159

دامنه مناسب ارزش برند شما را افزایش می دهد

ارتباط مستقیمی بین انتخاب نام دامنه و ارزش برند وجود دارد.

ما برندها را بر اساس دارایی‌هایشان مدام قضاوت می‌کنیم، برخی را نادیده می‌گیریم و برای دیگران مبشر می‌شویم.

و تقریباً برای همه شرکت‌ها، مهمترین دارایی برند یک نام و یک نام دامنه منطبق است.

ارزش برند با یک دامنه قابل برند شروع می شود

بیایید با چند اعداد واقعی شروع کنیم: ارزش برند شما درصدی از ارزش کلی شرکت شما است که از برند شما ناشی می شود.

چه چیزی یک نام دامنه را قابل برند می کند؟

دامنه‌های تک کلمه‌ای فوق‌العاده ارزش کسب و کار شما را به شدت افزایش می‌دهند و تقریباً همیشه یک سرمایه‌گذاری عالی هستند. متأسفانه، آنها برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک یا اولین بار بسیار گران هستند.

سایر نام‌های قابل برند در صورتی ارزش ایجاد می‌کنند که بیان آن‌ها آسان، به خاطر سپردن آسان و نمایانگر دیدگاه برند شما باشد.

چندین نوع دامنه قابل برند وجود دارد که بارها و بارها موفق می شوند. بیایید نگاهی به برخی از دامنه‌های قابل برندسازی عالی بیندازیم که هر کدام از کسب‌وکارهای موفق پشتیبانی کرده‌اند:

نام های ترکیبی: اینستاگرام، گروپون، پینترست

ترکیبات: PayPal، HappyReturns

املای خلاق: Lyft، Tumblr

تبدیل: Zappos، Shopify

احتمالاً می توانید نام های قابل برند بیشتری را برای هر دسته در نظر بگیرید. کلید ایجاد نام تجاری خود در ایجاد تعادل بین سهولت استفاده با معنا، ارتباط و داستان سرایی است.

نام های قابل برند چگونه کار می کنند

نام‌های قابل برند، مخاطبان شما را جذب می‌کنند. گاهی اوقات، آنها ارتباط بین برند شما و ایده‌های موجود را تشویق می‌کنند. آنها همچنین ممکن است افراد را وادار کنند که سؤال بپرسند یا آنقدر الهام بخش باشند که دامنه شما را به خاطر بسپارند.

با جذب افراد به این شکل، یک دامنه قابل برند تضمین می کند که کاربران به طور مکرر به سایت شما باز می گردند و دسترسی شما را از طریق دهان به دهان افزایش می دهد. هر دامنه و نام خوبی باید با سبک و ارزش های برند شما همخوانی داشته باشد و به مشتریان بالقوه نشان دهد که در هنگام انتخاب محصولات یا خدمات شما در چه کاری هستند. به این ترتیب، دامنه‌های قابل برندسازی نقش کلیدی در ایجاد سفر مشتری و ایجاد برندی دارند که مردم متوجه آن می‌شوند، از آن خرید می‌کنند و در نهایت به آن وفادار می‌شوند.

نام دامنه شما مشخص می کند که مشتریان شما چگونه کسب و کار شما را می بینند. این همان چیزی است که آن را به یکی از با ارزش ترین دارایی های شما تبدیل می کند، اگر مردم به برند شما اعتماد نداشته باشند یا از سایت شما بازدید نکنند، از شما خرید نخواهند کرد.

به همین دلیل است که دامنه های قابل برندسازی بسیار مهم هستند — آنها بهترین شانس ممکن را برای ایجاد یک نام تجاری ارزشمند به شما ارائه می دهند.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *