دیجیتال مارکتینگ آژانس توسعه کسب و کار باران
رشد سرسام آور فناوری در جهان سبب شده تا اگر یک لحظه غافل شوید از این قافله رو به جلو، عقب خواهید ماند و گستره تکنولوژی آنقدر بر همه مشاغل و زندگی بشر، دامن گسترانیده که تجارت در این بستر خود تبدیل به یک صنعت مادر شده و در کنار آن صنایع مهمی نظیر بازاریابی، بازارسازی و برندسازی، مدیریت محتوا شبکه های اجتماعی، تکنولوژی وب، بسترهای مخابراتی، شبکه های موبایل، سامانه های ارتباط با مشتری، سامانه های پیامکی درگاه های ارتباط اینترنتی و… نیز بر همین محور پایه گذاری شده است و به شدت توسط سازمان ها و کسب و کارها مورد استفاده بسیار زیادی قرار می گیرد.
به همین دلیل مفهوم جدیدی پا به عرصه وجود گذاشته است بنام بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ که در حقیقت نوعی از بازاریابی بر بستر صنعت دیجیتال و کامپیوتر است و متفاوت از بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین است! این، شامل بازاریابی محصولات یا خدماتی می شود که در آن از فناوریهای دیجیتال بیشتر از هر چیزی نمود پیدا می کند؛ نظیر دستگاه های تلفن همراه، سامانه های پیامکی، سرویس های آنلاین و آفلاین ارتباط با مشتری، نمایشگرهای دیجیتالی، اینترنت و هر تجهیز، سرویس یا فناوری که در حوزه فناوری مطرح شده اند را شامل می شود.
این نوع از بازاریابی در اصل شامل تبلیغاتی می شود که به جهت ارزانی، ماندگاری زیاد و گستردگی آن جایگاه خاصی را در بین سازمان ها، کانون های تبلیغاتی و بخش های روابط عمومی و ارتباط با مشتری را باز کردهاست.
عدم محدودیت به مکان، زمان و دسترسی در هرجا و هر لحظه یعنی بیوقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت آنلاین، به روز، همگی باعث شده تا این نوع تبلیغات به ویژه در زمانی که کسب و کارها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند بیشتر مورد استفاده و توجه قرار گیرد. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ برای استفاده از همه ابزارهای موجود بر بستر فناوری دیجیتال نظیر: وب سایت، تلفن های تحت شبکه، اپلیکیشن موبایل، سئو، تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ، شبکههای اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی موبایلی) برای نیل به اهدافی نظیر برندسازی، افزایش فروش، افزایش محبوبیت و…. می باشد.
ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ:
وسعت ابزارها و بسترهای فناوری دیجیتال برای بهره برداری از دیجیتال مارکتینگ آنقدر زیاد است که از حوصله این طرح خارج است اما مهمترین آنها شامل موارد زیر است:
- بازاریابی با موتورهای جستجو
- سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو
- تبلیغات کلیکی
- اینفلوئنسرها
- تبلیغات بنری
- بازاریابی پیامکی
- شبکه های اجتماعی
- اینستاگرام، فیس بوک، لینکداین، یوتیوب، آپارات، تلگرام، و…
- استراتژی محتوا
- بازاریابی موبایلی:
- تبلیغات بر اپلیکیشن های موبایل، ارسال پیامک و…
- بازاریابی از طریق همکاری در فروش
- بازاریابی ویروسی دیجیتال
- ایمیل مارکتینگ
- خبرنامه ها، اطلاع رسانی ها، دعوت به مشارکت، تخفیفات،
- بازاریابی باشگاهی
- کلوب های مشتریان
- بازاریابی تخفیفی
- سایت های تخفیفی، کمپین های تبلیغات تخفیفی
- تولید محتوا:
- محتوای متنی، محتوای گرافیکی، محتوای صوتی،محتوای آموزشی آنلاین، اینفوگرافیک، انیمیشن های دو و سه بعدی، موشن گرافیک، محتوای ویدئویی، پادکست
- داده کاوی و گزارش گیری:
- گوگل ادوردز، گوگل آنالیتیک، وب مسترها، الکسا
- رنکینگ ها
- ارتباط مجازی:
- وبینارها/سمینارها، کلاس های آموزشی، آزمون های آنلاین، رویدادهای آنلاین، پوشش های خبری آنلاین ، رپورتاژ آگهی
هدف از بازاریابی اینترنتی
اگرچه از نظر مفهوم و ساختار، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی بسیار شبیه به بازاریابی دیجیتالی است اما دقت کنید که امروزه، بازاریابی آنلاین خود بخش کوچکی از دیجیتال مارکتینگ است زیرا در بازاریابی دیجیتالی اساس کار آنلاین بودن یا اینترنتی بودن نیست، مثلا محتواهایی که بر روی CD/DVD یا Flash Storage ها تولید و عرضه شده یا محتواهایی که از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می شود یا بر روی گوشی های تلفن همراه از طریق بلوتوث یا اینفرارد یا بر روی اپلیکیشن ها سوار می شود جدای از آنلاین بودن یا اینترنتی بودن است. بنابراین با این مثال ها باید متوجه شده باشید که مفهوم، دیجیتال مارکتینگ گسترده تر از هر صنعتی در حوزه بازاریابی است و بازاریابی اینترنتی یا آنلاین را نیز پوشش می دهد و هدف غایت از این کار، همگام شدن صنعت بازاریابی، بازارسازی با تکنولوژی برای رشد سریع بر بستر دیجیتال است. بنابراین متخصصین بازاریابی ما با بهره گیری از روش های نوین در دیجیتال مارکتینگ، مارکت شما را صرفا محدود به استفاده از اینترنت نمی کنند. زیرا استراتژی هایی این روش طیف وسیعی را پوشش می دهد به گونه ای که شاید رد گام نخست نیازی به استفاده از اینترنت و ابزارهای آن نباشد: مثلا: محتواهایی که بر روی CD/DVD یا Flash Storage ها، کتاب های الکترونیکی، ویدیوها، تلفن همراه، تبلیغات تلویزیون دیجیتالی، تبلیغات نمایشگرهای دیجیتالی، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و بازی های کامیپوتری و..
ویژگیهای دیجیتال مارکتینگ آژانس توسعه کسب و کار باران
- همگام بودن با فنّاوری مهندسی اجتماعی
- افزایش راههای ارتباطی با مشتریان
- افزایش جامعه بازار هدف بازاریابی
- پوشش حداکثر جامعه مخاطب
- متنوع بودن روشها و ابزارهای دیجیتالی
- فراگیر بودن هر ابزار با توجه به نرخ نفوذ در بین مردم
- استفاده از خدمات شرکتهای ارائه دهنده خدمات تجاری آنلاین
- دریافت بازخورد مستقیم از مشتری بر عکس بازارایابی های سنتی و..
- حفظ جایگاه در بازار یا موقعیت رهبری در یک بازار خاص
- تداوم فعالیت در سطح فراملی بین المللی
- صرفهجویی در زمان و آموزش به مشتریان
- هزینه کمتر، کسب نتایج ملموس و قایل اندازه گیری و مشکلات هماهنگی کمتر
- ایجاد تغییرات به روز بدون دوباره کاری و صرف زمان و هزینه تکراری
- سهولت در دسترس بودن و استفاده مشتریان
- کنترل و مانیتورینگ نتایج و بهینه سازیها و بهبود مستمر
- ترغیب و جذب مشتریان بیشتر
مزایای دیجیتال مارکتینگ برای صاحبان کسب و کار:
- ایجاد ذهنیت بصری برند در مخاطب
- تقویت و افزایش سطح ارتباط ملموس تر با مشتری
- کشف بازارهای جدید
- افزایش میزان فروش و سود
- حذف هزینههایی مرسوم و حجیم مانند تهیه کاغذ، چاپ، بروشور و کاتالوگ
- کاهش هزینههای معاملاتی و تدارکاتی
- بهبود مدیریت بر روابط مصرفکننده، عرضهکننده و کارکنان
- کاهش آلودگی محیط زیست، ترافیک و ازدحام
- سرعت بخشیدن به رشد و افزایش سهم بیشتر از بازار
- تأثیرگذاری در تصمیم خریداران
- ایجاد یا افزایش ارزش برای مشتری / محصول یا برند
- پشتیبانی از فروش و سایر شیوههای ارتباط با مخاطب
- آگاهی بخشیدن به مصرفکنندگان
اجرای پروژه در یک نگاه
کلیات و چشمانداز تخمینی چه ازنظر هزینه و چه ازنظر زمان برای اجرای این پروژه بهصورت تیتروار درج شده که دیدی کلی از صفر تا صد پروژه را در اختیار شما کارفرمای عزیز قرار خواهد داد. لذا این آیتمها صرفاً ارائه یک دید کلی است و بیتردید در هنگام عقد قرارداد و اجرای پروژه مقادیر دقیق ازجمله زمان دقیق شروع، زمان واقعی اتمام، هزینه دقیق تمامشده و سایر ملزومات پس از ارزیابیهای نهایی به حضور ارائه میگردد…
اما این چشمانداز همچنین میتواند سبب شود تا بهخوبی همهچیز را چه از بعد زمانی و چه بعد هزینهای و حقوقی بررسی نمایید تا علاوه بر آگاهی کافی، بهترین تصمیم را اخذ کنید.
مشخصات فنی پروژه
نمونه جدول زیر یک ارزیابیهای اولیه از نیازهای مطرحشده کارفرمایان در ارتباط با چنین پروژهای است این جزئیات فنی در حین اجرای پروژه، میتواند بیشتر یا کمتر از این موارد باشد لذا با توجه به طرح درخواست، بررسی زیر جهت اطلاع با رعایت اولویتبندی انجام تنظیم شده است: چراکه بر اساس همین مشخصات فنی ساختار اولیه و استاندارد ارائه پروژه پایهریزی میگردد که همین مشخصات فنی پروژه که به چارچوب پروژه نیز معروف است؛ علاوه بر یکپارچگی در پیشرفت و توسعه کار، سبب کاهش هزینههای تولید در آینده نیز خواهد شد.
جزییات فنی پروژه بر اساس نیازهای مطرحشده کارفرما | ||
ردیف | عنوان | اولویت |
1 | شناسایی جامعه هدف / مخاطبان | 01 |
2 | بانك اطلاعاتی مشتریان | 02 |
3 | شناسایی شاخصهای اندازهگیری برای تشخیص اثربخشی | 01 |
4 | شناسایی بهترین مدیای رسانه با توجه به بودجه | 01 |
5 | طراحی شعار یا سناریو اجرایی کمپین | 01 |
6 | تولید محتوای مرتبط | 04 |
7 | داشبورد مدیریتی گزارشات | 01 |
8 | دسترسپذیری تبلیغات | 03 |
9 | گزارشات شاخصهای اندازهگیری | 03 |
10 | اجرا و پیادهسازی عملیاتی | 03 |
11 | داشتن ابزارهای گزارش ساز، مديريت ميز كار | 04 |
12 | سیستم مدیریت مشتری | 03 |
13 | هدفگذاری بعدی | 04 |
14 | پشتیبانی و بهبود مستمر | 04 |
فرآيند انجام کار
فرآیند اجرای کار، یک چشمانداز مطلوب از مراحل و نحوه فعالیت حرفهای ما در راستای پیادهسازی پروژه به شما ارائه خواهد نمود که ما بر اساس همین روال از لحظه تدوین سند RFP یا پروپوزال تا گامهای بعد بهدقت تنظیم و شرح داده میشود تا آسودهخاطر باشید که ما دارای یک تایم لاین از مرحله نخست تا آخر هستیم و در هر مرحلهای مستند و گزارش مرتبط را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. بنابراین فرآیند صفر تا صد اجرای کار توسط کارگروه ما به شرح زیر است:
فرآیند انجام کار | ||
مرحله | عنوان | شرح |
1 | طرح پروپوزال | RFP ارسالی ( همین مستند) |
3 | تنظیم قرارداد | پس از تائید و تکمیل سایر نیازمندیها قرارداد منعقد میشود. |
5 | طراحی گرافیکی | یک یا چند نمونه گرافیکی مطابق با برند/سلیقه کارفرما طراحی میشود. |
6 | نگارش سناریو کمپین | بر اساس پلان برنامهریزی تولید آغاز میشود. |
7 | اجرا و پیادهسازی | انجام کلیه آزمونها و آزمودنهای کارایی کمپین صورت میگیرد. |
8 | دریافت بازخورد هر فاز | گزارش هر فاز از سيستم را جداگانه ارائه و پس از آزمودن، آموزش و استقرار سيستم تحويل موقت انجام و پس از يک دوره 3 ماه سيستم بهطور كامل تحويل نهايی میشود. |
11 | پشتیبانی | پشتیبانی بهصورت حضوری یا تلفنی یا ریموت با SLA پاسخگویی سریع |
12 | مستندسازی | كليه مستندات بايد بهصورت مكتوب در قالب دفترچههای سيمی يا شيرازه شده ارائه گردد و فايل الكترونيكی قابل ويرايش آنها نيز تحويل دستگاه اجرايی گردد. |
|
ما براساس یک سیستم مدیریت پروژه پیش می رویم، مدیریت پروژه، متناسب با نوع پروژه، یکی از مسائلی است که باید در این مرحله از پروژه مدنظر قرار گرفته و تدوین شود. هیچگاه به ادعاها و تبلیغاتی که در مورد قابلیت های برنامهریزی و کنترل پروژه و برآوردهشدن نیازهای شما بااستفاده از یک نرمافزار یا سیستم دستی از پیش طراحیشده، وجود دارد، بیش از حد اهمیت ندهید. مطمئن باشید رویه محتاطانه شما و صرفوقت در این مرحله از پروژه، نتیجه مطلوب خود را بههنگام برنامهریزی و کنترل امور پروژه در مراحل بعدی، بهدست خواهد داد.
سیستم مدیریت پروژه ما در دیجیتال مارکتینگ خود گواه این فرآیند صحیح است که بهطور کاملاً متناسب با پروژه شما طراحیشده است. هیچگاه به دنبال طرح سیستمهای بسیار پیچیده یا بسیار ابتدایی نباشید. سیستم باید بهگونهای طراحی شود که به سادهترین شکل و با بهرهگیری از روشهای ابتکاری و هوشمندانه، نیازهای کاربران را پاسخگو باشد. مسلماً بهرهگیری از چنین سیستمهایی، پیش از آغاز پروژه، مدیریت پروژه را آسان کرده و از وقوع بحرانهای جدی در حین اجرای پروژه جلوگیری میکند و بر این باور هستیم که اجرای هر ایده ای بدون دریافت بازخورد، نتیجه و اثربخشی واقعی، هرگونه بازاریابی، بی معنی است بنابراین ما تا آخرین لحظه دریافت نتایج کنار شمائیم.
دیاگرام طراحی و اجرای دیجیتال مارکتینگ
جهت عرضه مارکت شما بصورت دیجیتالی نیاز به، اطلاع از فرآیند کار و سایر مباحث ذکرشده و فرآیند مهندسی هست که حاوی مراحل مختلفی است اما 5 مرحله حیاتی است:
- استراتژی دیجیتال Digital Startegy
- تولید محتوا Content Marketing
- انتخاب رسانه SEO/PPC/Mobile/Online/Social Media/Website/E-shop
- داده کاوی و گزارشگیری Analytics Data
- بهبود مستمر Continues Improvement
ورودی ها و پیشنیازهای اولیه
بیتردید بدون داشتن اطلاعات پایه و ریز جزییات سازمانی امکان اجرای یک پروژه ارزنده و شایسته مطابق با سلیقه و برند کارفرما کاری بس دشوار است لذا پسندیده است که آیتمهای ورودی زیر جهت بررسی و درج در پیادهسازی پروژه ارائه گردد چنانچه بدلایلی نظیر کمبود نیرو، کمبود وقت موارد زیر را آماده ندارید نگران نباشید که این موارد نیز به شکل مجزا و به بهترین شکل توسط کارگروه پروژه تدوین و تولید میشود. لذا درصورتیکه دارای مستندات هستید، لازم است آیتمهای زیر را ارائه فرمایید.
در طراحی دیجیتال مارکتینگ عواملی نظیر: شیوایی، گیرایی، فراوانی و اثرگذاری نیز باید در نظر گرفته شود یعنی باید ارزیابی شود که آیا پیام موردنظر مدیران پس از اجرای کمپین تبلیغات به مخاطبان انتقالیافته است یا خیر و دیگر اینکه ارزیابی شود که آیا تعداد مخاطبینی که قبل از اجرا مدنظر بودهاند، پس از اجرای دیجیتال مارکتینگ، آگهی موردنظر را دیدهاند یا خیر و چه قدر بازاریابی دیجیتالی ما موفق بوده است.
علاوه بر ارائه نیازمندیهای جدول فوق در روند پیادهسازی و اجرای دیجیتال مارکتینگ باید به موارد متعددی توجه گردد که از جمله مهمترینهای آن زمان اجرای عرضه محتوا یا هدف گرفتن مخاطبین در رسانه های دیجیتالی است در نظر داشته باشید که همه انواع رسانه هایی که در برنامه جامع هدف گذاری و مارکت کسب و کار شما آورده میشود، باید بهصورت توأم و طبق برنامه مشخصشده، اجرا شوند.
این هماهنگی حتی با مدیر برند شرکت باید باشد. در غیر این صورت نمیتوان از نتایج آن بهصورت کامل بهره برد. بهترین فرد در هر شرکتی جهت پیگیری و اجرای دیجیتال مارکتینگ، مدیر بازاریابی شرکت هست. زیرا وی بهتر از هر شخص دیگری میداند که چه زمانی و چه رسانههایی برای رسیدن به اهداف (معرفی، یادآوری و یا فروش) مناسب هستند.
گروه برنامهریزی ما مهارت، دانش و تخصص کافی را در زمینه تولید محتوا نیز دارد و بیشتر پیشنیازهای اولیه جدول فوق که از جنس محتوا هستند را به بهترین شیوه ممکن با مهندسی محتوا تولید و ارائه خواهند نمود. موضوع برند سازی و رنگبندی برند نیز بسیار حائز اهمیت است چراکه سبب بهبود و گسترش کسبوکار سازمان شما نیز خواهد شد.
خروجی نهایی و پردازشهای اصلی
خروجی نهائی پروژه: عبارت است از گزارش عملی از بازخورد نهایی و آمار اندازهگیری اثربخشی سيستم و پایگاههای داده مربوط به نرخ افزایش مشتری، اندازهگیری محبوبت برند، تأثیر و یادگیری و ماندگار نام در ذهن مردم بر اساس شاخصهای آماری، سهم افزایش فروش یا درآمد و مستندات و ملحقاتی كه برای اجرا و بهرهبرداری از سيستم لازم است. کمپین طراحیشده بهعنوان امانت نزد كارفرما قرار میگیرد و كليه حقوق مادی و معنوی آن مربوط به مجری میباشد و همچنین مستندات پروژه: که عبارتاند از مجموعه مدارک و مستنداتی كه در طول پروژه ايجاد میشوند شامل كليه مستنداتی كه مجری و کارفرما و دستگاه نظارت رد و بدل مینمایند. از قبيل: فرآوردههای پروژه، صورتحسابها، ابلاغیهها، اخطاریهها، صورتجلسات ادواری و موردی و اظهارنظرها (در اين قسمت ساير تعاريف، اصطلاحات و اختصاراتی كه چه در پروژه به آنها اشارهشده باشد يا نباشد كه لزوم وجود تعريف برای آنها بهمنظور جلوگيری از هرگونه اختلاف ضروري نمايد ارائه میگردد)
بازار هدف
بازار هدف همان جامعه مخاطبین شما در هر پروژه دیجیتال مارکتینگ بسته به نوع رسانهای که برمیگزینید این بازار میتواند متفاوت باشد. بهصورت پیشفرض بازار هدف در دیجیتال مارکتینگ به وسعت کل مشتریان در کشور است و بستگی به نوع و جامعه مشتریان و جامعه مخاطب متغیر است
در صورت استفاده از روشهای تبلیغاتی مبتنی بر فنّاوری وب و دیجیتال، بازه جامعه مشتریان به وسعت کل دنیا خواهد بود.
کدام ابزار تبلیغاتی؟!
انتخاب ابزارهای تبلیغاتی برای یک مارکت دیجیتال مشخص، نیاز به درک عمیق و غنی از گزینه های موجود دارد.
تبلیغات آفلاین
بی شک استفاده از تبلیغات آفلاین شامل محتواهایی که بر روی CD/DVD یا Flash Storage ها، کتاب های الکترونیکی، ویدیوها، تلفن همراه، تبلیغات تلویزیون دیجیتالی، تبلیغات نمایشگرهای دیجیتالی سطح شهر، اینفوگرافیک ها، موشن گرافیک ها، بازی ها و … که یکی از پایه های کلیدی برای ایجاد یک مارکت دیجیتالی هست و بسیاری از محتوهای تولیدی را می توان از طریق رسانه های آنلاین اینترنتی یا مخابراتی توزیع و انتشار داد. مثلا ارسال پیامک بر روی گوشی های تلفن موبایل بر اساس رسانه مخابراتی، می توانید طیف وسیعی از کاربران هدف را مورد تبلیغ قرار دهید. لذا با توجه به فراگیر بودن موبایل در جهان و بخصوص ایران، استفاده از این نوع ابزار بسیار کلیدی است!
تبلیغات آنلاین
تبلیغات دیجیتالی آنلاین استفاده ابزاری از اینترنت و خدمات آنلاین وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و غیره است.
لزوم برقراری یک مارکت از این نوع، مستلزم وجود اینترنت است؛ بنابراین آنلاین بودن به عنوان یک مفهوم انتراعی و اینترنت بعنوان ریشه این نوع تبلیغ بسیار ضروری و الزامی و اجباری است. برعکس تبلیغات آفلاین محدوده جغرافیای تبلیغات آنلاین وسیع تر است و در پوشش ملی و بالقوه بین المللی است، در بسیاری از کشورها شبکه اینترنت وجود دارد و امروزه بیش از 2 میلیارد استفاده کننده از اینترنت و حدود 45 میلیون کاربر ایرانی آنلاین داریم.
چرا اینترنت!؟
اینترنت سریع ترین رسانه های تبلیغاتی در حال رشد است. در مقایسه با مصرف سایر رسانه ها، میزان مصرف تبلیغات اینترنتی در حال رشد بسیار زیاد است نفوذ تبلیغات اینترنتی همچنان در حال گسترش است و هر سال بیشتر بازاریابان اصلی بیشتر بخش های تبلیغاتی خود را به این رسانه تغییر می دهند. دو دلیل کلیدی برای این تغییر با توانایی اینترنت:
- محدود کردن یک پیام تبلیغاتی
- پیگیری پاسخ کاربر به پیام تبلیغ کننده
اینترنت بسیاری از گزینه های تبلیغاتی با پیام های ارسال شده از طریق وب سایت ها یا از طریق ایمیل: فرمت های استاندارد آنلاین تبلیغاتی (به عنوان مثال، تبلیغات بنر: تبلیغات بنر یک تبلیغات مستطیلی است که در بالا یا پایین یک صفحه وب ظاهر می شود) ارائه می دهد؛ تبلیغات اینترنتی بینش یک مشاور حرفه ای است که آمیزه ای از رسانه جمعی، هدفمند بودن، هزینه مناسب، سرعت مناسب ، پوشش جهانی و در نهایت دریافت بازخورد از مشتری و… را یکجا در خود دارد.
انواع رسانه ها و محدوده عملکرد آنها | |||
مرجع رسانه | نوع رسانه | نظیر | محدوده |
رسانه های آفلاین | کاتالوگ | Ebook-EBooklet | محلی، ملی و بینالمللی |
تیزرها و Intro ویدئویی | محلی، ملی | ||
موشن گرافیک | محلی | ||
انیمیشن 2 بعدی و سه بعدی | محلی، ملی و بینالمللی | ||
موبایلی | اپلیکیشن ها | محلی، ملی و بینالمللی | |
موبایلی | پیامک | محلی، ملی | |
رسانه های آنلاین | وب سایت ها | پادکست رپورتاژ خبری تبلیغات بنری تبلیغات کلیکی | بینالمللی |
شبکههای اجتماعی | فیس بوک لینکداین اینستاگرام پیننترست تلگرام و… | بینالمللی | |
تبلیغات ایمیلی | خبرنامه ها | ملی و بینالمللی |
باتوجه به نوع خدمت یا محصول، جامعه هدف، محدوده و نوع رسانه فوق را در نظر داشته باشید
امکانات پیشرفته طراحی مارکت دیجیتالی
دیجیتال مارکتینگ نیز شبیه هر کسب و کار دیگری یک بازار است فقط از جنس کامپیوتر! که میتواند بر اساس نوع نیاز شامل هر موضوعی و در هر حوزهای باشد. اما میتوانید فقط شامل یک رسانه و یک فرم باشد یا میتواند شبیه یک درگاه پیچیده حرفهای باشد …
شرح |
تولید EBook-eBooklet-Ecatalog |
تولید محتوا |
سيستم نظرسنجی |
تولید داشبوردهای مدیریتی |
تولید تیزرها ویدئویی |
تولید سناریوهای موشن گرافیک و پویانمایی |
سیستم جذب اطلاعات مشتری |
وب برگههای ارتباط با مشتری |
ارائه پنل سامانه های پیامکی |
جستجوي پيشرفته در بانک سايت ويژه |
پياده سازی گرافيگ خاص و انیمیشینی مطابق با طرح مشتری |
تولید تصاوير ويديويی |
وب فرم ويژه جهت ساير نيازمنديها |
ارائه پنل سامانه های ایمیلی |
صدور گزارش کليه دادهها به فرمتهای آفيس |
فروشگاه اينترنتی مرتبط |
سئوی سایت |
مدیریت محتوا در شبکههای اجتماعی |
طراحی گرافیکی بنرها و بیلبوردها |
تجهیز سازمان به درگاه پرداخت آنلاین بانکهای داخلی |
جدول مقايسه محصولات |
سيستم تبليغاتی متنی و سيستم تبليغاتی گرافيگی |
مديريت بازايابان |
عضویت کاربران و مدیریت دسترسی |
محاسبات عددی و آماری/ حسابداری |
همگامسازی وبسایت با نرمافزارهای سازمانی |
پروفایل/ صفحه اختصاصی هر کاربر |
طراحی وبسایت مرتبط اختصاصی |
نظارت و كنترل آزمون پیشرفت پروژه
تبلیغ بدون اندازهگیری اثربخشی و نظارت آزمون بازخود مشتریان، بینتیجه خواهد بود.
مارکت بازاریابی به صاحبان کسبوکار کمک میکند تا بهترین استراتژیهای پیشبرد فروش را برای محصولات و خدمات شرکت شناسایی کنند. چه پیشنهاد محصولات یا خدمات بدهند یا برنامهای برای ترفیع محصول خود داشته باشد، کمپین بازاریابی میتواند کسبوکار شما را از طریق فرآیندها هدایت کند. قبل از اینکه دیجیتال مارکتینگ خود را گسترش دهید، باید جایگاه شرکت خود را در بازار و جایگاهی که میخواهید به آن دستیابید را مشخص کنید. سپس دیجیتال مارکتینگ خود را بهگونهای طراحی کنید که ارزشها، ویژگیها و مزایای محصولات یا خدمات شما قبل از برگزاری کمپین حفظشده و حتی افزایش یابد.
به یاد داشته باشید دیجیتال مارکتینگ بخشی از فرآیند طراحی کمپین بازاریابی است که تمرکزش بر انتشار پیام تبلیغاتی کسبوکار است. بنابراین باید این سه نکته را لحاظ کنید:
- باید خدمات و محصولات تان را بازشناسی کنید. شرحی از خصوصیات و مزایای محصولات و خدمات شما، مزیت رقابتی شما نسبت به رقبا، تمرکز بر خصوصیات کلیدی مثل قیمتگذاری، تمرکز و توجه به چگونگی ایجاد ارزشافزوده نسبت به رقبا تهیه کنید. بهعبارتدیگر دانستن این موضوع که شما قصد دارید چه چیزی را بفروشید و چرا مردم باید آن را بخرند، بسیار اهمیت ضروری دارد. لذا توجه به بازار هدفی که میخواهید شرکت و محصولات خود را آنجا معرفی و ایجاد تقاضا کنید.
- تعیین اینکه چه دستهای از خریداران تمایل بیشتری به خرید محصول دارند و بعد تعیین و دستهبندی مشتریان هدف با در نظر گرفتن ویژگیهای جغرافیایی، سن، جنسیت، خانواده، درآمد، موقعیت مکانی، استایل زندگی، الگوهای خرید، هدفهای خرید و علائق و درنهایت اینکه رشد و پیشرفت کار را چه کسی هدایت خواهد کرد.
- پیام خود را متمایز کنید. این کار باعث میشود هم پیام و تبلیغ شما در ذهن او باقی بماند و هم بهصورت آگاهانه و ناخودآگاه در تصمیمگیری خرید او اثر بگذارید و در هر مرحله از این فرآیند از لحظه تولید پیام تا رساندن آن به گوش مخاطب و دریافت نتیجه این پیام همواره نظارت مستمری انجام خواهد گرفت تا در هر مرحله اقدامات بهتری را انجام و نسبت به بهینهسازی ادامه کاری اقدام نمود.
زمانبندی اجرای پروژه
هیچ پروژهای بدون تعیین زمانبندی دقیق، هرگز به اتمام نمیرسد!
در کارگروه اجرایی ما، برنامهریزی تولید کمپین با بهترین وجه صورت میگیرد این زمانبندی ابتدا در مرحله مطالعه پروپوزال و بر اساس پلان پیشنهادی تخمینی بوده اما پس از تائید و اجرایی شدن تبلیغات در انظار عموم مدیریت پروژه بهصورت واقعی درج و مدیریت میشود، همین موضوع کمک میکند تا علاوه بر رعایت زمانبندی اتمام عملیات پروژه از تاخیرات طرفین بهطور شفاف مطلع شویم…
برآورد هزینه دقیق پروژه:
هزینه دقیق دیجیتال مارکتینگ همانطور که گفته شد بر اساس نیازمندیهای تکمیلشده کارفرما در پرسشنامه و نوع رسانه، بازه زمانی و حجم کار محاسبه خواهد شد بیشک اطلاع دارید که تبلیغات، صنعت پرهزینهای است بنابراین برای انتخاب بهترین رسانه پس از مطالعه دقیق طرح با توجه به جزییات و امکانات آنها مشخص میشود. با توجه به اینکه هدف از تولید یک بازاریابی منسجم و مهندسیشده در اکثر مواقع اتصال و جمعآوری اطلاعات مشتری به کسبوکار تمام هدف کمپین است حتی اگر خریدی هم در آن بازه زمانی صورت نگردد بنابراین بر اساس جنس رسانه و محتوای لازم، ما بهعنوان مجری با بهترین پیگیری و اجرا، شما را سریعتر به نتیجه دلخواه برسانیم.
کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاورههای لازم جهت تولید انواع طرحهای رسانهای و بازاریابی باکیفیت مناسب و همچنین ارائه راهکارهای تجربه کاربری در جهت سادهسازی و کاهش هزینهها در بهبود مستمر شما هستند.
مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ آژانس توسعه کسب و کار باران
سمانه به نواز، استراتژیست توسعه کسب و کار و مدیر بازاریابی و فروش مسلط به ایده پردازی، طراحی و اجرای کمپین های آفلاین و آنلاین فروش، تبلیغات، برندسازی و بازسازی جایگاه برند، سیستم سازی، آموزش و مدیریت تیم های بازاریابی و فروش، آشنا به صنایع مختلف و تسلط به فنون مذاکره و اجرای جلسات، برگزاری رویداد و حضور موثر در نمایشگاه، برنامه های موفق افزایش سهم بازار B2B,B2C,B2G,B2D