خدمات ما
روند کار آژانس توسعه کسب و کار باران
تیم ما شامل متخصصانی است که کار خود را حرفه ای و با تعهد انجام می دهند
همکاران ما در آژانس توسعه کسب و کار باران به صورت روزانه ملزم به یادگیری دانش تخصصی جدید هستند. ما مایل نیستیم که با دانش قدیمی برای کسب و کارها نسخه های تکراری بپیچیم. هیچ کسب و کاری شبیه کسب و کار دیگر نیست و هرکدام منحصر به فرد و خاص هستند.
1.آسیب شناسی
در ابتدای هر پروژه بر اساس استانداردهای هر بخش کسب و کار و چک لیست های مرتبط، کسب و کار بررسی و آسیب شناسی می شود. ما هیچ کاری را بر اساس سلیقه و تجربه صرف انجام نمی دهیم.
2.اجرای تخصصی
هر پروژه، چه توسعه کسب و کار باشد و چه برندسازی و مدیریت برند و چه دیجیتال مارکتینگ یا حضور موثر در نمایشگاه، در آژانس باران، یک جدول زمانی و اقدامات لازم را آماده خواهیم کرد.
خدمات آژانس توسعه کسب و کار باران
در ذهن مشتری بمانید اولین انتخابش باشید!
در بازار رقابتی امروز تنها برندهایی موفقاند که جایگاهی در ذهن مخاطبین خود دارند.
دلیل اینکه ناخودآگاه از بین چندین محصول مشابه برند خاصی را انتخاب میکنید یا یک شرکت را علی رغم قیمت بالای خدماتش به بقیه ترجیح میدهید یا با خریداری یک محصول احساس خوشایندی دارید، نشان دهنده اهمیت برندسازی در زندگی امروزی است.
خدمات آژانس توسعه کسب و کار باران
منحصر به فرد و ماندگار
کسب و کار شخصی، ایده تا درآمد
Entrepreneur
کسب و کار شخصی نوعی از تجارت است که توسط خود فرد برای تامین منافع مالی اش شکل گرفته است. در این نوع از کسبوکار، افراد در استخدام شرکت، سازمان یا اداره خاصی نیستند و ساعات حضور و غیابشان در محل کار را خودشان تعیین کرده و برای راهاندازی یک کسبوکار اقدام میکنند.
تحقیقات بازار و تحلیل رقبا
Market Research
تحقیقات بازار یا Market Research به فرآیند جمعآوری، تجزیهوتحلیل دادهها و اطلاعات در خصوص بازار، مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات و تاثیر آنها در بازار گفته میشود. در واقع تحقیقات بازار با بررسی رفتار بازار و مشتریان تلاش میکند تا درک درست و عمیقی از نیازها، اندازه و سهم بازار را در اختیار کسبوکارها قرار دهد.
برندسازی شخصی
Personal Branding
دیجیتال مارکتینگ
Digital Marketing
دیجیتال مارکتینگ یعنی تسلط و اجرای تخصصی مجموعهای از ابزارها و تکنیکها؛ از طراحی سایت و سئو و ایمیل مارکتینگ گرفته، تا استراتژی محتوا و استفاده ازرسانه های اجتماعی، ازتبلیغات کلیکی وبازاریابی موبایلی گرفته، تا تولید محتوا و بازاریابی مشارکتی در فضای اینترنت
طراحی و مدیریت سایت کارآمد و پولساز
Web Design
طراحی وب فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و اجرای طرح طراحی وب سایت به گونه ای است که کاربردی باشد و تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد. تجربه کاربر در فرآیند طراحی وب بسیار مهم است. مجموعهای از عناصر به روشهایی حرکت در سایت ها را آسان میکند.
توسعه کسب و کار
Business Development
توسعه کسب و کار یک استراتژی است که برای یافتن چشم اندازهای جدید و پرورش آنها و رشد کسب و کار استفاده می شود. ساده ترین راه این است که به آن به عنوان چتری نگاه کنیم که برای بهبود همه بخش های دیگر کار می کند. به بهبود فروش کمک می کند و بازاریابی را توسعه می دهد.
ایمیل مارکتینگ
Email Marketing
شکلی از بازاریابی که می تواند مشتریان لیست ایمیل شما را از محصولات جدید، تخفیف ها و سایر خدمات آگاه کند. همچنین می تواند به مخاطبان شما در مورد ارزش برند خود آموزش دهید یا آنها را بین خریدها درگیر نگه دارید.
نام برند، لوگو و هویت بصری
Brand Name & Visual Identity
در یک تعریف ساده هویت بصری یعنی عناصر قابل مشاهده یک برند مانند لوگو، رنگ، فرم، شکل و … که در تلفیق با هم معنای نمادین را منتقل میکنند، که نمیتوان تنها ازطریق کلمات بیان کرد. لوگو چیست: یک لوگو در ساده ترین حالت یک نماد برای شناسایی یک برند است.
حضور موثر در نمایشگاه
Exhibition Stand
اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، معتقدند که بازده مستقیم شرکت در یک نمایشگاه چند برابر هزینه های انجام شده و نتایج آن بسیار چشمگیرتر از روشهای تبلیغی دیگر است. شرکت های موفق 14% بودجه را صرف شرکت در نمایشگاه 9% را به مکاتبه پستی و فقط 5% درصد از بودجه را صرف تبلیغ به روش های دیگر می کنند.
کمپین های تبلیغات یکپارچه
Advertising Campaign
کمپین تبلیغاتی مجموعهای از فعالیتهای تبلیغاتی است که برای تبلیغ و شناساندن یک محصول یا خدمت به جامعه هدف مورداستفاده قرار میگیرد. در واقع کمپین تبلیغاتی حول یک موضوع خاص و منحصر به فرد برای ایجاد آگاهی از برند درباره محصول یا خدمات یک شرکت طراحی و راهاندازی میشود.
بازاریابی نوین و افزایش فروش
Modern Marketing & Increase Sales
بازاریابی فرآیندی است که طی آن شرکتها با ابزارهایی مانند روزنامهنگاری برند، روابط عمومی و تبلیغات مشتریان را درگیر میکنند، با مشتری ارتباط قوی برقرار میکنند و برای مشتری ارزش ایجاد میکنند تا در ازای آن از مشتری ارزش دریافت کنند. فروش موفق نیز بخشی از چرخه بازاریابی است.
سئو و بهینه سازی سایت
Seo
سئو به کاربران یک موتور جستجو کمک می کند محتوای سایت شما را کشف کنند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در مورد کمک به آنها برای درک محتوای شما و کمک به کاربران برای یافتن سایت شما و تصمیم گیری در مورد بازدید از سایت شما از طریق موتور جستجو است.
تبلیغات و روابط عمومی
Advertising & PR
تبلیغات روش و تکنیک هایی است که برای جلب توجه به یک محصول یا خدمات به کار می رود. هدف تبلیغات قرار دادن یک محصول یا خدمات در کانون توجه است. روابط عمومی بر بازخورد و پاسخ عمومی متمرکز است و هر دو دارای تکنیک ارتباطی استراتژیک برای درگیر کردن مخاطب هدف هستند.
برندسازی و بازسازی جایگاه برند
Branding & Rebranding
برندسازی شامل شناخت پیام کلی یک شرکت است که در عناصر طراحی و ویژگی های بازاریابی بافته شده است. بازسازی جایگاه برند اصطلاحی است که برای توصیف کردن برند موجود یا تغییر پیام و عناصر طراحی آن استفاده می شود.