانید کلمات کلیدی مناسب را اضافه کنید و آن را در معرض دید مخاطبان مناسب قرار دهید، وقت تلف کردن است. و تلاش ها سئو دقیقاً به انجام این کار کمک می کند.

این شما را قادر می سازد تا تحقیقات کاملی در مورد آنچه که مخاطب هدف شما در اینترنت جستجو می کند انجام دهید و در نتیجه نحوه بهینه سازی وب سایت خود را برای افزایش جریان ترافیک پیشنهاد می کند.

استراتژی کلمه کلیدی
کلمات کلیدی عباراتی هستند که افراد در نوارهای جستجوی موتورهای جستجو برای یافتن محصول، خدمات یا کسب و کار تایپ می کنند. یک استراتژی قوی کلمه کلیدی می تواند به جذب مشتریان در انتهای قیف فروش که آماده خرید هستند و کسانی که در بالای قیف فروش در اینترنت هستند و در حال انجام برخی تحقیقات ساده هستند، کمک کند. بسیاری از ابزارهای عالی و رایگان و پولی به شما امکان می‌دهند که تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابتی، استخراج لیستی از امکانات منحصر به فرد کلمات کلیدی، ایجاد صفحات گسترده ردیابی کلمات کلیدی و موارد دیگر را انجام دهید. برای بهترین نتایج، ابزارهایی مانند Ahref، Semrush، Moz و Google Search Console را انتخاب کنید.

وب سایت خود را بهینه کنید
هنگامی که کلمات کلیدی را که مردم برای جستجوی آنلاین محصولات، خدمات یا کسب و کار شما استفاده می کنند را درک کردید، از آنها برای اهرم و بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید. بهینه سازی وب سایت سئو دارای پنج حوزه مهم است:

برچسب ها – این کپی است که صفحه شما را توصیف می کند و در نتیجه جستجو ظاهر می شود.
کپی صفحه – کلمات کلیدی کوتاه مرتبط را در کپی صفحه خود در سراسر سایت خود اضافه کنید. از پر کردن بیش از حد پرهیز کنید.
ساختار URL – یک URL ایجاد کنید که کلمات کلیدی را برجسته کند. مطمئن شوید که کلمات را با خط تیره و با حروف کوچک از هم جدا کرده اید – برای مثال www.vwo.com/grow-website-traffic.
تصاویر – به هر تصویری که در وب سایت خود قرار می دهید، توضیحات مرتبط اضافه کنید. مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسب را اضافه کنید.
توضیحات متا – این یک متن دو خطی است که در زیر پیوند قابل کلیک در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود. این یک مکان عالی برای افزودن کلمات کلیدی مرتبط و شناخته شدن توسط موتورهای جستجو است.

2. بازاریابی ایمیلی
ایمیل ها یکی از موثرترین کانال های توزیع محتوا هستند. آمار نشان داده است که 93 درصد از بازاریابان B2B از ایمیل به عنوان رسانه ای برای توزیع محتوای خود استفاده می کنند.

هدف اصلی بازاریابی ایمیلی ایجاد آگاهی از برند، افزایش اعتماد و وفاداری در بین مشتریان و افزایش پایگاه مشتری و الگوهای خرید مشتریان بالقوه شما و مشتریان فعلی است.

شما می توانید در راه هایی که می توانید ایمیلی مرتبط با یک دارایی محتوا ایجاد کنید، به اندازه کافی خلاق باشید. به یاد داشته باشید، هر راهی که ممکن است باشد، هدف اصلی هدایت ترافیک به وب سایت شما و بهبود فروش است. می‌توانید بلافاصله پس از دریافت ایمیل یا در میان‌مدت با نگه داشتن پیام خود در ذهن مخاطبان خود با یادآوری اینکه محتوای شما برای کمک به آنها در صورت نیاز در دسترس است، این اقدام را توسط مخاطبان خود آغاز کنید.

طراحی و تقسیم بندی مراحل اولیه حیاتی برای یک کمپین ایمیل موفق است. اما، مؤلفه اساسی هر کمپین بازاریابی ایمیلی در محتوا نهفته است.

یک استراتژی محتوای هوشمند به موضوعات جذاب کمپین های بازاریابی ایمیلی کمک می کند. پس از انتشار یک پست محتوای عالی، واضح است که می خواهید از آن برای ایجاد ترافیک از طریق کمپین های ایمیل استفاده کنید.

نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بازاریابی ایمیلی شما ترافیک وب و تبدیل بیشتری برای شما داشته باشد.

با ایجاد ایمیل های دقیق و مختصر، ایمیل های خود را قابل اسکن کنید.
ایمیل ها را برای موبایل مناسب کنید، زیرا اکثر مردم به جای لپ تاپ از موبایل استفاده می کنند.
ایمیل های شخصی سازی شده ارسال کنید. مشتریان وفادار و بالقوه هر دو از آن بسیار قدردانی خواهند کرد که ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده برای آنها را بفرستید. بازگشت سرمایه در ارسال ایمیل های شخصی سازی شده بسیار بیشتر از ارسال یک پیام به هزاران گیرنده است.
از پاسخ های پویا برای کلیک ها و رویدادهای ایمیل استفاده کنید. پیام های پس از خرید خود را خودکار کنید. وقت گذاشتن برای تشکر از مشتریان پس از خرید از طریق یک ایمیل خودکار شخصی، راه را برای بازدیدهای برگشتی بیشتر هموار می کند و در نتیجه ترافیک و فروش بیشتر را افزایش می دهد.
صفحات فرود خود را بهینه کنید اکثر کسب و کارها مشتریان بالقوه با ارزش را از دست می دهند فقط به این دلیل که وب سایت یا صفحات فرود آنها بهینه نشده است.
به سوالات مشتریان به سرعت پاسخ دهید. پاسخ دادن به نامه های مشتری باعث ایجاد اعتماد و اعتماد می شود و در نتیجه شانس بازدید مجدد از وب سایت شما یا خرید را افزایش می دهد. مشتریان از سازمان هایی که به سرنخ های بالقوه خود ایمیل می زنند و هرگز پاسخ آنها یا آنچه گیرندگان باید می گفتند را بررسی نمی کنند، خوششان نمی آید.
از بازاریابی ایمیلی ویدیویی استفاده کنید. محتوای سمعی و بصری مؤثرتر از محتوای نوشتاری است. علاوه بر این، درک و به خاطر سپردن آنها آسان است.

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی
منبع بسیار مهم ترافیک وب سایت های شبکه های اجتماعی هستند. بر اساس داده های منتشر شده، هر فرد به طور متوسط بیش از 2 ساعت در روز را در سایت های شبکه های اجتماعی سپری می کند.

الف. یک نمایه تاثیرگذار ایجاد کنید
یک پروفایل اجتماعی قوی و آموزنده تفاوت های زیادی ایجاد می کند. خواه نمایه توییتر، بخش درباره فیس بوک یا صفحه شرکت لینکدین شما باشد، نمایه رسانه های اجتماعی شما اطلاعاتی درباره کسب و کار شما به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یک مکان کاملاً رایگان برای نشان دادن همه در مورد کسب و کار شما و گذاشتن پیوندی به وب‌سایت خود برای منحرف کردن ترافیک فراهم می‌کنند.

ب. وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید
انتشار محتوا در سایت های رسانه های اجتماعی یک استراتژی مهم برای افزایش آگاهی از برند، قابل مشاهده کردن خود برای مخاطبان جدید و آموزش مخاطبان در مورد پیشنهادات شما است.

شما انرژی زیادی برای نوشتن محتوای وبلاگ خود می گذارید و می خواهید مخاطبان شما آخرین محتوای شما را ببینند. اما اگر فقط تعداد کمی از افراد به وبلاگ شما در وب سایت شما دسترسی داشته باشند، هدف شما شکست می خورد. بهترین راه برای رفع این مشکل، تبلیغ پست های خود در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، فیس بوک و غیره است.

با ایجاد یک برنامه زمانی رسانه های اجتماعی که محتوای قدیمی شما را تبلیغ می کند، شروع کنید. 

ج. زمانی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند، پست کنید
بهترین زمان برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی زمانی است که مخاطبان هدف شما بیشتر فعال هستند. هنگام ایجاد استراتژی اجتماعی خود، “زمان اوج” مخاطبان خود را بررسی کنید. در غیر این صورت، اگر مخاطبان هدف شما آنلاین نباشند، پست کردن در رسانه های اجتماعی چه فایده ای برای دیدن آن دارد؟ ممکن است چند بازدید داشته باشید، اما آیا آنها به ترافیک وب شما اضافه می کنند یا فقط به نرخ پرش روزافزون شما کمک می کنند؟

در ترکیب زمانی که هوشمندانه انجام شود، ایجاد و انتشار محتوای شما در رسانه های اجتماعی می تواند بهترین نتایج را برای ایجاد ترافیک وب خوب در دراز مدت به شما بدهد.

4. بازاریابی ویدئویی
یک ویدیو ابزاری عالی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما است، افراد را برای مدت طولانی درگیر می کند و در نتیجه نرخ پرش شما را کاهش می دهد. راه دیگر برای افزایش ترافیک با ویدئو این است که به سادگی یک ویدیو در صفحه اصلی وب سایت خود داشته باشید.

یوتیوب به مراتب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان (بعد از گوگل) است. مردم تماشای ویدیو را به خواندن مطالب طولانی ترجیح می دهند. در نتیجه، شرکت‌های بیشتری توجه و بودجه خود را به بازاریابی ویدئویی معطوف می‌کنند.

طبق آمار، تعداد شرکت‌هایی که از ویدئو به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می‌کنند در سال ۲۰۱۹ از ۸۱% در سال ۲۰۱۸ به ۸۷% رسیده است. این تعداد از ۶۳ % در سال ۲۰۱۷ افزایش چشمگیری داشته است.

ویدئوها فقط توجه کاربر را جلب نمی کنند. آن را نگه می دارند. طبق آمار 88% از بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری در وب سایتی می مانند که یک ویدیوی برجسته منتشر شده است.
به علاوه، آنهایی که بیشتر می مانند، 64 درصد بیشتر احتمال دارد که یک محصول را خریداری کنند!
ویدئوهای کوتاه به اندازه کافی جذابیت ایجاد می‌کنند تا افراد را وادار به دانستن بیشتر کند. و وقتی مردم بخواهند بیشتر بدانند، بدون شک در وب سایت شما قرار خواهند گرفت.

اگر نوع مناسبی از محتوا را برای مجموعه مناسبی از مخاطبان ایجاد کنید، ویدیوهای شما این شانس را دارند که به صورت ویروسی تبدیل شوند و وب سایت شما را با ترافیک زیاد تقویت کنند.

چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

الف. ویدیوهای کوتاه ایجاد کنید
ویدیوهای کوتاه به اندازه کافی جذابیت ایجاد می کنند تا افراد تمایل به دانستن بیشتر داشته باشند. و وقتی مردم بخواهند بیشتر بدانند، بدون شک در وب سایت شما قرار خواهند گرفت. CTA شما همان کاری است که می خواهید بینندگان پس از تماشای ویدیوتان انجام دهند. در این صورت شما می خواهید که از وب سایت شما بازدید کنند و ترافیک را افزایش دهند. بهترین راه برای انجام این کار این است که واضح و قانع کننده باشید.

ب. یک تصویر کوچک جذاب ایجاد کنید
عنوان و تصویر کوچک ویدیو اولین چیزهایی هستند که هنگام مرور در گوگل، یوتیوب و سایر وب سایت های مشابه توجه بیننده را به خود جلب می کنند. این نشان می دهد که ویدیوی شما درباره چه چیزی است و محتوایی که نشان می دهد. هرچه بینندگان به عنوان و تصویر کوچک شما علاقه بیشتری داشته باشند، احتمال اینکه روی ویدیو کلیک کنند بیشتر است.

نکات زیر را برای ایجاد یک تصویر کوچک جذاب دنبال کنید:

تصویر کوچک شما باید عکسی از ویدیوی خودتان باشد، سعی نکنید مخاطب را با تصاویر غیر واقعی فریب دهید.
از تصاویر جالب ویدیوی خود به عنوان تیزر استفاده کنید تا مخاطب را علاقه مند کنید.
وجود یک عنصر انسانی یا نمای نزدیک از چهره ها به عنوان تصویر کوچک به احتمال زیاد بر سطح تعامل بینندگان تأثیر می گذارد.


ج. در رسانه های اجتماعی سر و صدا ایجاد کنید
هنگامی که در حال انجام یک کمپین بازاریابی ویدیویی هستید، تمرکز شما باید بر روی پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب و همچنین رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و اسنپ چت باشد. مطالعات مختلف ثابت می کند که مردم بیش از 136 دقیقه در روز را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند، آیا تبلیغ شرکت شما در رسانه های اجتماعی ایده خوبی نخواهد بود.

از نکات زیر برای تبلیغ ویدیوهای خود در سایت های شبکه های اجتماعی استفاده کنید:

برای تعامل با مخاطبان و ایجاد حضور در برند خود، به طور مرتب ویدیوهای با کیفیت بالا ارسال کنید.
با بهینه‌سازی برچسب‌ها در YouTube و هشتگ‌ها در رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای خود را قابل جستجو کنید.
برای تبلیغ محتوای خود با اینفلوئنسرها و سایر برندهای محبوب تر تماس بگیرید.


د. ویدیوهای سازگار با موتورهای جستجو و موبایل پسند ایجاد کنید
هدف نهایی استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی و حضور برند شما این است که بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بیاورید و آنها را به مشتریان پرداخت وفادار تبدیل کنید. از این رو، مهم است که ویدیوهای وب سایت شما برای موتورهای جستجو مناسب باشند. همچنین، افراد بیشتری از موبایل برای هر چیزی که نیاز دارند استفاده می کنند. از این رو منطقی است که ویدیوهای خود را با موبایل نیز سازگار کنید.

در زیر چند نکته ساده برای انجام این کار آورده شده است:

برای ویدیوی خود رونویسی ارائه کنید تا در جستجوهای عمومی Google ظاهر شود.
ابرداده فایل ویدیوی خود را با کلمات کلیدی مرتبط و هدف کاربر در عنوان و توضیحات ویدیو بهینه کنید.
یک نقشه سایت ویدیویی ایجاد کنید و آن را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید.
مطمئن شوید که از پخش‌کننده‌های ویدیویی واکنش‌گرا مانند YouTube، Vimeo یا Brightcove استفاده می‌کنید. این پلتفرم ها به طور خودکار کیفیت ویدیو را با توجه به پهنای باند بینندگان افزایش یا کاهش می دهند.
اندازه متن را بررسی کنید زیرا متنی که برای صفحه تلویزیون عالی به نظر می رسد در صفحه گوشی هوشمند کوچک به نظر می رسد.
طول زمان پخش ویدیو را با توجه به هدف و پلتفرم خود تنظیم کنید. در حالی که یک ویدیوی یک ساعته از پشت صحنه برای YouTube خوب است، یک تیزر 60 ثانیه ای برای اینستاگرام بهترین است.
CTA خود را به طور برجسته قرار دهید
CTA شما همان کاری است که می خواهید بینندگان پس از تماشای ویدیوتان انجام دهند. در این صورت شما می خواهید که از وب سایت شما بازدید کنند و ترافیک را افزایش دهند. بهترین راه برای انجام این کار این است که واضح و قانع کننده باشید. بدون یک CTA واضح، مخاطبان شما گیج خواهند شد و مطمئن نیستند که چه کاری باید انجام دهند. اگر می خواهید ترافیک بیشتری برای سایت خود داشته باشید، مطمئن شوید که مخاطبان می توانند وب های شما را راحت تر پیدا کنند 

5. بازاریابی مجدد
در دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی مجدد، عمل ارائه تبلیغات در سراسر اینترنت به بازدیدکنندگانی است که قبلاً از وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما بازدید کرده اند.

رسانه های اجتماعی که یک کانال بازاریابی مجدد بسیار جوان نسبت به ایمیل هستند، به طور موثر برای بازاریابی مجدد استفاده می شوند. هنگامی که افراد در یک پلتفرم رسانه اجتماعی با شما ارتباط برقرار کردند یا روی پیوندهای ایمیل شما کلیک کردند، می توانید بارها و بارها و بارها برای آنها بازاریابی کنید. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که مردم تبلیغ شما را ببینند، اما بخش عادلانه ای از مخاطبان شما این کار را خواهند کرد و تعدادی از طرفداران سرسخت وجود خواهند داشت که اعلان ها را روشن می کنند و هر به روز رسانی را که شما ارسال می کنید دریافت می کنند.

بازدیدکنندگان وب سایت و کاربران برنامه خود را هدف قرار دهید، از استراتژی های پیشنهاد قیمت برای تبدیل بهینه استفاده کنید، مخاطبان مشابه را هدف قرار دهید، از هدف گذاری خودکار استفاده کنید، از بازاریابی مجدد پویا استفاده کنید، با خریدارانی که سبد خرید را رها کرده اند، تعامل مجدد داشته باشید، فروش متقابل و فروش مجدد به خریداران موجود، ایجاد و نمایش دهید. دسته‌های مختلف محصولات، پس از یک دوره معین، دوباره با مشتریانی که خرید کرده‌اند تماس بگیرید، از تبلیغات واکنش‌گرا استفاده کنید و در نهایت در لیست‌هایی که احتمال تبدیل آن‌ها بیشتر است، پیشنهاد بدهید.

6. اینفلوئنسر مارکتینگ
شما می توانید با کار تاکتیکی با اینفلوئنسرهای آنلاین، ترافیک رایگان عظیمی را هدایت کنید.

اگر می‌خواهید از اینفلوئنسر مارکتینگ برای هدایت ترافیک بیشتر به وب‌سایت خود استفاده کنید، بیایید به تفصیل درک کنیم که چه عواملی را باید در نظر داشته باشید:

برای شروع، دعوت به اقدام قوی را به عنوان یک نیروی محرک برای جلب توجه مصرف کنندگان خود اضافه کنید و به محض اینکه یک تأثیرگذار از برند شما نام می برد، آنها را وادار به عمل کنید.

الف. اینفلوئنسرهای خود را با دقت انتخاب کنید
همه اینفلوئنسرها برابر نیستند. همچنین، همه نمی توانند تأثیرگذار شما باشند. بنابراین، اگر می‌خواهید کمپین‌های اینفلوئنسر شما ترافیک را افزایش دهند، مهم است که اینفلوئنسرهای خود را با دقت انتخاب کنید. اگر اینفلوئنسری که انتخاب کرده‌اید مناسب نباشد، نه تنها به اعتبار شما آسیب می‌زند و پیام برند شما را سردرگم می‌کند، بلکه منجر به ایجاد ترافیک می‌شود. ROI بد

ب. تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین
کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ خود را به دقت زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که مسیر درست را طی می کنند. در غیر این صورت، آنها را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید تا KPI های مورد نظر خود را برآورده کنند، راه هایی را در نظر بگیرید که می توانید به محض اینکه بهترین فرصت را از طریق بهینه سازی به دست آورید، پیش بروید.

اگر به نتایجی که انتظار داشتید نمی رسید نگران نباشید. در بیشتر مواقع، بار اول آن را درست نخواهید گرفت. بنابراین آزمایش کنید که چه چیزی به بهترین شکل تبدیل می شود و انواع مختلف کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ را آزمایش کنید تا ارزیابی کنید که از کجا بیشترین ترافیک و در نهایت سرنخ ها و تبدیل ها را دریافت می کنید.

ج. محتوای اینفلوئنسر را تقویت کنید و آن را گسترش دهید
در نظر بگیرید که محتوای اینفلوئنسر خود را با یک استراتژی پولی تقویت کنید تا در معرض دید قرار گرفتن و دسترسی بیشتر شود. تمام پلتفرم هایی را امتحان کنید که برای صنعت شما بهترین کار را دارند. به ترتیب، ابتدا آنهایی را انتخاب کنید که از نظر ارگانیک عملکرد خوبی دارند. یک افزایش پولی می تواند تأثیر زیادی بر نتایج حاصل از همکاری داشته باشد.

به یاد داشته باشید، محتوای رسانه‌های اجتماعی طول عمر محدودی دارند، به این معنی که ظرف یک یا دو روز ناپدید می‌شوند، بنابراین محتوای اینفلوئنسر را بازتوییت کنید، بازنشر کنید و به اشتراک بگذارید تا طول عمر بیشتری در بین مخاطبان خود داشته باشید.

د. امکان سودمندی سئو را بررسی کنید
در اینفلوئنسر شما، یا هرکسی که یک مقاله عالی در مورد شما می نویسد و آن را به صورت آنلاین منتشر می کند، از درخواست پیوندی که به وب سایت شما اشاره می کند ابایی نداشته باشید. نه تنها به طور مستقیم ترافیک را افزایش می دهد، بلکه رتبه موتور جستجوی شما را نیز بهبود می بخشد و مزایای سئو را ارائه می دهد.

7. بازاریابی پولی
بازاریابی پولی شامل بازاریابی موتورهای جستجو (SEM و SEO)، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات موتور جستجو، لیست های حمایت شده و غیره است. این لیست شامل نام برنامه های تبلیغاتی خاص و انواع تبلیغات، مانند Google Ads (که قبلاً شناخته می شد) است. به عنوان گوگل ادوردز)، تبلیغات فهرست محصولات گوگل، تبلیغات خرید گوگل و تبلیغات بینگ و غیره.

بازاریابی جستجوی پولی به کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد که در فهرست‌های حمایت‌شده یک موتور جستجو یا یک سایت شریک با پرداخت هر بار که تبلیغ آن‌ها تحت مدل PPC (پرداخت به ازای کلیک) کلیک می‌شود یا زمانی که آگهی‌شان نمایش داده می‌شود (CPM یا کمتر متداول‌تر) تبلیغ کنند. هزینه در هزار) یا زمانی که تماس تلفنی تحت مدل PPC (پرداخت به ازای هر تماس) ایجاد می شود.

انواع مختلفی از تبلیغات پولی وجود دارد و دو نوع رایج آن عبارتند از Pay-Per-Click (PPC) و Pay-Per-Impression (PPI). موارد دیگر عبارتند از کلمات تبلیغات گوگل، تبلیغات رسانه های اجتماعی – فیس بوک و لینکدین و غیره.

از PPC برای هدف قرار دادن کاربران موتورهای جستجو استفاده کنید، آنها بیشتر در معرض پیوندهایی هستند که شبیه آنچه آنها جستجو می کنند، هستند.

زمانی که در PPI هستید، برای نمایش هزار بار تبلیغ خود پول می پردازید. با این روش تبلیغات پولی، شما برای نمایش آگهی پرداخت می کنید نه کلیک. اگر استراتژی شما از شما می خواهد که تبلیغ خود را برای افراد زیادی نمایش دهید، باید آن را دنبال کنید. این اندازه گیری نمی کند که واقعاً چند نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده اند.

گوگل ادوردز بسیار خاص و هدفمند است. وقتی در نوار جستجو تایپ می‌کنید، گوگل دو نوع اصلی از نتایج جستجو را ارائه می‌دهد: ارگانیک و حمایت شده. کاربران بر روی مرتبط‌ترین نتایج کلیک می‌کنند، و اغلب، یکی از نتایج حمایت‌شده خواهد بود، زیرا آنها بیشتر به محصول خاصی که به دنبال آن هستید، هدف قرار می‌گیرند. از گوگل ادوردز برای دریافت ترافیک بسیار واجد شرایط استفاده کنید.

8. پست مهمان
محتوای منحصر به فرد و تازه نقش مهمی در کمک به جلب توجه وب سایت شما توسط خزنده های موتورهای جستجو دارد. با این حال، چیزی که باید بدانید این است که ارسال محتوا در وب سایت شما نتایج مورد نظر شما را به همراه نخواهد داشت. برای نمایه سازی و بهینه سازی طولانی مدت و موثر کافی نخواهد بود. اینجاست که شما همچنین باید از مزیت ارسال مهمان بهره ببرید.

وبلاگ نویسی مهمان به شما کمک می کند تا ترافیک وب را به دست آورید، در مقابل مخاطبان خود دیده شوید و رتبه سئو خود را به روشی بسیار مقرون به صرفه افزایش دهید. با این حال، اگر می خواهید ترافیک وب خوبی کسب کنید، توسعه یک استراتژی وبلاگ نویسی مهمان بسیار مهم است. تلاش‌های شما برای وبلاگ‌نویسی مهمان موفق نخواهد بود مگر اینکه یک برنامه مشخص، قابل اجرا و قابل پیگیری داشته باشید.

لطفاً برای دستیابی به هدف خود در مورد تعداد ترافیک وب سایت، به فرآیند پنج مرحله ای زیر مراجعه کنید:

شخصیت آنلاین خود را بسازید: اول از همه، ابتدا با ایجاد یک نمایه جالب یا پرسونای آنلاین شروع کنید. به عنوان گام بعدی، به سمت ایجاد یک حضور آنلاین قوی، که می‌خواهید ترافیک واجد شرایط خود را روی آن ارسال کنید، کار کنید.
فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان مناسب را شناسایی کنید: وقتی وبلاگ‌ها یا انتشاراتی را شناسایی می‌کنید که می‌توانید در آن مشارکت کنید، مطمئن شوید که مخاطبان قابل‌توجهی دارند. همچنین بررسی کنید که حداقل با مخاطب هدف شما همپوشانی داشته باشند. ناگفته نماند که وبلاگ هایی که در نهایت انتخاب می کنید به جایگاه و اهدافی که در ذهن دارید بستگی دارد.
شروع به جستجو کنید: شروع به یافتن شخص مناسب برای ایمیل، ترجیحاً مسئول اصلی وب سایت کنید. اگر یک شرکت بزرگ یا وب سایت پلتفرم محبوب است، همیشه سعی کنید به ویرایشگر یا مدیر محتوا ایمیل بزنید. در صورت داشتن وبلاگ تک نویسنده، مستقیماً با وبلاگ نویس تماس بگیرید. خودتان را به خوبی معرفی کنید و ابتدا با نویسنده یا ویرایشگر ارتباط برقرار کنید تا شانس پذیرش وبلاگ خود را افزایش دهید.

9. تعامل سایت پرسش و پاسخ
بسیاری از بازاریابان متوجه نیستند که سایت‌های پرسش و پاسخ، انجمن‌های آنلاین و انجمن‌ها برخی از جذاب‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف شما و تعامل با قبیله شما هستند. آنها به شما کمک می کنند لینک سازی و سئوی خود را افزایش دهید، دیده شدن نام تجاری خود را توسعه دهید و تعداد زیادی از خوانندگان وبلاگ را به خود جلب کنید.

اگر به طور هوشمندانه و پیوسته در سایت‌های پرسش و پاسخ، انجمن‌های تخصصی و انجمن‌های آنلاین شرکت کنید، می‌توانید خوانندگان فوری و هدفمند برای وبلاگ‌ها و سایر دارایی‌های محتوای خود به دست آورید.

برای هدایت ترافیک بیشتر از این انجمن ها به سایت برند خود، پیوندی به سایت وبلاگ خود را در نمایه های پرسش و پاسخ خود قرار دهید. شروع به شرکت در گفتگوهای مربوطه در این انجمن ها کنید و سعی کنید به سوالات مرتبط نیز پاسخ دهید. در حین پاسخ دادن به سوالات، پیوندها و ارجاع به محتوای مرتبط را در وب سایت خود درج کنید. در دراز مدت، تلاش شما نتیجه خواهد داد.

با ارسال و مشارکت هوشمندانه و نه از طریق ارسال هرزنامه، در بهترین شیوه ها شرکت کنید. 

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *