951

افرادی که بیشترین تأثیر را بر فرهنگ شرکت شما دارند

وقتی این افراد در تیم شما هستند، همه توجه می کنند

وقتی صحبت از فرهنگ شرکت می شود، بسیاری از صاحبان مشاغل مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند. آن‌ها می‌دانند که این مهم است و می‌تواند به رشد و توسعه تیمشان کمک کند، اما اینجاست که دانش تمام می‌شود. آیا باید یک کتابچه راهنمای شرکت ایجاد کنید؟ آیا باید یادداشت هایی برای تشریح رفتارهای مورد نظر ارسال کنید؟ آیا باید شروع به پاداش دادن به کسانی کنید که رفتارها و اعمالی را الگوبرداری می کنند که دوست دارید بیشتر آنها را ببینید؟ نحوه ساختار فرهنگ شرکت خود ممکن است متفاوت باشد، اما چند چیز وجود دارد که برای همه شرکت ها جهانی است.

و امروز می خواهم دو نوع از افراد را که بیشترین تأثیر را بر فرهنگ شرکت دارند به اشتراک بگذارم.

کتاب راهنما را کنار بگذارید

اما قبل از اینکه وارد دو گروهی شویم که بیشترین اهمیت را دارند، می‌خواهم یک سلب مسئولیت درباره کتاب‌های راهنمای شرکت ارائه کنم. از بین تمام گزینه های موجود، کتاب راهنمای شرکت شاید قدیمی ترین و کم اثرترین ابزار برای ایجاد فرهنگ شرکت باشد. کسی قرار نیست آن را

بخواند. و حتی قبل از اینکه جوهر روی کاغذ خشک شود قدیمی می شود. در عوض، بهترین توصیه من این است که هزار ضربه کوچک بزنید. از استندآپ روزانه خود استفاده کنید تا یکی از اعضای تیم را به رسمیت بشناسید که نمونه ای را که می خواهید دیگران از آن پیروی کنند،

الگوبرداری کرده است. هنگام آموزش دیگران از آن مثال ها استفاده کنید. هیچوقت از اطلاع دادن به کسی که تصمیم درستی گرفت، تردید نکنید. و تیم رهبری خود را به انجام همین کار تشویق کنید.

با گذشت زمان، بر خلاف آن کتاب راهنمای قدیمی، فرهنگ شرکتی ایجاد خواهید کرد که قادر به انطباق با آن است.

حال بیایید به دو نوع از افرادی که بیشترین تلاش را برای فرهنگ شرکت می کنند نگاه کنیم.

رهبران

هیچ کس به اندازه تیم رهبری شما بر فرهنگ شرکت تأثیر نمی گذارد. اما آن طور که شما فکر می کنید نیست. در حالی که می توانید روزانه تمرین کنید و رفتارهای خاصی را تشویق کنید، تاثیرگذارترین لحظات تدریس اغلب زمانی اتفاق می افتد که نمی خواهید همه تماشا کنند. لحظات

استرس و آشفتگی، و دیگر موقعیت‌های هیجانی بالا، از گویاترین برای هر تیم رهبری هستند.

استرس رفتاری را ایجاد می کند که ممکن است به آرامی در طول زمان بر فرهنگ تأثیر بگذارد و آن را روی استروئیدها قرار می دهد. احساسات لحظه ای رفتار مورد نظر را تشدید می کند، به آن قدرت بسیار بیشتری می بخشد و آن را قادر می سازد تا در شکاف های شرکت شما فرو برود.

اینفلوئنسرها

خارج از تیم رهبری شما، گروه دیگری از افراد وجود دارند که قدرت ایجاد یا شکستن کسب و کار شما را دارند. اینها تأثیرگذاران کلیدی در شرکت هستند – و به خاطر داشته باشید، این افراد ممکن است در مسیر رهبری باشند یا نباشند. شاید یک نفر در انبار باشد که سال ها آنجا بوده است و همه به دنبال مشاوره و کمک برای مسائل کاری از او هستند. شاید این فروشنده برتر شما باشد که همه به دنبال مشاوره و کمک در بستن بسته های سخت به او هستند.

وقتی این افراد اقدامی انجام می‌دهند، همه اعضای تیم شما را یادداشت می‌کنند. چه ما آنها را به عنوان مثال معرفی کنیم یا نه، این واقعیت که دیگران آنها را تأثیرگذار می بینند، به طور خودکار به آنها قدرت رفتاری می دهد. بنابراین به کاری که آنها انجام می دهند توجه کنید، زیرا فرهنگ شرکت را برای همه شکل می دهد.

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *