تبلیغات چاپی

بهترین تبلیغات چاپی KFC

امروزه بسیاری از مردم بر این باورند که تبلیغات چاپی متعلق به گذشته است، با افزایش اخیر رسانه های اجتماعی، بسیاری از شرکت ها برای کمپین های خود وارد وب شده اند.

همچنان تبلیغات چاپی بخش بزرگی از زندگی یک فرد معمولی را تشکیل می دهند، همه چیز در اطراف ما وجود دارد، چه در حال رانندگی با ماشین ما، پیاده روی به سمت مغازه یا حتی در خانه خودمان.

همچنین مزایای زیادی دارد که با رسانه های اجتماعی نیز به آنها نمی رسید:

  • با هدف قرار دادن مستقیم افرادی که، چگونه و چه زمانی تبلیغات شما را می بینند، میزان قرار گرفتن در معرض تبلیغات خود را کنترل کنید!
  • حواس انسان را بیشتر از بینایی تحریک می کند. چاپ، لمس، بینایی و حتی بویایی را تحریک می کند.
  • مخاطبان خود را برای مدت طولانی تری با تبلیغات خود درگیر کنید، زیرا در رسانه های اجتماعی می توانند به راحتی از کنار آن عبور کنند.

همه می توانند به یاد بیاورند لحظه ای که شنیدند مرغ KFC واقعاً تمام شده است کجا بودند!

از نقطه نظر تجاری، یک رستوران مرغ بدون مرغ، یک کابوس روابط عمومی است!

این تبلیغ چاپی بسیار ساده برای اصلاح آن تنظیم شده است.

استفاده از صداقت و شوخ طبعی برای برقراری ارتباط با مشتریان و طرفداران خود، به KFC این فرصت را داد تا بدون آسیب طولانی مدت به برند، در صدر قرار گیرد.

این تبلیغ به خودی خود شامل چیزهای زیادی نیست، اما با داشتن یک سطل خالی مرغ در کنار چیدمان ساده حروف برند، KFC موفق شده است یک تبلیغ بسیار واضح و صمیمانه ایجاد کند.

مشتریان وفادار خود را به دست آورد و برای وجهه برند شگفت‌انگیز بود، زیرا نشان داد که KFC می‌تواند هنگام اشتباه دستان خود را بالا نگه دارد، اما همچنین دارای حس شوخ طبعی است.

این رویکرد مستقیم و صادقانه برای ارتباطات یا تبلیغات برند شما، در صورت استفاده صحیح می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند باشد.

اگر این شکل مستقیم ارتباط را با طنز ترکیب کنید، برنده واقعی خواهید شد!

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *