چگونه نیاز مشتری را بشناسیم ؟
اگر شما هم جزء کسانی هستید که با جستجو در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر زیاد سر و کار دارید، حتما تا به حال به سایتهایی ب ...
هزینه جذب مشتری یا CAC چیست؟
در این مقاله یاد میگیرید که هزینه جذب مشتری یا CAC چیست و چطور محاسبه میشود. چند تکنیک ساده را هم معرفی میکنیم که با ...
افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) چیست ؟
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است و طی سالهای اخیر فر ...
افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس
استفاده از افزونه ثبت نام با شماره موبایل بیش از پیش رواج پیدا کرده است؛ زیرا به شما اجازه میدهد مسیری ساده و دو مرحله ...
روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی
تلاش زیادی میکنید که مشتریان را به فروشگاه بیاورید، ایمیل میفرستید، چت میکنید، پشتیبانی تلفنی انجام میدهید و در نهای ...
چطور محصولاتم را آنلاین بفروشم؟
احتمالاً دیدهاید سایر رقبا بهدلیل حضور در فضای آنلاین، توانستهاند فروش خود را افزایش دهند؛ بنابراین شما هم تصمیم گرفت ...
هدف گیری چندگانه
شکست خوردن تبلیغات صرفا به معنای هدر رفتن هزینههای صرف شده برای تبلیغ نیست؛ گاهی اوقات ممکن است فرصتهای طلایی برای جذب ...
تبلیغات هدفمند چیست؟
تبلیغات هدفمند (Targeted Advertising) در واقع شامل تبلیغاتی است که چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، براساس بخشبند ...
سئو محلی (لوکال سئو) چیست؟
خیلی وقت است که دیگر دربارهٔ کسبوکارهای خدمات یک محله یا شهر از این و آن چیزی نمیپرسیم. در بهترین حالت، پس از اینکه با ...
چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل دیده شویم؟
راههای حضور در صفحهٔ اول گوگل حضور در صفحۀ اول گوگل همیشه کار سادهای نیست. اغلب اوقات، طول میکشد و هزینه دارد؛ ولی با ...
منظور از کدهای اسکیما چیست؟
منظور از اسکیما چیست؟ گوگل با کمک یک سری از شاخصها و دستورالعملهای ازپیشتعیینشده، میتواند کیفیت محتوای شما را تشخی ...
سئو تکنیکال چیست؟
امروز قرار است در این مقاله دربارهٔ ضلع فنی سئو صحبت کنیم تا ببینیم سئو تکنیکال چیست و به چه اندازه مهم است. در ضمن، یک ...