357951

5 اصل برای ایجاد یک تصویر برند مغناطیسی

وقتی به برندسازی فکر می‌کنم، روزنامه‌نگار درونی من این کلمه را به مفهوم داستان سرایی مرتبط می‌کند.

برندسازی موثر، مشتریان بالقوه را به سفری می برد که در آن کاملاً درک می کنند که شما چه کار می کنید، چرا و چگونه.

فراتر از آن، یک برند واقعاً مغناطیسی قطبی و منحصر به فرد است. هرچه یک نام تجاری مغناطیسی تر باشد، کمتر به رقابت برای مشتریان جدید نیاز دارد. با موقعیت منحصر به فرد و ارزش پیشنهادی قانع کننده، مشتریان بالقوه و مشتریان جدید به طور طبیعی به سمت چنین برندی

جذب می شوند.

به عنوان فردی که تقریباً یک دهه در بخش فروش و روابط عمومی کار کرده‌ام، می‌دانم که ایجاد یک برند با جاذبه‌های واقعی چقدر می‌تواند سخت باشد.

در اینجا برخی از اصول برندسازی وجود دارد که می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از جستجوی مشتریان جدید به جستجوی مشتریان جدید برای شما کمک کند.

احساسات مشتریان خود را با برنامه ریزی و ساختار درگیر کنید

وقتی مشتری شما برای خدمات برند شما هزینه می پردازد، شکاف عاطفی بین جایی که هستند و جایی که می خواهند پس از مداخله شما باشند را شناسایی کرده اند.

برندسازی مغناطیسی با مشتریان بالقوه همدلی می کند و درک درستی از ارزش خدمات خود را نشان می دهد.

انسان ها موجوداتی احساسی هستند. ما فقط با شرکت هایی تجارت می کنیم که می شناسیم، دوست داریم و به آنها اعتماد داریم. برای اینکه برندهای ما حس اعتماد را در مشتریان خود برانگیزند، باید اطمینان حاصل کنیم که نه تنها می دانیم چگونه شکاف های مشتریان خود را پر کنیم، بلکه مشتریان ما نیز می دانند که ما نیز چگونه این کار را انجام دهیم. مشتریان بالقوه ما دوست دارند ساختار، فرآیند و برنامه ریزی کلی در مورد خدمات ما را ببینند. باز هم، داستان سرایی بسیار مهم است زیرا مشتریان شما می خواهند با خدمات شما سفر کنند.

یک پیشنهاد ارزشی واضح و سرراست به اشتراک بگذارید

اشتباه رایجی که هنگام برندسازی مرتکب می شویم این است که داستان سرایی ما طولانی و گسترده است.

ما اغلب با خدمات ارائه شده بیش از حد ارتباط برقرار می کنیم و دامنه توجه مشتریان بالقوه خود را بیش از حد برآورد می کنیم. در این عصر دیجیتال، ما در مجموع از اضافه بار اطلاعات رنج می بریم. با این حال، مسئولیت ما به عنوان برندها این است که اطمینان حاصل کنیم که هنگام انتقال ارزش خود مختصر و در دسترس هستیم.

هر چه یک مشتری بالقوه راحت تر بفهمد که چگونه می توانیم به آنها کمک کنیم به آنچه می خواهند دست یابند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری خواهیم داشت.

اگر از مشتریان احتمالی خود بپرسید که آیا آنها آنچه را که شما ارائه کرده‌اید می‌دانند، آیا می‌توانند سریع و واضح پاسخ دهند؟ اگر نه، شاید این نشانه ای است که باید روی این اصل کار کنید.

جایگاه برند خود را پرورش دهید

چه کارهای منحصر به فردی را بهتر انجام می دهید که به ارزش پیشنهادی شما می افزاید؟ چه تفاوتی با رقبای خود دارید؟ اینها سوالاتی هستند که باید در نظر بگیرید، زیرا هرچه پیشنهاد شما منحصر به فردتر باشد، ممکن است مشتریان بیشتری پیدا کنید که با شما کار می کنند زیرا شما بسیار متفاوت هستید. اگر نام تجاری شما ارزش منحصر به فرد زیادی ندارد، شاید تامل در مورد

اینکه چگونه می توانید به عنوان یک تجارت و شخص رشد کنید مفید باشد.

از دیگران بخواهید در مورد خدمات و برند شما صحبت کنند

جمع‌آوری و به نمایش گذاشتن گواهی‌نامه‌ها راهی عالی برای ایجاد اعتماد با سرنخ‌ها و مشتریان احتمالی شماست. با این حال، فراتر از نمایش مشتریان قبلی خود در رسانه های اجتماعی یا صفحات فرود، یک راه عالی برای ایجاد مدرک اجتماعی، برجسته شدن در اخبار است. با نوشتن و انتشار مقالاتی در مورد شما در خبرگزاری های مختلف، می توانید دوباره اعتماد خود را به مشتریان خود افزایش دهید و در نتیجه شانس تبدیل آنها به مشتریان پولی را افزایش دهید.

دریافت اخبار مختلف بدون شک درهای زیادی را به روی من باز کرده است. از آن زمان به بعد فروش محصولات، استخدام شدن، صحبت کردن و به طور کلی جذب مشتریان باکیفیت آسان تر شده است. نه تنها به عنوان یک اقتدار بیشتر در جایگاه خود تلقی می شوم، بلکه می توانم تأثیر گسترده تری نیز داشته باشم زیرا افراد بیشتری به برند من با اثبات اجتماعی من اعتماد دارند.

روی استراتژی روابط عمومی خود سرمایه گذاری کنید

داشتن راه های متعدد برای برقراری ارتباط با مردم برای افزایش اعتبار، دسترسی و دسترسی به برندهای ما حیاتی است.

استراتژیک بودن ضروری است زیرا همه پیام ها برای همه رسانه ها مناسب نیستند. برخی از چیزها بهتر است در یک بیانیه مطبوعاتی گفته شوند، در حالی که برخی دیگر در یک پست رسانه اجتماعی یا صفحه فرود وب سایت هستند. میزبانی رویدادها و کنفرانس های مطبوعاتی نیز می تواند راه های عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان مورد نظر ما باشد.

معمولاً، استراتژی‌های روابط عمومی ما برای دستیابی به یکی از دو چیز – ایجاد هیاهو و اعتبار در یک نام تجاری یا محافظت از شهرت بلندمدت برند، ایجاد می‌شوند. در هر صورت، یک استراتژی روابط عمومی موثر می‌تواند برندهای ما را در چشم مشتریان بالقوه و مخاطبان عمومی انعطاف‌پذیرتر، قابل توجه‌تر و قابل اعتمادتر کند.

رشد یک برند می تواند برای هر کسی یک کار دلهره آور باشد. راه‌های زیادی برای دستیابی به اهداف مشابه وجود دارد و ما اغلب می‌توانیم درک مشتریان خود را نادیده بگیریم، در حالی که سعی می‌کنیم رشد را تحت هر محدودیتی که ممکن است داشته باشیم، متعادل کنیم.

با این حال، ما صاحبان مشاغل خدمتگزار طبیعت انسانی هستیم بالقوه و مشتریان ما برندهایی که ماهیت انسان گفته شده را عمیق‌تر درک می‌کنند و جذاب‌تر هستند، آنهایی هستند که در نهایت موفق‌تر و مغناطیس‌تر می‌شوند. امیدواریم بتوانید اصولی را که در اینجا شرح داده شده است در کسب و کار خود اعمال کنید و تماشا کنید که مشتریان جدید پولی را به سرعت و با ظرافت پیدا می کنید.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *