طراحی سایت فروشگاهی رستوران باید به گونه ای باشد که تمامی کاربران بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند. از همین جهت، در مطلب پایین به بررسی و معرفی راهکارهای اساسی طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ و فست فود پرداخته ایم، پس اگر به دنبال طراحی وب سایت رستوران،کافی شاپ و فست فود هستید، تا انتها همراه ما باشید. 

چرا طراحی سایت رستوران

در دنیای امروز سرعت کارها بالا رفته است و مردم ترجیح می دهند غذای خود را سریعا دریافت کنند و در محل کار خود بخورند. به این ترتیب هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کردند، پس بهتر است که اگر شما صاحب یک رستوران یا کافی شاپ هستید خودتان را با مردم همگام کنید و از سرعت پیشرفت دنیا عقب نمانید!

شما به راحتی با طراحی سایت رستورانی و فست فود می توانید مشتریان خود را تا چند برابر افزایش دهید. طراحی سایت فروشگاهی رستوران به مشتری شما این امکان را می دهد که با مشاهده تصاویر و امتیازدهی و نظرات سایر مشتریان برای یک غذا، راحت تر و با اطمینان بیشتری سفارش بدهد. همچنین شما با طراحی این رستوران مجازی به مشتریان خود امکان پرداخت آنلاین و دریافت غذا با پیک را می دهید که این برای مشتریانی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند بسیار اهمیت دارد.

دنیای سریع و اینترنتی امروز این امکان را برای کسب و کارها و برندها فراهم کرده است تا به راحتی با طراحی سایت خودشان را مطرح کنند و در دید مردم قرار دهند. شما با طراحی سایت رستوران در واقع می توانید در مقیاس بیشتری سفارش بگیرید و مشتریان بیشتری خواهید داشت. به این ترتیب شما می توانید در هر لحظه و هر مکان با مشتریان خود در ارتباط باشید و از آنها سفارش بگیرید.

طراحی سایت رستوران

طراحی انواع وب سایت رستوران توسط آژانس توسعه کسب و کار باران

  • طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

یکی از مشکلات همیشگی مردم هنگام سفارش در کافی شاپ نا آشنا بودن اسامی و محتویات منو می باشد، بنابراین شما با طراحی سایت کافی شاپ می توانید کنار هر شماره منو تصویر و محتویات آن را ذکر کنید تا مشتری راحت تر بتواند سفارش خود را ثبت کند. همچنین اگر کسی بخواهد می تواند کافه شما را به صورت آنلاین رزرو کند.

  • طراحی سایت رستوران و فست فود

اصولا رستوران های مخصوص فست فود بیشتر سفارش های بیرون بر دارند و گرفتن تمامی این سفارش ها کار سختی است حتی ممکن است برخی از سفارشات را از دست بدهید، شما با طراحی یک سایت برای فست فود خود می توانید به همه این سفارش های بیرون بر پاسخگو باشید.

  • طراحی رستوران سنتی

با طراحی سایت برای رستوران سنتی خود می توانید با عکس و ویدیو فضای رستوران را به کاربر نمایش دهید تا در صورت تمایل به صورت آنلاین میز رزرو کند. همچنین سفارش آنلاین غذا سنتی می تواند ایده نو و خلاقانه ای باشد.

  • طراحی سایت تهیه غذا

اگر شما تهیه غذا داشته باشید مطمئنا تمامی سفارشات خود را با تلفن میگیرید و این کار بسیار سخت است و نیروی زیادی فقط برای پاسخگویی به تلفن ها نیاز دارید اما با طراحی سایت تهیه غذا می توانید ثبت سفارش آنلاین داشته باشید. 

امکانات طراحی وب سایت رستوران و فست فود

در ادامه به شما می گوییم طراحی سایت کافه و رستوران نیز به چه امکاناتی دارد.

  • دیزاین سایت

در طراحی سایت فست فود و رستوران، باید از قالبی استفاده کنید که مناسب زمینه کاری فست فود یا رستوران شما باشد؛ برای مثال اگر شما رستوران سنتی ایرانی دارید، باید از نماد های غذاهای سنتی ایرانی در قالب و حتی ایجاد رنگ های سایت استفاده کنید. این امر سبب برقراری ارتباط عمیق کاربر با سایت رستوران شما می شود.

حال اگر در فکر طراحی سایت فست فود هستید و فست فود شما یک فست فود خاص و برگرفته از فرهنگ های خارجی است، مثل فست فود ایتالیایی، باید از قالب های رنگی فرهنگ ایتالیایی استفاده کنید و در طراحی سایت فست فود خود، برخی از نماد های مختص آن فرهنگ را نیز قرار دهید.

 

  • امکان سفارش آنلاین

در طراحی سایت فست فود و رستوران، حتما به این امر توجه داشته باشید که هدف شما از راه اندازی سایت، فقط معرفی کسب و کار خود به مشتریان نیست، بلکه می خواهید این امکان را برای آن دسته از مشتریانی که نمی توانند به صورت حضوری یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنند، ایجاد کنید که بتوانند به صورت آنلاین سفارش و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهند. پس هدف فقط طراحی سایت نیست، بلکه طراحی سایت رستوران اولویت دارد.

شما باید در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا، صفحه ای را به لیست غذا های خود اختصاص دهید که در این صفحه تمام محصولات شما به علاوه تصویری با کیفیت، قرار داده شده است که در کنار یا پایین  آنها قیمت محصول ذکر شده تا کاربر بتواند هزینه را قبل از پرداخت محاسبه کند. حتما به خاطر داشته باشید که چه در طراحی سایت فست فود و رستوران‌ و چه در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا، با ایجاد رابط کاربری ساده و همچنین ایجاد درگاه بانکی مطمئن، علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، کاربرهای بیشتری را نیز جذب می کنید. 

 

  • امکان رزرو میز آنلاین

حتما به مشتریان خود امکان بدهید که به صورت آنلاین میز رزرو کنند. شما می توانید نقشه ای از میزها در اختیار مشتریان قرار دهید تا بتوانند میز موردنظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنند.

 

  • گالری تصاویر و ویدئو

در طراحی سایت رستوران خود، حتما یک گالری داشته باشید و از آشپزخانه، محیط رستوران و غذاها در آن عکس و ویدئو قرار دهید. اینکار اعتماد مشتریان را جلب می کند و به آنها در آشنایی با محیط رستوران کمک می کند.

 

  • امکان نظردهی

حتما امکان نظردهی را برای مشتریان خود قرار دهید و به نظرات آنها پاسخ بدهید. اینکار ارتباط شما با مشتریان را بیشتر می کند و اعتماد آنها را جلب می کند.

 

  • وبلاگ

حتما در طراحی سایت رستوران خود یک قسمت وبلاگ داشته باشید! علاوه براینکه میتوانید در این قسمت مشتریان خود را با انواع غذاها و تاریخچه آنها آشنا کنید، به شما در سئو سایت نیز کمک میکند. شما با کمک مقالاتی که در قسمت وبلاگ منتشر می کنید می توانید به راحتی در گوگل رتبه بگیرید و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

 

نمونه سایت‌های طراحی شده توسط آژانس توسعه کسب و کار باران

شرکت آژانس توسعه کسب و کار باران با سابقه 13 ساله در زمینه طراحی سایت، افتخار همکاری با مجموعه‌های متنوعی را داشته است. برای دیدن نمونه سایت‌های ما می‌توانید به صفحه نمونه کار مراجعه کنید.

 

روش های ثبت سفارش طراحی سایت

  1. تماس با شماره تلفن 09123970698 و دریافت مشاوره رایگان
  2. تکمیل فرم مشاوره رایگان برآورد هزینه طراحی سایت
  3. ارسال جزئیات rfp یا پروپوزال پروژه به ایمیل info@baranbusinessagency.ir یا info@samanehbehnavaz.ir
  4. دانلود فرم درخواست خدمات طراحی سایت به صورت pdf و تکمیل و ارسال آن به آژانس توسعه کسب و کار باران
  5. مراجعه حضوری