6251489

ارزش پیشنهادی کسب و کار شما چیست؟

کارآفرینی یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهایی است که هر کسی می‌تواند از آن استقبال کند. وقتی با کسب و کار خود شروع می کنیم، تصور می کنیم که همه چیزهایی را که ما باید ارائه دهیم را دوست داشته و درک کنند.

اما چالش اصلی در فروش پول یا قیمت نیست، بلکه مشخص نکردن ارزش ما برای مشتریان بالقوه است.

همانطور که در یک بازار اشباع شده رقابت می کنیم و خود را در تقلای فروش می یابیم، باید از خود این سوالات را بپرسیم – ارزش من برای دیگران چیست؟، و چرا مشتریان من به من بیش از دیگران نیاز دارند؟

ارزش پیشنهادی یک اصطلاح رایج در آژانس های خلاق است. با این حال، اکثر کارآفرینان تجربه ای در انجام این جلسات استراتژی ندارند و اجرای این مرحله حیاتی را از دست می دهند. در نتیجه دلیل پایین بودن فروش خود را نمی دانند. به عنوان بخشی از سفر فروش خود، باید به این سوال بازگردیم – ارزش ما چیست؟

مراحل زیادی برای تعریف ارزش پیشنهادی ما وجود دارد. به خاطر داشته باشید که یک فرآیند استراتژی و طوفان فکری برای یافتن آن وجود دارد و ممکن است جلسات زیادی طول بکشد تا آن را کامل کنید.

در زیر برخی از توصیه های من برای شما آورده شده است که باید آنها را در نظر بگیرید تا بتوانید در حین پیگیری فروش، درک بهتری کسب کنید.

محصول شما چیست؟ چه چیزی را حل می کند و به نظر شما چرا ارزشش را دارد؟

به یاد داشته باشید که قیمت محصول شما نه تنها باید بر اساس هزینه های تولید یا چیزی باشد که می خواهید بسازید، بلکه باید بر اساس ارزش و تاثیری که روی مشتریان شما می گذارد نیز باشد.

بازار هدف خود را بشناسید

ممکن است هدف شما تقسیم بندی اشتباه باشد. شاید شما در نظر داشته باشید که محصول شما برای مشتریان پردرآمد است در حالی که ارزش شما در واقع برای مشتریان کم‌هزینه است. پذیرش این امر به شما این امکان را می دهد که ارزش و قیمت خود را بر اساس آن موقعیت یابی کنید. واقع بین باش.

تمام راه حل هایی که محصول شما ارائه می دهد را تعریف کنید

به اثرات کوتاه مدت و بلندمدت فکر کنید و برای هر کدام قیمت بگذارید.

همچنین، من توصیه می کنم آنها را با جزئیات با رقابت خود مقایسه کنید – مزایا و معایب را بررسی کنید. ممکن است متوجه شوید که ارزش شما بیشتر یا کمتر از آن چیزی است که قبلاً فکر میکردید.

در ارتباطات خود متواضع نباشید

اغلب ما از ارزشی که برای ارائه داریم غافل می شویم. ما بر شرح خدمات خود، تدارکات و جنبه های قانونی تمرکز می کنیم. اما به اندازه کافی بیان نمی کنیم که چقدر می توانیم برای مشتریان یا مشتریان خود تأثیر بگذاریم.

خود را به جای مشتری خود بگذارید

تصور کنید این تجربه برای آنها چگونه خواهد بود. آیا آنها از محصولات شما برای مدت طولانی یا کوتاه مدت استفاده خواهند کرد؟ دانستن این موضوع به شما کمک می کند ارزش خود را درک کنید.

تفاوت بین خواستن چیزی، نیاز به چیزی یا هر دو را درک کنید.

گاهی اوقات ما مطمئن هستیم که بدانیم دیگران به چه چیزی نیاز دارند و فرضیات خود را درست فرض می‌کنیم، اما واقعاً از زندگی دیگران مطمئن نیستیم. وقتی متوجه شویم که محصولات ما به یک خواسته، نیاز یا هر دو پاسخ می‌دهند، می‌توانیم در مورد ارزش، قیمت و چه کسی آن را به بازار عرضه کنیم.

جنبه عاطفی را نادیده نگیرید

فروش با احساسات گره خورده است. یک مشتری بالقوه ممکن است بنشیند و خرید محصولی را که راه حلی برای چیزی است که مورد نیاز است به تعویق بیاندازد. آنها ممکن است یک خرید ناگهانی یا معامله گران قیمت در مورد چیزی انجام دهند که فوراً روحیه آنها را تغییر می دهد، مانند تعطیلات. منطقی نیست اما مردم سریع‌تر برای چیزهایی خرج می‌کنند که می‌دانند بدون توجه به هزینه، احساس بهتری در آنها ایجاد می‌کند. بنابراین برای یافتن ارزش خود، تعیین کنید که محصول شما چگونه می تواند با احساسات آنها ارتباط برقرار کند و احساس بهتری در آنها ایجاد کند. پرداختن به نقاط درد، به نظر من، می تواند یک واکنش خشم آلود و ترس از دستکاری شدن ایجاد کند. همه ما به دنبال این هستیم که احساس خوبی داشته باشیم، پس ارزش خود را با این نیت پیدا کنید.

برای انجام جلسات خلاقانه و استراتژی با کارشناسان کار کنید

سفر مشتری و تأثیری که محصول شما ارائه می دهد را کاوش کنید. افراد خلاق همیشه خارج از چارچوب فکر می کنند و همه سناریوهای ممکن را بررسی می کنند.

به یاد داشته باشید، ارزش ما دائما در حال تغییر است.

مشتریان ما و ما، به عنوان صاحبان مشاغل، نیز تغییر خواهیم کرد. بنابراین ارزش ما چیزی است که دائماً باید آن را مرور کنیم. هر چه بیشتر به دنبال فروش باشیم، بیشتر مجبور می شویم آنچه را که ارائه می دهیم درک کنیم. تسلیم نشوید، فقط به یادگیری منحصر به فرد خود ادامه دهید و به آن خواهید رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.