ایده برای بنر تبلیغاتی، بنرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه و عجیب. همه و همه می توانند کسب و کار شما را با یک بنر ساده اما خلاقانه متحول کند. کسب و کار دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده و متنوع است و شاخه های بسیاری دارد. بنرهای تبلیغاتی جذاب مجموعه از راه اندازی کمپین های تبلیغاتی می باشد و می توانید با آشنا شدن با انواع کمپین های تبلیغاتی راه آسان تری در معرفی محصول خود داشته باشید.
ایده برای بنر تبلیغاتی
ایده برای بنر تبلیغاتی و طرح بنرهای تبلیغاتی جذاب از روش هایی است که شما می توانید در یک شب راه صد ساله را طی کنید، به کسب و کار خودتان رونق دهید و مشتریان بسیاری را جذب کنید.
برای جذب مشتری به سمت ما، یکی ازین شاخه ها و روش های تبلیغاتی این دنیای بزرگ، تبلیغات بنری است که درقالب یک طراحی گرافیکی جذاب بصورت ثابت یا متحرک به کاربران ارائه میشود و توجه آنها را به خود جلب کرده و به سوی وب سایت ما هدایت میکند. در این مقاله قصد داریم تا به شما بیاموزیم که طراحی یک بنر جذاب چه مراحلی دارد و ایده برای بنر تبلیغاتی به شما ارائه دهیم. همچنین در دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی سمانه به نواز، به شما بطور مفصل این مباحث را توضیح خواهیم داد.
بنرهای تبلیغاتی جذاب
بنرهای تبلیغاتی جذاب از اولویت های شروع و نگاه اولیه کاربران و مشتریان در هر حوزه و زمینه ای می باشد. اگر می خواهید نگاه ها را به خدمات خود و یا محصول خود خیره کنید، می توانید از این مقاله استفاده های بسیاری ببرید.
برای الهام گرفتن از تبلیغات خلاقانه و بنرهای جذاب می توانید برای شروع به برندهای معروف و خلاقانه دیگران نگاهی بیاندازید. البته برای طرح برندهای جذاب و همچنین ایده برای بنر تبلیغاتی هیچ چیز بهتر از خلاقانه بودن و ابداع آن نیست که خب البته کار بسیار سختی است. در ادامه مثال هایی از بنرهای تبلیغاتی جذاب را به شما ارائه می دهیم.
در ساخت بنر تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟
از مؤثرترین اندازههای استاندارد برای طراحی استفاده کنید
شما میتوانید تبلیغات بنری خود را در اندازههای مختلف طراحی و پیادهسازی کنید و این سایز به فضای تبلیغاتی سایت ناشر تبلیغات نیز بستگی دارد. مانند شبکههای اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری هم سایزهای استاندارد مختلفی دارد، ولی باید ببینید کدام موارد بیشتر جواب میدهد.
براساس تجربه و با توجه به جایگاههای تبلیغاتی موجود، سایزهای زیر بهترین نتیجه را دارد:
۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
۴۶۸ در ۶۰ (افقی)
۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)
ترتیب زیر را حفظ کنید
طراحی بنر تبلیغاتی برای هر تبلیغ باید به گونهای باشد که در آن تعادل متن تبلیغی حفظ شود؛ بنابراین به ترتیب زیر توجه کنید. بنرهای تبلیغاتی کارآمد که برای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) و افزایش ترافیکِ وبسایتتان طراحی شدهاند شامل سه جزء اساسی هستند:
لوگوی شرکت
یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی بنر وجود داشته باشد، لوگوی شرکتتان است زیرا برای افزایش آگاهی از برندتان حضور لوگو ضروری است. حتما باید آن را طوری در طراحی بگنجانید که برجستهتر از سایر اجزای بنر دیده شود، البته نه آنقدر که از اهمیت پیشنهاد ویژه یا دکمه ورود به سایت کاسته شود.
ارزش پیشنهادی
ارزش پیشنهادی منافعی است که خدمات یا محصولات شما به مشتریان میرساند. شما با دادن شرایط استثنایی به آنها میتوانید مشتریان را جذب کنید. کیفیت بالا، قیمتهای جذاب، پیشنهادهایی مانند ۵۰% تخفیف یا محدودیت زمانی برای خرید و… از جمله مواردی هستند که توجه مشتریان احتمالی را جلب میکنند. این بخش باید فضای بیشتری از بنر تبلیغاتیتان را پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطبان میبینند. برای نوشتن ارزش پیشنهادی خوب مطلب تیتر جذاب تبلیغاتی هم میتواند به شما کمک کند
دکمه فراخوان عمل (Call To Action)
دکمه فراخوان عمل (CTA) یا دعوت به اقدام دکمه یا متنی است که کاربر با کلیک روی آن میتواند به صفحه فرود مورد نظر شما وارد شود. عبارتهایی مانند «شروع کنید»، «بیشتر بدانید» یا «همین حالا ببینید» مثالهای خوبی از فراخوانها هستند. این دکمه باید در نقطه واضح و کانونی تبلیغات شما باشد. (اگر تمایل دارید بدانید که cta چیست مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم)
هر چه سادهتر باشد بهتر است
تمام زیبایی، جذابیت و جلب توجه بیشتر در سادگی است. به همین دلیل هیچ کس به تبلیغات شلوغ و شلخته توجهی نمیکند و قطعا نتیجه مطلوب نیز حاصل نمیشود. برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید، فرصت زیادی ندارید و خیلی ساده و سریع باید کاری کنید که ترغیب شوند روی بنر شما کلیک کنند. بنابراین بهتر است محتوا و تصاویر کاملا واضح، گیرا و ساده باشند تا بلافاصله بتوانید کلیک مخاطب را بگیرید. به نمونهٔ زیر نگاه کنید:
از دکمهها به درستی استفاده کنید
یکی از مهمترین المانهای موجود در ساخت بنر تبلیغاتی دکمههایی هستند که با یک کال تو اکشن مناسب میتوانند نرخ کلیک بالایی بگیرند. اینکه بخواهید از هر دکمهای با هر طراحی و هر محتوایی استفاده کنید مشکلی ندارد، اما تجربه نشان داده است که برخی از دکمهها در کنار یک سری از محتوا و جایگاههای مختلفی که برای دکمه در نظر میگیرید بهتر جواب میدهد و نسبت به موارد دیگر نرخ کلیک بیشتری دارد.
چارچوب مشخصی برای بنر ایجاد کنید
چشمهای افراد بهشکل طبیعی چیزی را که درون کادر مشخصی قرار دارد میبینند. بنرهای تبلیغاتی کارامد باید کادر واضح با گرافیک مناسب داشته باشند که تا لبهها ادامه پیدا کند. بهعنوان مثال، اگر تبلیغتان سفید رنگ است به دلیل بکگراند سفید غالب سایتها، معمولا بهتر است از حاشیه طوسی رنگ به اندازه ۱ پیکسل در اطراف تبلیغتان استفاده کنید.
متن تبلیغ باید در یک نگاه خوانده شود
باید اندازه فونت عنوان و متن اصلی با هم متفاوت و متن چند سایز کوچکتر باشد. کل متن باید چهار خط یا کمتر باشد.
نباید از فونتهایی استفاده کنید که بسیار ریز هستند. نوشتن مقدار زیادی متن یا گنجاندن مواردی چون آدرس دفتر، شماره تماس و اینماد، آدرس شبکههای اجتماعی و… بسیار اشتباه است. اشتباهتر آن است که همه این اطلاعات را با اندازه فونت کمتر از ۱۰ بنویسید.
از تصاویر متحرک استفاده کنید
استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک در طراحی بنر تبلیغاتی تأثیرگذارتر هستند؛ اما نباید پیام اصلی تبلیغات را منحرف کنند. انیمیشنهای ساده در حد ۱۵ ثانیه و کمتر بسیار مؤثر هستند و البته نباید بیشتر از سه بار پخش شوند. آخرین چیزی که در این انیمیشن نشان داده میشود باید دکمه فراخوان یا ورود به صفحه فرود سایتتان باشد.
