در آموزش تحقیق کلمات کلیدی به صورت کامل با این فرآیند مهم و استراتژیک آشنا خواهید شد.اگر میخواهید روش تحقیق کلمات کلیدی را بیاموزید و:کلمات مورد نیازتان را پیدا کنیدکلمات را آنالیز کنید، ارزشگذاری کنید و یک لیست کلمات کلیدی بسازیدکلمات را روی صفحات مناس ...
اهداف سئو
سئو سایت یک حرفه تخصصی و بسیار گسترده است. شما در سئو میتوانید استراتژیهای متنوعی برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو طراحی و اجرا کنید. اما گاهی لزومی ندارد که تمامی شاخصهای سئو را در یک بازه زمانی محدود و به طور یکجا بهبود ببخشید.
از طرفی، پس از دریافت پروژه سئو از کارفرما و ارائه پروپوزال سئو و کسب رضایت کارفرمای سئو، باید ببینید که کارفرما یا مشتری چه اهداف یا انتظاراتی از سئوی سایت خود دارد و درنتیجه، بر اساس این انتظارات و دانش و مهارت خود برای پروژه هدفگذاری کنید.
افزایش فروش فروشگاه اینترنتی
افزایش فروش اولین دغدغه و خواسته هر فروشگاه آنلاین نوپا و یا قدیمی می باشد. اگرچه در زمینه کسب و کار آنلاین توصیه ها و نکات زیادی مطرح شده است، اما اغلب این موارد جنبه عمومی دارند. این بار در آژانس توسعه کسب و کار باران به سراغ نکته های کلیدی و بنیادی و بسیار تأثیرگذار می رویم. نکات و آموزش هایی که در صورت اعمال صحیح آن ها در تجارت خود، می توانید مطمئن باشید که در مسیر موفقیت قدم برداشته اید.
ایمیل مارکتینگ
همه ما روزانه با ایمیلهای مختلفی از سمت افراد ناشناس یا سازمانها مواجه میشویم. برخی از آنها از سمت سایتهایی است که در آن عضو شدهایم و برخی دیگر اصلا معلوم نیست از کجا آمدهاند. آیا شما میدانید این ایمیلها از کجا آمدهاند؟ اگر جوابتان مثبت باشد یعن ...
استراتژی فروش
استراتژی فروش برنامهای برای دستیابی به هدف فروش است و فعالیتهای فروش را هدایت میکند.
استراتژی فروش نحوه پیروزی کسبوکار در رقابت، حفظ و افزایش مشتریان را برای آن کسبوکار شرح میدهد.
یک برنامه استراتژی فروش قوی میتواند پایههای تاسیس یک سازمان فروش منسجم و موفق ایجاد کند. بنابراین، باید سعی کنید الگوها، برنامهها و نمونه استراتژی فروش و بازاریابی که توسط تیمهای برتر فروش در سراسر جهان استفاده میشود را کشف و استفاده کنید.
شاخص کلیدی عملکرد فروش و بازاریابی
شاخص کلیدی عملکرد معیاری قابل سنجش است که از آن برای ارزیابی و اندازهگیری عملکرد و موفقیت کل کسبوکار، تیمهای مختلف یا حتی فعالیتی خاص استفاده میکنیم. ۲ تیم در هر کسبوکاری نقش زیادی دارند: فروش و بازاریابی. دربارهٔ تفاوت آنها، بهطور مفصل در مقالهٔ ...
افزایش بازدید سایت
تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا تعداد هر یک از آن ها برابر با تعداد فرصت های جدید برای فروش محصولات می باشد. در واقع افزایش بازدید سایت شما به کسب و کار شما کمک می کند تا نام تجاریتان بیشتر به اشتراک گذاشته شود و تأثی ...
نرمافزار CRM چیست؟
CRM مخفف عبارت «Customer Relationship Management» و بهمعنای مدیریت ارتباط با مشتری است.
تعریف دقیقتر CRM:
مدیریت ارتباط با مشتری به فرآیندی گفته میشود که در آن، کسبوکار با جمعآوری اطلاعات لازم تعامل با مشتریان خود را تجزیهوتحلیل و مدیریت میکند.
در این فرآیند، کل سفر مشتری – از اولین برخورد (آگاهی) تا مراحل بعد خرید (وفاداری – در نظر گرفته میشود.
اصول بازاریابی چیست؟
وقتی میگوییم بازاریابی، بیشتر آدمها آن را اینطور تعریف میکنند: «کارهایی که انجام میدهیم تا محصول خود را بفروشیم.» در حالی که در بازاریابی، فروش و تبلیغات فقط یک بخش جزئی از فرایند هستند. آنطور که پیتر دراکر گفته است: هدف بازاریابی این است که فروش ر ...
استراتژی بازگشت مشتری
قبل از اینکه کسی، مشتری شما شود، مراحل مختلفی را طی میکند؛ با شما آشنا میشود (آگاهسازی)، به شما علاقه پیدا میکند (جذب لید) و در نهایت، پول میدهد.برای هر مرحله باید خرج کنید، غیر از این است؟ حالا بدترین رویکرد این است که مشتری را به امان خدا رها و دوب ...