روانشناسی فروش

روانشناسی فروش

محرک‌های روان‌شناختی ابزارهای قدرتمندی هستند که بازاریابان از آن‌ها برای تاثیرگذاری بر رفتار مشتریان استفاده می‌کنند. این محرک‌ها می‌توانند به افزایش فروش، وفاداری مشتری و ایجاد ارتباط موثرتر کمک کنند

نهایی کردن فروش

نهایی کردن فروش چیست؟

نهایی کردن فروش به مجموعه اقداماتی اشاره دارد که در جهت تکمیل فرآیند فروش و انتقال مالکیت یک کالا یا خدمات به مشتری انجام می‌شود. این مراحل شامل مذاکره، امضای قرارداد، دریافت، پرداخت و تحویل کالا یا خدمات می‌باشد. هدف نهایی کردن فروش، اطمینان از رضایت مشتری و تحقق اهداف فروش برای کسب و کار است.

صبر ، از مهارت‌های فروش حرفه‌ای است !

صبر، از مهارت‌های فروش حرفه‌ای است!

صبر، از مهارت‌های فروش حرفه‌ای است !
یکی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین مهارت‌های فروش حرفه‌ای، صبر است. صبر اگر عاقلانه به کار گرفته شود، موثرترین ابزار در بستن معاملات است. در صورتی که صبور نباشید، در فروش موفق نخواهید بود.

توسعه کسب و کار: 12 استراتژی موثر برای تولید سرنخ

توسعه کسب و کار: 12 استراتژی موثر برای تولید سرنخ

تولید سرنخ موثر برای رشد کسب و کار بسیار مهم است. این مقاله 12 نمونه از استراتژی های موفق تولید سرنخ را ارائه می دهد و بررسی خواهیم کرد که چگونه این سازمان‌ها ا ...

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت چیست؟

سئو seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

SEO مخفف “Search Engine Optimization یا بهینه سازی موتور جستجو” است. به عبارت ساده، سئو سایت به معنای فرآیند بهبود رتبه سایت برای افزایش بازدید آن است؛ آن هم زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو سرچ می کنند

سئو محتوا چیست؟

سئو محتوا چیست؟

یکی از قوی ترین فاکتورها برای قرار گرفتن سایت در نتایج برتر گوگل، محتوا است. محتوا برای اینکه دیده شود و بتواند در نتایج گوگل رتبه بگیرید باید از همه نظر عالی باشد. برای دیده شدن محتواها نیاز به سئو محتوا داریم. به این ترتیب با سرچ کلمات کلیدی توسط کاربران، گوگل محتوای سایت ما را به او نشان دهد.

فرآیند فروش

فرآیند فروش

فرآیند فروش، تعامل بین فروشنده و خریدار بالقوه است. هفت مرحله مشترک برای فرآیند فروش وجود دارد: جستجو، آماده سازی، رویکرد، ارائه، رسیدگی به اعتراضات، بسته شدن و پیگیری

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل

بازاریابی شبکه های اجتماعی به معنای بهره‌گیری از پلتفرم‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، برندسازی، افزایش فروش و افزایش ترافیک وب‌سایت است. در این سیستم شما درگیر انتشار بهترین محتوا، شنیدن حرف های فالوئرها و تعامل با آنها، تحلیل نتایج و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی می‌شوید.

سئوی داخلی یا On Page SEO

سئو داخلی (On-Page) چیست؟

سئو داخلی (سئو On-page) یعنی تمام فعالیت‌هایی که برای بهینه‌سازی اجزای صفحه (هر آنچه که کاربر می‌بیند) انجام می‌دهیم تا در موتورهای جست‌وجو رتبه بگیریم. عناصر صفحه شامل محتوا، تصاویر، لینک‌ها و حتی فضای سفید می‌شود که در نهایت به درک درست و راحت صفحه توسط گوگل و کاربر منجر می‌شود.