بنرتان باید سازگار با محیط سایت و در عین حال برجسته باشد
اگر تبلیغاتتان با ساختار سایت پذیرنده سازگار باشد و به نوعی آن را تکمیل کند، بینندگان بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. اما در عین حال نباید آنقدر در آن محو شود که به راحتی قابل رؤیت نباشد. بنر تبلیغاتی باید همیشه قابل مشاهده و قابل کلیک کردن باشد. با نگاهی به سایتهایی که قصد تبلیغ در آنها را دارید، بنری طراحی کنید که با الگویی که از این سایتها دیدید سازگار باشد و برجسته.
لینک به صفحه فرود فراموش نشود
فراموش نکنید که حتما بنر شما به لینک صفحه فرودی که برای این کمپین خاص طراحی کردید لینک شود و نه صفحه اصلی سایت یا صفحه تماس با ما. اگر مشتریان را به صفحه اصلی سایت راهی کنید در اکثر موارد او را دچار سردرگمی میکنید و ترجیح میدهد سریعتر آن صفحه را ترک کند. (اگر تمایل دارید درباره اصول طراحی صفحه فرود بیشتر بدانید، این مقاله را مطالعه فرمائید)
حس فوریت را در کاربر ایجاد کنید
کاربران معمولا خیلی زود به پیامهای حاوی حس ضرورت، اورژانسی بودن، عقب ماندن از دیگران، محدودیت زمانی، محدودیت کالایی، محدودیت امتیازات ویژه و مواردی از این دست خیلی سریع واکنش مثبت نشان داده و به دنبال ادامه ماجرا میروند. بنابراین این موضوع را در هم در پیام و هم در کال تو اکشن خود به شکل کاملا برجسته و متفاوت در نظر بگیرید تا کاربر فورا روی بنر شما کلیک کند.
از تصاویر به درستی استفاده کنید (اگر واقعا به تصویر نیاز است)
تصاویر و گرافیکی که استفاده میکنید باید به انتقال پیامتان کمک کنند و دقیقا با محصول و خدماتتان ارتباط داشته باشند. مفاهیم انتزاعی در اینجا چندان کارساز نیستند، بهتر است از مفاهیم بومی استفاده کنید.
اگر نمیتوانید از پس هزینههای عکاس یا مدلهای حرفهای بربیایید، ازتصاویر آماده استفاده کنید (بهتر است با مجوز باشند). میلیونها عکس با کیفیت در اینترنت وجود دارد، بااینحال بهتر است تصاویر یا گرافیکی که در تبلیغتان قرار میدهید را کسی فقط مخصوص تبلیغتان طراحی کرده باشد. درباره پیدا کردن عکس مناسب میتوانید مطلب عکس تبلیغاتی اثرگذار را مطالعه کنید. در هر صورت، لازم نیست همیشه از تصاویر در طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید. یک متن فوقالعاده و تایپوگرافی میتواند به همان اندازه اثربخش باشد.
از رنگهای مناسب استفاده کنید
هر رنگی پیام خاصی را منتقل میکند. این که با هر رنگ چه حسی را در مخاطبتان ایجاد میکنید از اهمیت زیادی برخوردار است. رنگ اولین چیزی است که در بنر توجه کاربران را جلب میکند.
رنگها با احساس درونی انسان سروکار دارند و بسته به فرهنگهای مختلف پیام متفاوتی را منتقل میکنند. بههمیندلیل هنگام انتخاب رنگ بهتر است درباره مخاطبان مطالعه کنید. فهرست زیر را ببینید:
قرمز: احساسات پرشور، خشم، هیجان و عشق. این رنگ قدرتمند برای بسیاری از مخاطبان جذاب است اما بهتر است در حد متعادل از آن استفاده کنید. برای بنر کلاسیک و جدی از قرمز استفاده نکنید.
نارنجی: احساس سرزندگی و نیرو بخشی. اگر چه به اندازه قرمز قوی نیست باز هم از رنگهای دیگر متمایز است و نوعی انرژی از خود ساطع میکند. این رنگ برای دکمه فراخوان عمل عالی است.
زرد: خوشی، درخشش آفتابگونه و صمیمیت. زرد چشمها را خیره میکند و حاکی از جوانی و سرزندگی است. برای پیشنهادِ چیزی با قیمت مناسب عالی است.
سبز: سلامتی، طراوت، ثروت، محیط زیست، رشد و بالندگی و شروعی دوباره. سبز ملایم و چشمنواز است.
آبی: امنیت، اعتماد، شفافیت، بلوغ، آرامش، هوش، تازگی، سردی و مردانگی. در بیش از نیمی از لوگوهای شرکتها از رنگ آبی استفاده میکنند. برای تبلیغات رسمی عالی است.
بنفش: لوکس، سلطنتی، ولخرجی، خِرد، رویایی، زنانگی و خلاقیت. اثری تسکیندهنده و آرامبخش بر بیننده میگذارد.
صورتی: عشق، شیرینی، زنانگی، جوانی و کودکی. رنگ صورتی معمولا با هر چیز زنانهای در ارتباط است، اما طیف گستردهای از روشنی و لحن را دربرمیگیرد.
مشکی: انحصار، راز، نوگرایی، قدرت، پرستیژ، لوکس و رسمی بودن. این رنگ سنتی است و متن مشکی در زمینه سفید بهترین و خواناترین ترکیب رنگ است.
سفید: خلوص، پاکیزگی، نوگرایی، بیحاصلی، سادگی، صداقت و معصومیت. سفید حسی از هوش اقتصادی و جوانی را در خواننده ایجاد میکند.
قهوهای: طبیعت، چوب، چرم، جدیت، مردانگی، سختی و تواضع. قهوهای به رنگهای قویتر تعادل میبخشد و برای پسزمینه و بافت مناسب است.
خاکستری: این رنگ خنثی است و نشانه بیطرفی و کارآمدی است. از آن میتوانید به عنوان پسزمینه استفاده کنید تا رنگهای دیگر را پررنگتر نشان دهد.
حجم فایل تبلیغاتی باید کم باشد
از آنجایی که کاربران معمولا به سرعت در صفحه پیمایش میکنند، اگر حجم فایل سنگین باشد دیر بارگذاری میشود. بهترین حجم برای فایل تبلیغاتی کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است تا سریع در صفحه باز شود.
از فرمت مناسب برای فایل استفاده کنید
طراح باید با نرمافزارهای ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) و نیز فتوشاپ یا ادوبی انیمیت (Adobe Animate) یا Google Web Designer کار کند. امروزه تبلیغات فلش بسیار قدیمی شدهاند، بهتر است فراموششان کنید. فایل نهایی تبلیغتان باید در فرمتهای JPG، PNG، GIF یا HTML5 باشد.امروزه بنرهای ثابت و بنرهای متحرک (GIF) و بنرهای انیمیشن (HTML5) سه دسته اصلی بنرها هستند. در بنرهای ثابت تنها یک تصویر میبینید، در بنرهای گیف میتوانید چندین تصویر و یا نوشته به فرمت GIF نمایش دهید، در HTML5 نیز ظاهر طراحی شبیه GIF است با این تفاوت که هر تصویر یا فریم از بنر میتواند به لینکی جداگانه متصل باشد. در تصاویر زیر ابتدا یک نمونه بنر ساده میبینید. بعد از آن یک نمونه بنر گیف و بعد نیز بنر HTML5.
نمونه های بنر تبلیغاتی جذاب
این نوع از بنر های تبلیغاتی ایده های بسیاری مناسبی برای الهام گرفتن شما با استفاده از موقعیت مکانی برای تبلیغ نیت شماست.
بنر های تبلیغاتی جذاب می توانند پیام اور ایده های بسیاری باشند. همانطور که در تصویر بالا می بینید با استفاده از این بنر، این پیام دریافت می شود که باید در رانندگی بسیار احتیاط کرد.
این هم نوعی دیگر از ایده برای بنر تبلیغاتی جذاب می باشد که با استفاده از چراغ روشن کننده بیلبورد استفاده شده است و این ابتکار ها مسلما تا حد بسیار زیادی توجه ها و اثر گذاری را افزایش می دهد. در واقع این چراغ نشان دهنده چراغ قانون و مبارزه با افراد نقض کننده قوانین و مقررات می باشد.
همانطور که می بینید این تبلیغات نوشابه هم دیدنش خالی از لطف نیست. پس می توانید با استفاده از خلاقیت در بنر تبلیغاتی خود در دید بسیاری از مخاطبان و افزایش فروش قرار بگیرید.
این بنر تبلیغاتی در انگلستان سر و صدای زیادی کرد. طبیعی است که این ایده بسیار خلاقانه واقعا هم سر و صدا کند. یک لامپ که با عبور هر عابر پیاده روشن می شود. شاید برای شما هم جالب باشد که طراحی این بنر را شرکت AMV BBDO انجام داده است.
ممکن است شما هم برای خواندن بنر تبلیغاتی جذاب بالا سرتان یا گوشیتان را برگردانده باشید! این بنر هم همین را می گوید. متن این تبلیغ که برای شرکت تویوتا می باشد، گفته است که خواندن تبلیغات چپه سخت است که آن را نادیده بگیرید!
یکی از جذاب ترین ایده برای بنر تبلیغاتی عکس بالا می باشد که علاوه بر خلاقیت، قدرت کیفیت محصولات را به رخ دیگران می کشد.
یک ایده تبلیغاتی بسیار جذاب برای کسانی که ریزش مو دارند یا مویی ندارند. یک شرکت کاشت مو با یک تبلیغ خلاقانه توانسته تا مقدار زیادی از مخاطبین را به سمت خودش جذب و فروش خودش را افزایش دهد.
تبلیغات بنری مقرون به صرفه تر هستند
تبلیغات بنری با توجه به هزینه مقرون بصرفه و بازخورد خوب و نرخ تبدیل قابل قبولی که دارد. طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. تبلیغات بنری به استفاده از یک نمایشگر گرافیکی مستطیل شکل گفته میشود که بیشتر مبتنی بر تصویر هستند نه متنی.
نوع افقی تبلیغات بنری تابلوی امتیازات خوانده میشود در حالی که بنرهای عمودی آسمان خراش نامیده میشود و در نوارهای کناری یک صفحه وب قرار میگیرند.
افزایش نرخ تبدیل با بنرهای تبلیغاتی
ما با طراحی بنر قوی و حرفه ای میتوانیم نرخ تبدیل مشتری را تا حد زیادی افزایش دهیم. یک بنر حرفه ای می تواند سرنوشت یک کمپین را بسمت هدف نشانه گیری کند و کاربر را به مسیری که دوست داریم حرکت دهد.
ما با قراردادان بنرهای تبلیغاتی در سایت های برند و پربازدیدی که مشتریان هدف ما نیز جز بازدیدکنندگان این سایت ها می باشند میتوانیم کاربران بیشتری را جذب کرده و خودمان و برند کسب و کارمان را به مشتریان معرفی کنیم.
ما می توانیم با طراحی یک بنر جذاب و قوی و اصولی برای همیشه در ذهن کاربر جایی برای خودمان باز کنیم و ماندگار بشیم و هویت خود را در ذهن مشتری تثبیت کنیم.
بیشتر بخوانید : ۱۰ راه افزایش نرخ تبدیل در دیجیتال مارکتینگ
در طراحی بنرهای تبلیغاتی استفاده از رنگ های متناسب، رنگ های مکمل و رنگ های گرم و سرد بسیار کاربرد دارد. همچنین استفاده از شکلک ها، تصاویر وکتور می تواند تا حد زیادی تاثیر آن را زیاد کند.
با این توصیفاتی که شد الان تصمیم گرفتیم که با تبلیغات بنری بازدیدهای آنلاین خود را افزایش دهیم. حالا ممکن است بپرسید چطور می توانم بنری را طراحی کنم که کاربران به محض مشاهده روی آن کلیک کنند؟ شاید برای شما هم جالب باشد که برترین اینفلوئنسر های دنیا هم از این شیوه بسیار استفاده می کنند تا مخاطبان بیشتری را به تبلیغات خود جذب کنند.
۹۰% ایده، ۱۰% طراحی
یکی از بزرگترین اساتید گرافیک ایران میگوید وقتی می خواهید یک بنر تبلیغاتی، یک ایده گرافیکی یا یک خلاقیت بخرج بدهید، می بایست ۹۰% از زمان خود را صرف دیدن ایده های جدید کنید و طرح های جدید را کشف و سپس ۱۰% از وقت خودت را برای طراحی اختصاص دهید.
از سایت های بزرگ ایده بگیرید
مسلماً سایتی مانند دیجی کالا در طراحی بنرهای خود، هم زیبایی و چشم نوازی را درنظر میگیرد و هم نرخ تبدیل که قرار است پولسازی کند را در نظر گرفته است. همچنین می توانیم حوزه شغلی مربوط به خودمان را سرچ کنیم و بنرهای مربوط به شغل و هدف خودمان را ببینیم و ایده بگیریم.
طرح ها را ببینید، ایده شرکت بزرگ در طراحی بنر شرکتهای مختلف را مشاهده کنید و ایده بگیرید، سپس با کمی خلاقیت به خرج دادن یک بنر عالی و تاثیر گذار را طراحی کنید.
ابزارهای مناسب در طراحی بنر تبلیغاتی
اما برای اینکه بتوانید بهترین بنرها را طراحی کنید، ابزارهایی وجود دارد که در ساخت بنر تبلیغاتی به کمک شما میآیند. در ادامه به معرفی چند ابزار مفید و کاربردی در طراحی بنر تبلیغاتی میپردازیم.
Banner Design Studio
اگر میخواهید روی ویندوز یک استودیوی کامل و حرفهای برای طراحی بهترین بنرهای تبلیغاتی داشته باشید، نرمافزار بنر دیزاین استودیو یکی از بهترین گزینههای شماست. به کمک این برنامه میتوانید بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک بسازید در فرمتهای مختلفی چون BMP، JPG، PNG، TIFF، PDF، HTML و… خروجی بگیرید. کار با این نرمافزار خیلی ساده و راحت است و همه چیز به صورت Drag and Drop انجام میشود.
EximiousSoft Banner Maker
اگر دنبال یکی از قویترین برنامههای ساخت بنر تبلیغاتی با فرمت GIF هستید که بتوانید از خروجی آن در سایتهای مختلف استفاده کنید، نرم افزار EximiousSoft Banner Maker یکی از بهترین انتخابهای شما خواهد بود. کار با این نرمافزار گرافیکی خیلی راحت است و میتوانید برای طراحی هدر سایت، بنرهای متحرک، دکمههای سایت و طراحی بنر از آن استفاده کنید.
My Banner Maker
اگر برای طراحی بنر تبلیغاتی میخواهید سراغ ابزارهای آنلاین بروید، My Banner Maker یکی از بهترین سایتهایی است که میتوانید از آن استفاده کنید. شما میتوانید بخشی از قابلیتهای این سایت را به صورت رایگان استفاده کنید و برای دسترسی به قابلیتهای ویژه و ابزارهای قویتر باید اکانت پریمیوم خریداری کنید. به کمک طرحهای از پیش آماده یا طراحی مورد نظر خود میتوانید بهترین بنرهای تبلیغاتی را بسازید.
Bannersnack
بنراسنک یکی از بهترین ابزارهای طراحی بنر در دنیاست که بیشتر امکانات را میتوانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. اما امکان خرید اکانتهای پریمیوم به صورت گروهی و فردی نیز وجود دارد. یکی از ویژگیهای جذاب این ابزار رایگان پشتیبانی از زبان فارسی است که برای ما میتواند خیلی کاربردی باشد. البته برای اضافه کردن فونتهای دلخواه باید سراغ نسخه پولی بروید.
این ابزار قدرتمند قابلیتها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ساخت یک بنر تبلیغاتی قدرتمند و حرفهای به کمک شما میآید.
فراموش نکنید که بنر باید ساده، جذاب و همراه با یک کالتواکشن مشخص باشد. قرار نیست برای مخاطب چشمک بزند، بلکه باید او را به انجام عملی مشخص دعوت کند.
نتیجه گیری
همانطور که در این مقاله خواندید، تلاش کردیم تا به اندازه لازم درمورد ایده برای بنر تبلیغاتی و نشان دادن چند بنر تبلیغاتی جذاب، دید شما را در این زمینه باز کنیم. همچنین آژانس توسعه کسب و کار باران این افتخار را دارد که در خدمت شما برای فعالیت های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی شما باشد.