بهبود پست اینستاگرام

7 نکته برای بهبود پست های اینستاگرام

بهبود داستان سرایی خود در اینستاگرام، محتوای شما را بهتر نشان می دهد و ارتباط بهتری با مخاطبان شما ایجاد می کند.

داستان سرایی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که به عنوان یک خالق آنلاین باید یاد بگیرید. مردم می خواهند با خود واقعی شما ارتباط برقرار کنند و بازگرداندن پیام های عمومی شما را متمایز نمی کند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای عکاسان، یوتیوب‌برها، پادکست‌ها و بسیاری از سازندگان دیگر است. اگر می خواهید تعامل با مخاطبان خود را بهبود ببخشید، سعی کنید برخی از نکات داستان سرایی برتر ما را از این راهنما اجرا کنید.

  1. از عکس های خود کلاژ ایجاد کنید

آیا روزهایی را به یاد می آورید که اینستاگرام چرخ فلک ها را معرفی کرد، زمانی که برای اشتراک گذاری تصاویر خود نیاز به ایجاد کلاژ داشتید؟ حتی ممکن است هشتگ محبوب #instacollage را که دوستانتان در پست‌های خود قرار می‌دهند به خاطر بیاورید. اگرچه اکنون می توانید از چرخ و فلک استفاده کنید، اما کلاژها کاملاً بی فایده نیستند.

شما می خواهید پست های کلاژ اینستاگرام خود را در تعداد معینی از عکس ها نگه دارید که داستانی را بیان می کنند اما مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند. حداکثر سه یا چهار در یک پست یک قانون کلی خوب است که باید رعایت شود، و حتی می‌توانید چرخ فلک‌هایی برای اشتراک‌گذاری بیش از آنچه در غیر این صورت حداکثر 10 تصویر بود ایجاد کنید.

ایجاد کلاژ برای اینستاگرام آسان است و می توانید از چندین برنامه برای انجام آن استفاده کنید. Photoshop Express برای ویرایش در حال حرکت عالی است و همچنین می توانید از Adobe Illustrator استفاده کنید. ابزارهای دیگری که می توانید امتحان کنید عبارتند

از Photoshop و Canva.

  1. زیرنویس های جذاب تولید کنید

کپشن‌های اینستاگرام راهی فوق‌العاده برای آگاه کردن مخاطبان شما از آنچه در تصاویر شما می‌گذرد است، و می‌توانید آن‌ها را برای سناریوهای متعدد شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال، چندین عنوان ساعت طلایی وجود دارد که می توانید برای پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. اما علیرغم اینکه زیرنویس برای جذب مخاطب ضروری است، بسیاری از سازندگان این اشتباه را مرتکب می شوند که زمان کافی برای فکر کردن به آنچه می نویسند نمی گذارند.

در حالی که برخی از افراد ممکن است استدلال کنند که زیرنویس‌های کوتاه بهتر هستند، واقعیت این است که اگر شما چیز جالبی برای گفتن داشته باشید، مردم در کنار شما خواهند ماند.

بنابراین، واقعاً نیازی به محدود کردن خود ندارید – اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که متن پرکننده را ننویسید.

سعی کنید از دیدگاه یک نویسنده به نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام نزدیک شوید. قبل از رفتن به وسط و پایان، با مشکلی که در ابتدا سعی در حل آن دارید شروع کنید. همچنین می توانید

در جایی که احساس می کنید انجام این کار ضروری است از ایموجی ها استفاده کنید.

  1. چرخ فلک هایی بسازید که داستانی را از ابتدا تا انتها بیان می کنند

بسیاری از کاربران به‌جای اشتراک‌گذاری تصاویر تک، چرخ فلک‌های اینستاگرام را برای نمایش عکس‌های ثابت خود منتشر می‌کنند. می توانید تا 10 اسلاید به یک چرخ فلک اضافه کنید و همچنین می توانید تصاویری را که نمی خواهید پس از انتشار آنها حذف کنید.

شما همیشه می توانید به سادگی 10 تصویر از آخرین عکاسی یا ماجراجویی خلاقانه خود را به اشتراک بگذارید، اما احتمالاً می خواهید جزئیات بیشتری را در مورد آنچه به اشتراک می گذارید وارد کنید. یک ایده این است که از اولین تصویر روی چرخ فلک خود برای نمایش نتیجه نهایی استفاده کنید، و اگر یک وبلاگ سفر دارید، می توانید از آن برای به نمایش گذاشتن نکات برجسته سفر خود استفاده کنید.

با چرخ و فلک های باقی مانده، می توانید نقطه شروع خود را نشان دهید و با پایان ماجراجویی خود به پایان برسانید. از طرف دیگر، می‌توانید کاربران را در طول سفر به ترتیب معکوس راهنمایی کنید – با نقطه شروع خود به پایان برسانید.

برای بیان یک داستان بهتر، می‌توانید از زیرنویس‌های خود استفاده کنید و فراخوانی برای اقدام ارائه دهید – به عنوان مثال، «به راست بکشید تا…» ایده دیگر این است که آنچه را که در هر چرخ و فلک می‌گذرد با نقاط گلوله شماره‌دار مشخص کنید.

می توانید پست های چرخ فلک اینستاگرام را با Adobe InDesign، Canva و در خود برنامه ایجاد کنید.

  1. از متن و گرافیک در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید

در حالی که بسیاری از مردم از اینستاگرام برای عکس‌ها و ویدیوها استفاده می‌کنند، اینها تنها دو موردی نیستند که می‌توانید در این پلتفرم به اشتراک بگذارید. می‌توانید از پست‌ها و داستان‌های ثابت خود به چندین روش خلاقانه مانند اضافه کردن متن و گرافیک استفاده کنید.

شما می توانید از متن و گرافیک برای گفتن یک داستان استفاده کنید، و همچنین اگر می خواهید آمار را برجسته کنید، عالی هستند. هنگام استفاده از متن و گرافیک در پست های اینستاگرام خود، مطمئن شوید که فونت خوانا را انتخاب کنید. همچنین باید به این فکر کنید که رنگ‌های محتوای شما چگونه با یکدیگر تعامل خواهند داشت. می توانید از Adobe Color برای یافتن گزینه های مکمل استفاده کنید.

  1. هر دو جنبه خوب و بد را به اشتراک بگذارید

متأسفانه رسانه های اجتماعی می توانند تأثیرات منفی بر روی کاربران خود و سایر افراد بگذارند. یکی از انتقادات رایج به پلتفرم‌ها، به‌ویژه برنامه‌های بصری مانند اینستاگرام، این است که می‌تواند مانند یک حلقه برجسته باشد.

به عنوان یک خالق آنلاین، باید همچنان به ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان خود ادامه دهید. اگر افرادی که شما را دنبال می‌کنند احساس می‌کنند که دارید درباره عالی بودن زندگی‌تان لاف می‌زنید، تعداد زیادی از افراد را به تعویق می‌اندازید. اصالت برای ساختن یک برند بلندمدت بسیار مهم است، و این به معنای به اشتراک گذاشتن زمانی است که اوضاع بد می‌شود—زیرا بیایید با آن روبرو شویم، خالق آنلاین بودن همه چیز آفتاب و رنگین کمان نیست.

این به این معنی نیست که شما نیاز دارید که تمام جزئیات زندگی خود را به اشتراک بگذارید و احتمالاً نباید این کار را انجام دهید. اما می‌توانید زمانی که در کار خلاقانه خود با مشکلاتی مواجه می‌شوید، مانند آسیب دیدن تجهیزات دوربین یا لغو پرواز در آخرین لحظه، به اشتراک بگذارید.

هنگامی که جنبه های بد را به اشتراک می گذارید، همچنین ارزش دارد در مورد چگونگی غلبه بر این چالش ها صحبت کنید.

  1. نمایش پشت صحنه

به همان روشی که در بالا ذکر شد، ایده خوبی است که نه تنها محصول نهایی هر کاری را که انجام می دهید نشان دهید. مردم همچنین می‌خواهند بدانند چگونه به آن نقطه رسیده‌اید، به‌خصوص اگر خود خالقان مشتاق باشند.

نمایش پشت صحنه ماجراجویی‌هایتان راهی عالی برای تعامل با مخاطبان و نشان دادن جنبه واقعی واقعی‌تان است. اگر می‌خواهید خلاقیت بیشتری داشته باشید، حلقه‌های اینستاگرام گزینه‌ای عالی هستند، و همچنین می‌توانید کل فرآیند پشت صحنه را در استوری اینستاگرام

خود نشان دهید.

اگر می‌خواهید کل فرآیند خود را با Reels به نمایش بگذارید، ایده‌های منحصر به فرد حلقه‌های اینستاگرام را بررسی کنید.

  1. محتوا را از پلتفرم های دیگر تغییر دهید

اگر در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی حضور دارید، ایجاد مداوم محتوای ۱۰۰٪ جدید می تواند به سرعت خسته کننده شود. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود داستان‌سرایی‌تان در اینستاگرام، استفاده مجدد از مطالبی است که در جاهای دیگر پست کرده‌اید در قالبی قابل هضم‌تر.

به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در وب سایت خود نوشته اید، می توانید یک قطعه اضافه کنید یا آنچه را که در مورد آن صحبت می کنید در کپشن خود خلاصه کنید. به طور مشابه، اگر ویدیویی را در یوتیوب منتشر می کنید، یک کلیپ سریع را در قالب یک حلقه به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، راهنمای جداگانه‌ای داریم که درباره چرایی و چگونگی بازیافت محتوای خود صحبت می‌کند.

در اینستاگرام به یک داستان سرای بهتر تبدیل شوید

اینستاگرام یک برنامه عالی برای ارتباط با مخاطبان فعلی شما و جذب فالوورهای جدید است که کار شما را دوست دارند. شما می توانید با تمرکز بر داستان سرایی خود ارتباط خود را با این کاربران تقویت کنید، که به نوبه خود به شما امکان می دهد محتوای بهتری منتشر کنید.

از تغییر منظور محتوای قدیمی خود تا تفکر گسترده تر در مورد نحوه قالب بندی مطالبی که به اشتراک می گذارید، سعی کنید این نکات را اجرا کنید و ارزش بیشتری برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *