چه شما مدیر یک کلینیک دندانپزشکی با چندین دکتر دندانپزشک باشید و چه یک دندانپزشک واحد که در مطب شخصی خود فعالیت می‌کند، قطعا به درک این مهم رسیده‌اید، که داشتن یک وب‌سایت تا چه حد می‌تواند در پروسه برندسازی و جذب حداکثری بیمار، موثر واقع شود. در حقیقت،‌ وب‌سایت ابزاری است که به معرفی بهتر فعالیت‌های شما و مجموعه‌تان، کمک شایانی می‌کند.

خدمات یک مجموعه دندانپزشکی را، می‌توان بصورت کلی به دو بخش درمانی و زیبایی دسته‌بندی کرد. خدمات درمانی شامل مواردی مانند ترمیم ریشه و عصب‌کشی و … می‌باشد. اما خدمات زیبایی، که امروزه سهم قابل توجهی در مراجعات به دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی دارد، شامل پروتز، لمینت، کامپوزیت، ایمپلنت و … می‌گردد. به دلیل اثرگذاری دندان‌ها، در زیبایی چهره و اهمیت آراستگی فردی در ارتباطات انسانی و تعاملات اجتماعی، مردم در سال‌‌های اخیر، بیش از پیش خواهان استفاده از خدمات زیبایی دندان‌ها هستند که این موضوع می‌تواند به گسترش دامنه فعالیت‌های بهداشت و درمان حوزه دهان و دندان منجر شود. 

از سوی دیگر، در روزگار کنونی اغلب مردم، پیش از هر اقدامی، برای کسب اطلاعات لازم، یک جستجوی اولیه در فضای مجازی انجام می‌دهند. شکل‌گیری تصور مردم از موجودیت کسب و کار شما در فضای مجازی، به وسیله وب‌سایت کلینیک یا مطب دندانپزشکی شما خواهد بود. امروزه کمتر کلینیک دندانپزشکی را می‌توان یافت که هنوز وب‌سایتی راه‌اندازی نکرده و این فرصت ارزشمند را مغتنم ندانسته باشد. لذا شما در حوزه‌ای فعال هستید، که تجربه 13 ساله ما نشان می‌دهد بر خلاف خیلی حوزه‌های دیگر، رقابت در زمینه سئو، بسیار شدید و تنگاتنگ دنبال می‌شود و کسب رتبه بالا، نیازمند صرف زمان و تلاش فراوان در جهت تولید محتوا است. دیده شدن یک وب‌سایت دندانپزشکی در صدر نتایج گوگل، افزون بر اینکه در گرو تولید محتوای هدفمند و حرفه‌ای است، به زیرساخت فنی بی‌نقص، سرعت، امنیت و رابط کاربری جذاب و سئو فرندلی نیز وابسته است.

  • اگر شما مدیر یک کلینیک دندانپزشکی هستید:
    • داشتن وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که خدمات خود را، به تفصیل شرح دهید و با قرار دادن رزومه، دندانپزشکان مجموعه خود را معرفی نمایید.
    • گالری تصاویر نیز می‌تواند، بخش دیگری از وب‌سایت شما باشد، که با بارگذاری نمونه‌کار‌های مجموعه خود، در زمینه زیبایی و نمایش تاثیرگذاری خدمات کلینیک، در قالب تصاویر before after، مخاطبان را به استفاده از تخصص آمیخته با هنر پزشکان کلینیک خود ترغیب نمایید.
    • نوبت‌دهی آنلاین به بیماران، از دیگر مزایای وب‌سایت برای کلینیک شما است. داده‌ورزان مکانیزم خاصی برای این آپشن در دست دارد که بسیاری از پیچیدگی‌های رایج سیستم‌های نوبت‌دهی‌ را حل نموده است.
  • اگر شما یک دندانپزشک منفرد هستید:
    • داشتن یک وب‌سایت جذاب و پر محتوا، به ساخت برند شخصی شما کمک می‌کند، که در نهایت این اتفاق، علاوه بر فزونی مراجعین، زمینه گسترش دامنه روابط شما با سایر کلینیک‌ها و کسب شهرت در بین متخصصین جامعه دندانپزشکی کشور را، برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

طراحی سایت دندانپزشکی یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که هر مطب دندانپزشکی می تواند به منظور ارائه ی بهتر خدمات خود در نظر داشته باشد. در حقیقت طراحی وب سایت دندانپزشکی از این جهت حائز اهمیت است که افراد مختلف می توانند به منظور آشنایی با خدمات مطب دندانپزشکی شما و یا اطلاع از نوبت دهی ها به آن مراجعه کنند.

در نتیجه لازم است که هر مطب دندانپزشکی و یا کلینیک های درمانی با طراحی سایت مناسب و کاربردی در راستای ارائه خدمات خود اقدام کنند.


به منظور طراحی وب سایت دندانپزشکی بهتر است که نکات زیادی را در نظر داشته باشید و با رعایت این نکات در طراحی سایت دندانپزشکی مخاطبان زیادی را به سایت خود جذب کنید.

در طراحی سایت دندانپزشکی لازم است که فرد در مورد خصوصیاتی که در این گونه سایت ها باید رعایت شود آگاهی داشته و در نتیجه تمامی آنها را رعایت کند.

ویژگی های طراحی سایت دندانپزشکی

به منظور طراحی سایت دندانپزشکی کامل و جامع لازم است که با ویژگی هایی که در ساخت سایت دندانپزشکی باید رعایت شود آشنایی داشته باشید.

سرعت در طراحی سایت دندانپزشکی

یکی از مهمترین معیارهایی که در طراحی سایت دندانپزشکی باید در نظر گرفته شود، سرعت این سایت ها است. در واقع در طراحی سایت دندانپزشکی باید دقت شود که به دلیل وجود حجم انبوهی از داده ها ممکن است که سرعت سایت دندانپزشکی پایین بیاید. در چنین حالتی لازم است که طراحی سایت دندانپزشکی به گونه ای باشد که مخاطبان خود را به دلیل پایین بودن سرعت از دست ندهد.

استفاده از رنگ های زیبا در طراحی سایت دندانپزشکی

یکی از ویژگی هایی که در طراحی سایت دندانپزشکی باید بدان توجه شود رنگ بندی مناسب است. همانطور که پیشتر بیان کردیم در طراحی سایت دندانپزشکی باید رنج های سنی مختلف در نظر گرفته شوند و به همه ی انواع سلایق توجه گردد.
به طور کلی در ایجاد وب سایت دندانپزشکی بهتر است که قسمت هایی مانند خدمات مختلف و بخش های متفاوت در کلینیک های دندانپزشکی با رنگ های سبز و آبی نمایش داده شده و به منظور ارائه ی مطالب مختلف از پس زمینه ی سفید استفاده شود تا در نهایت این موارد درطراحی سایت دندانپزشکی رعایت شده و سایت مورد نظر خسته کننده نبوده و چشم را آزار ندهد.

طراحی سایت دندانپزشکی

 

استفاده از تصاویر در طراحی سایت دندانپزشکی

از جمله ویژگی هایی که در ایجاد وب سایت دندانپزشکی باید در نظر گرفته شود ارائه ی عکس های متنوع در این نوع سایت است. در ساخت سایت دندانپزشکی باید عکس هایی از نمونه کارهای دندانپزشکی به کار گرفته شود تا در نتیجه مخاطبان با چگونگی کارهای شما آشنا شده و در نهایت در مورد مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی شما تصمیم بگیرند.
ارائه ی عکس های قبل و بعد از ترمیم های دندانپزشکی مانند ایمپلنت، ارتودنسی، کاشت و لمینت و موارد دیگر از جمله نکاتی است که در طراحی سایت دندانپزشکی باید در نظر گرفته شود و می تواند برای مخاطبان بسیار کارآمد باشد.

تبلیغ برند خود در طراحی سایت دندانپزشکی

در حقیقت هدف از طراحی وب سایت دندانپزشکی این است که شما بتوانید کلینیک دندانپزشکی خود را به طور کامل معرفی کرده و خدمات خود را به افراد معرفی کنید. در طراحی سایت دندانپزشکی باید توجه داشته باشید که انتخاب یک نام تجاری می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
انتخاب این نام در ساخت سایت دندانپزشکی باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب باقی مانده و هنگامی که فرد قصد استفاده از خدمات دندانپزشکی شما را دارد با جستجوی برند تجاری، سایت دندانپزشکی شما را انتخاب کرده و نسبت به اخذ نوبت اقدام کند.

دسترسی آسان به داده ها در راه اندازی سایت دندانپزشکی

ایجاد وب سایت دندانپزشکی باید به گونه ای باشد که امکان دسترسی آسان به همه ی مطالب وجود داشته باشد. در واقع در ساخت سایت دندانپزشکی و طراحی بخش های مختلف، باید در نظر داشته باشد که مخاطب به راحتی بتواند به مطالبی که در نظر دارد دسترسی پیدا کند. به منظور رعایت این نکته در طراحی سایت دندانپزشکی می توانید از طریق بولد کردن قسمت های مختلف سایت پزشکی و یا جدا کردن این بخش ها با رنگ های متضاد امکان دسترسی راحت را افزایش دهید.

استفاده از سایت های دیگر در طراحی سایت دندانپزشکی

به منظور شروع طراحی سایت دندانپزشکی می توانید به سایت های دندانپزشکی مختلف دیگر مراجعه کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را در نظر بگیرید؛ بنابراین با دانستن این اطلاعات می توانید در ایجاد وب سایت دندانپزشکی خود نقاط قوت دیگر سایت ها را به کار برده و نقاط ضعف سایت های دیگر را با رعایت اصول طراحی سایت دندانپزشکی به نقاط قوت خود تبدیل کنید.
رعایت این نکته در طراحی سایت دندانپزشکی می تواند سایت شما را به سایت دندانپزشکی جامعی تبدیل کند که از استانداردهای لازم برخوردار است و در نتیجه مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد.

ارائه ی اطلاعات لازم راه اندازی سایت دندانپزشکی

یکی از ویژگی هایی که در طراحی سایت دندانپزشکی باید بدان توجه شود ارائه ی اطلاعات تماس و آدرس کلینیک های دندانپزشکی است. در طراحی سایت دندانپزشکی باید در نظر داشته باشید که مخاطبان همواره به دنبال راه های برقراری ارتباط با کلینیک دندانپزشکی شما هستند و لازم است که راه های تماس در راه اندازی سایت دندانپزشکی به گونه ای باشد که کاملا مشخص بوده و هنگامی که فرد به سایت شما مراجعه می کند به راحتی بتواند آنها را بیابد.

 

نمونه سایت‌های طراحی شده توسط آژانس توسعه کسب و کار باران

شرکت آژانس توسعه کسب و کار باران با سابقه 13 ساله در زمینه طراحی سایت، افتخار همکاری با مجموعه‌های متنوعی را داشته است. برای دیدن نمونه سایت‌های ما می‌توانید به صفحه نمونه کار مراجعه کنید.

 

روش های ثبت سفارش طراحی سایت

  1. تماس با شماره تلفن 09123970698 و دریافت مشاوره رایگان
  2. تکمیل فرم مشاوره رایگان برآورد هزینه طراحی سایت
  3. ارسال جزئیات rfp یا پروپوزال پروژه به ایمیل info@baranbusinessagency.ir یا info@samanehbehnavaz.ir
  4. دانلود فرم درخواست خدمات طراحی سایت به صورت pdf و تکمیل و ارسال آن به آژانس توسعه کسب و کار باران
  5. مراجعه حضوری