تبلیغات بینابینی

تبلیغات بینابینی چیست؟

به تبلیغی فکر کنید که نه‌تنها در بین فعالیت کاربر نمایش داده می‌شود، بلکه تمام صفحه را از آن خود می‌کند! چنین جایگاهی برای نمایش و معرفی مزایای کسب‌وکار، احتمال موفقیت شما را بیشتر از قبل هم می‌کند. در این مقاله، قرار است شما را با این مدل تبلیغ آشنا ک ...

بهترین روش برای تبلیغات با بازدهی بالا

بهترین روش برای تبلیغات با بازدهی بالا

راه‌های زیادی برای تبلیغات و رسیدن به مشتری وجود دارد؛ ولی به نظرتان هر تبلیغی به جذب سریع مشتری و افزایش فوری فروش منجر می‌شود؟ قطعاً خیر. اگر هدف‌ شما از تبلیغ، جذب مشتری و افزایش فوری فروش است، باید راه میان‌بر را انتخاب کنید و به سراغ تبلیغات زودباز ...

چگونه نیاز مشتری را بشناسیم ؟

چگونه نیاز مشتری را بشناسیم ؟

اگر شما هم جزء کسانی هستید که با جستجو در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر زیاد سر و کار دارید، حتما تا به حال به سایت‌هایی برخورده‌اید که بعد از مطالعه‌شان به نتیجه‌ای نرسیدید و صفحه را بسته‌اید؛ یا برایتان پیش آمده که بعد از ورود به یک سایت به قصد خرید، متوج ...

هزینه جذب مشتری

هزینه جذب مشتری یا CAC چیست؟

در این مقاله یاد می‌گیرید که هزینه جذب مشتری یا CAC چیست و چطور محاسبه می‌شود. چند تکنیک ساده را هم معرفی می‌کنیم که با انجام آن‌ها، می‌توانید هزینه‌هایتان را پایین بیاورید. هزینه جذب مشتری یا همان CAC چیست؟ قبل از هر تعریفی، باید بدانید CAC مخفف چیست. C ...

بازاریابی پنهان

بازاریابی پنهان چیست؟

احتمالاً متوجه شده‌اید برخی افراد مقاومت شدیدی در برابر تبلیغات از خود نشان می‌دهند! آن‌ها معتقدند چنین محتواهایی فقط به قصد پرکردن جیب تبلیغ‌کننده پخش می‌شوند و به همین خاطر، باید مواظب باشیم تا بی‌جهت کلاه سرمان نرود. برای جذب چنین افرادی، به رویک ...

همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) چیست ؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است و طی سال‌های اخیر فراگیرتر شده است. این روش تاثیر خوبی در افزایش فروش مستقیم و توسعه برندسازی و برنامه‌های بازاریابی دارد. این مدل درآمدی، ویژگی‌های جذابی ...

افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

استفاده از افزونه ثبت نام با شماره موبایل بیش از پیش رواج پیدا کرده است؛ زیرا به شما اجازه می‌دهد مسیری ساده و دو مرحله‌ای را پیش روی مشتریان بالقوهٔ خود بگذارید. هنگام ثبت‌نام، هرقدر کاربر مسیر کوتاه‌تر و آسان‌تری را طی کند، شانس بیشتری برای جذب او خواهی ...

روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی

روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی

تلاش زیادی می‌کنید که مشتریان را به فروشگاه بیاورید، ایمیل می‌فرستید، چت می‌کنید، پشتیبانی تلفنی انجام می‌دهید و در نهایت، آن‌ها را برای خرید قانع می‌کنید. در تمام طول این مدت هم به دنبال ایجاد تجربۀ خریدی عالی برای آن‌ها هستید. تا اینکه به پست محصول فروخ ...

چطور محصولاتم را آنلاین بفروشم؟

چطور محصولاتم را آنلاین بفروشم؟

احتمالاً دیده‌اید سایر رقبا به‌دلیل حضور در فضای آنلاین، توانسته‌اند فروش خود را افزایش دهند؛ بنابراین شما هم تصمیم گرفته‌اید از این قافله عقب نمانید.شاید هم تصمیم گرفته‌اید به‌جای راه‌اندازی مغازه و فرار از هزینه‌های سرسام‌آور آن، به‌ سراغ فروش آنلاین بر ...

هدف‌ گیری چندگانه

هدف‌ گیری چندگانه

شکست خوردن تبلیغات صرفا به معنای هدر رفتن هزینه‌های صرف شده برای تبلیغ نیست؛ گاهی اوقات ممکن است فرصت‌های طلایی برای جذب مشتری نیز را دست بدهید. بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی با وجود هزینه‌های هنگفت و تلاش‌های فراوان، نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند. اما چ ...