DESIGNING THE PERFECT BUSINESS CARD

6 مرحله برای طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت چیزی فراتر از اطلاعات تماس شماست – این یک نمایش بصری از شما و شرکت شما است. کارت‌های ویزیت مؤثر تعدادی از نیازهای بازاریابی را برآورده می‌کنند، از جمله شناخت برند، تبلیغات، دعوت به اقدام و اطلاعات تماس مهم.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه یک کارت ویزیت طراحی کنید که تأثیر ماندگاری از خود به جای بگذارد.

چگونه در 6 مرحله آسان یک کارت ویزیت عالی بسازیم؟


بنابراین، یک کارت ویزیت خوب چیست؟ هرکسی نظر خود را در مورد ساخت کارت عالی دارد. خوشبختانه برای شما، ما فهرستی از نکات و ترفندهای کارشناسان برجسته بازاریابی و طراحان گرافیک ماهر را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم. این مراحل را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه یک کارت ویزیت عالی برای شرکت خود طراحی کنید.

  1. اطلاعات خود را سازماندهی کنید
  2. اندازه و شکل خود را انتخاب کنید
  3. در مورد یک تایپ فیس تصمیم بگیرید
  4. اصول اولیه طراحی را دنبال کنید
  5. شامل یک فراخوان برای اقدام
  6. طراحی خود را نهایی کنید
  1.  اطلاعات خود را سازماندهی کنید

اولین قدم از اصول اولیه کارت ویزیت این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را در کارت ویزیت خود قرار دهید. هدف کارت ویزیت این است که هر آنچه را که مشتریان در مورد کسب و کار شما باید بدانند در اختیار مشتریان قرار دهد. این شامل نام و عنوان شغلی، نام تجاری، آرم، شماره تلفن، آدرس فیزیکی، وب سایت، ایمیل، نمایه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

شما همچنین می خواهید سلسله مراتب این جزئیات را ایجاد کنید. چه چیزی باید در بالا باشد؟ بزرگترین کدام باید باشد؟ مهم ترین چیزی که مشتری شما بداند چیست؟ هنگامی که مشخص کردید کدام بخش از اطلاعات را می خواهید در کارت خود قرار دهید، وقت آن است که طراحی را شروع کنید!

  1. اندازه و شکل خود را انتخاب کنید.

می خواهید کارت ویزیت شما چگونه ظاهر شود؟ شما باید در مورد یک جهت تصمیم بگیرید: افقی یا عمودی. همچنین قبل از شروع طراحی کارت ویزیت خود باید شکل و اندازه را انتخاب کنید.

شما نمی توانید با یک کارت ویزیت کلاسیک اشتباه کنید. با این حال، اگر می خواهید از رقبا متمایز شوید، ممکن است بخواهید شکل کارت خود را آزمایش کنید. اشکال مختلف کارت ویزیت عبارتند از:

  • استاندارد
  • مربع
  • گوشه گرد
  • گوشه گرد مربع
  • تا شده
  • دایره 
  • بیضی شکل
    اندازه استاندارد کارت ویزیت 3.5 × 2 اینچ (88.9 × 50.8 میلی متر) است. این باید فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا اطلاعات کسب و کار، جزئیات تماس، لوگو و موارد دیگر را درج کنید.
  1. در مورد تایپ فیس تصمیم بگیرید.

کنون زمان تصمیم گیری در مورد تایپ فیس است! اگر فونت خاصی در وب سایت، لوگو یا سایر مطالب بازاریابی شما گنجانده شده است، توصیه می کنیم از همان فونت در کارت ویزیت خود برای اهداف یکسانی استفاده کنید. حروفی که انتخاب می کنید باید نشان دهنده برند شما باشد. اگر شرکت شما در زمینه فناوری فعالیت می کند، باید فونت های فنی و مدرن را انتخاب کنید. اگر نویسنده هستید، یک فونت با تم سریف یا ماشین تحریر را در نظر بگیرید.

صرف نظر از فونتی که انتخاب می کنید، خواندن آن باید آسان باشد. هرگز از اندازه فونت کمتر از 8pt استفاده نکنید. علاوه بر این، توصیه می شود نام و لوگوی شرکت خود را حداقل 12 نقطه، اما ترجیحا بزرگتر کنید.

  1. اصول طراحی اولیه را دنبال کنید.

وقتی صحبت از اصول طراحی کارت ویزیت خوب می شود، اغلب کمتر، بیشتر است. برخی از موثرترین مفاهیم طراحی کارت ویزیت ساده ترین آنها هستند. طرح‌های شلوغ یا شلوغ می‌توانند چشم را تحت تأثیر قرار دهند، بنابراین بهتر است روی سادگی تمرکز کنید و از متن یا گرافیک غیر ضروری دور شوید.

  1. شامل یک فراخوان برای اقدام

    در حالی که دعوت به اقدام (CTA) یک الزام جهانی برای کارت ویزیت نیست، می تواند هنگام تشویق مشتریان بالقوه برای برداشتن گام بعدی مفید باشد. مشتریان را با یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، فریاد رسانه های اجتماعی، نکته مفید یا هر انگیزه دیگری که باعث تعامل آنها با کسب و کار شما می شود، جذب کنید. می‌توانید راه‌های جالب یا هوشمندانه‌ای برای گنجاندن CTA در طراحی خود پیدا کنید یا به سادگی یک کد QR را در پشت کارت خود قرار دهید و جلوی آن را همانطور که هست بگذارید.
  2. طرح خود را نهایی کنید

آخرین چیزی که می خواهید این است که یک جعبه تازه چاپ شده از کارت های ویزیت جدید را باز کنید تا متوجه شوید که اشتباه تایپی وجود دارد. یکی از مهم ترین نکات طراحی کارت ویزیت، تصحیح، تصحیح، تصحیح است! از یک همکار یا دوست بخواهید طراحی کارت شما را از نظر غلط املایی یا هر چیز دیگری که ممکن است کمی بد به نظر برسد، دوباره بررسی کند. کمک گرفتن از یک سری دوم چشم هرگز ضرری ندارد! علاوه بر این، فایل های نهایی خود را مجدداً بررسی کرده و به اندازه کافی برچسب گذاری کنید تا از هرگونه سردرگمی در چاپ جلوگیری کنید.آخرین چیزی که می خواهید این است که یک جعبه تازه چاپ شده از کارت های ویزیت جدید را باز کنید تا متوجه شوید که اشتباه تایپی وجود دارد.

هنگامی که 100٪ مطمئن شدید که طرح شما آماده است، آن را به چاپخانه ارسال کنید! اطمینان حاصل کنید که یک مؤسسه قابل اعتماد با متخصصان با تجربه انتخاب می کنید که عدالت طراحی شما را انجام می دهند. همانطور که قبلاً گفتیم، کیفیت چیزی است که یک کارت ویزیت عالی را می سازد. این نکات را برای تصمیم گیری در مورد میزان هزینه برای بودجه بازاریابی خود بررسی کنید.

کارت‌های ویزیت همیشه یک ابزار بازاریابی ضروری خواهند بود. به یک الگوی از پیش ساخته که هزاران شرکت در حال حاضر از آن استفاده می کنند، بسنده نکنید ؛ شما شایسته طراحی منحصر به فرد کسب و کارتان هستید!

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *