بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی: راهنمای نهایی

“هدف ایجاد روابط با مشتری، ارتقای محصولات یا خدمات، افزایش آگاهی از برند و در نهایت افزایش فروش است. طبق تجربه من، بازاریابی ایمیلی به من اجازه می دهد تا با محتوای شخصی و مرتبط مستقیماً به مخاطبان هدف خود دست یابم. همچنین مقرون به صرفه است، به راحتی ردیابی می کند و داده های ارزشمندی را برای تجزیه و تحلیل موفقیت کمپین ارائه می دهد. بازاریابان تقریباً تا زمانی که از اینترنت استفاده می کردند از ایمیل به عنوان یک کانال استفاده می کردند.

اولین ایمیل بازاریابی در سال 1978 ارسال شد که منجر به فروش 13 میلیون دلاری شد.

ایمیل یکی از پرکاربردترین کانال‌های بازاریابی از آن زمان بوده است. ایمیل یک روش انعطاف‌پذیر و در عین حال مقرون‌به‌صرفه برای دسترسی سریع به افراد زیادی است. می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این کمپین ها می توانند شامل یک ایمیل منفرد برای اعلام محتوای جدید، یک خبرنامه در حال انجام که به طور منظم ارائه می شود، یا تماس با مشتریان در مورد به روز رسانی محصول باشد. ایمیل مانند کانال های جدیدتر مانند پیام رسانی و شبکه های اجتماعی درخشان نیست. راب لیترست، رئیس استراتژی و عملیات شبکه خبرنامه HubSpot، می‌گوید: یکی از بخش‌های مورد علاقه من در مورد بازاریابی ایمیلی صمیمیت آن است. دسترسی به صندوق ورودی شخصی مقدس است و فردی که به شما خوش آمد می گوید، در حال حاضر سطح خاصی از اعتماد وجود دارد که نمی توانید با پلتفرم های دیگر به آن دست یابید.

زمان استفاده از بازاریابی ایمیلی:

بازاریابی ایمیلی همچنان یک تاکتیک قدرتمند برای موارد زیر است:

  • ایجاد روابط: ایجاد ارتباطات از طریق تعامل شخصی.
  • افزایش آگاهی از برند: شرکت و خدمات خود را برای لحظه ای که مشتریان بالقوه شما آماده تعامل هستند، در ذهن خود نگه دارید.
  • محتوای خود را تبلیغ کنید: از ایمیل برای به اشتراک گذاشتن محتوای وبلاگ یا دارایی های ارزشمند با مشتریان احتمالی خود استفاده کنید.
  • سرنخ ایجاد کنید: مشترکین را ترغیب کنید تا اطلاعات شخصی خود را در ازای دارایی‌ای که برایشان ارزشمند است، ارائه دهند.
  • محصولات خود را بازاریابی کنید: محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.
  • سرنخ ها را پرورش دهید: مشتریان خود را با محتوایی که می تواند به آنها در موفقیت در اهدافشان کمک کند خوشحال کنید.

مزایای بازاریابی ایمیلی:

87% از بازاریابان می گویند که بازاریابی ایمیلی برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است.
ایمیل سومین پلتفرم رسانه ای محبوب بازاریابان B2B است که برای توزیع محتوا در 12 ماه گذشته استفاده می شود.
بیش از 4.3 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال راهی برای دسترسی به مشتریان خود هستید، ایمیل بهترین مکان برای یافتن آنها است.
قرار است تعداد کاربران جهانی ایمیل تا سال 2024 به 4.48 میلیارد کاربر افزایش یابد.
از سال 2022، ایمیل به ازای هر دلار هزینه شده 36 دلار تولید می کند.
بر اساس نظرسنجی گرایش های بازاریابی ما، 51 درصد از بازاریابان می گویند بازاریابی ایمیلی موثرترین کانال بازاریابی است.
53% از بازاریابان به سرمایه گذاری در بازاریابی ایمیلی در سال 2023 ادامه می دهند.
33% سرمایه گذاری خود را در بازاریابی ایمیلی در سال 2023 افزایش می دهند.
33% از بازاریابان ایمیل های هفتگی ارسال می کنند و 26% ایمیل ها را چندین بار در ماه ارسال می کنند.

فراتر از آمار، شاید بهترین دلیل برای استفاده از ایمیل مارکتینگ این باشد که شما صاحب کانال هستید. خارج از مقررات انطباق، هیچ نهاد خارجی نمی تواند بر نحوه، زمان یا دلیل ارتباط شما با مشترکین خود تأثیر بگذارد.

بارها و بارها ایمیل ارسال کنید. 

شروع با بازاریابی ایمیلی

بیایید چند مرحله کلیدی را برای شروع ساختن یک کمپین ایمیلی قوی که مشتریان خود را خوشحال می کند، بررسی کنیم. می توانید این مراحل را به صورت ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موفق در نظر بگیرید.

  • ایجاد یک استراتژی ایمیل مارکتینگ

شما باید یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی ایمیلی موثر بسازید و ایمیل هایی بفرستید که مردم واقعاً می خواهند بخوانند. این فقط به یک برنامه نیاز دارد. پنج مرحله زیر را به عنوان طرح کلی استراتژی ایمیل خود در نظر بگیرید.

  • مخاطبان خود را تعریف کنید.

ایمیل های موثر، چه کمپین یا یکبار، با درک خاطبان خود شروع می شوند.مانند هر چیز دیگری در بازاریابی، با شخصیت خریدار خود شروع کنید، درک کنید که با چه نقاط دردسری دست و پنجه نرم می کنند و کمپین ایمیلی خود را با نیازهای مخاطبان خود تنظیم کنید.

  • اهداف خود را تعیین کنید.

مانند نمونه زیر همیشه میانگین آمار ایمیل برای صنعت خود را بدانید و از آنها به عنوان معیاری برای اهدافتان استفاده کنید.

ایمیل مارکتینگ

همانطور که می بینید، این معیارها بسیار متفاوت هستند. استفاده از این راهنما به شما کمک می کند تا اهداف واقعی برای تیم خود ایجاد کنید.

  • لیست ایمیل خود را بسازید.

شما به افرادی برای ارسال ایمیل نیاز دارید، درست است؟ لیست ایمیل گروهی از کاربران است که به شما اجازه داده اند محتوای مرتبط را برای آنها ارسال کنید. برای ایجاد آن فهرست، شما به چندین راه نیاز دارید تا مشتریان بالقوه بتوانند ایمیل‌های شما را دریافت کنند که در یک بخش دیگر به آنها خواهیم پرداخت. اگر فقط چند نفر در لیست خود دارید، ناامید نشوید.

برای ساختن کمی زمان صرف کنید. در این بین، با هر مشترک و سرنخ مانند طلا رفتار کنید و خواهید دید که لیست ایمیل شما به طور ارگانیک بسیار زیاد رشد می کند .

آیا شما یک خبرنامه هفتگی ارسال می کنید؟

آیا باید اعلان های محصول جدید ارسال کنید؟

کدام پست های وبلاگ ارزش اشتراک گذاری دارند؟

پاسخ ذهنی است. من دوست دارم با یادگیری انواع کمپین های ایمیل شروع کنم، سپس تصمیم می گیرم که کدام یک برای مخاطبین من بهترین است.

من همچنین لیست های مختلفی را برای انواع مختلف ایمیل تنظیم می کنم، بنابراین مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند فقط برای ایمیل هایی که مربوط به آنها هستند ثبت نام کنند.

  • یک برنامه زمانی تنظیم کنید.

تصمیم بگیرید که هر چند وقت یکبار قصد دارید با لیست خود تماس بگیرید و از قبل به مخاطبان خود اطلاع دهید. به این ترتیب، آنها دقیقاً می دانند که چه چیزی را از قبل انتظار دارند. فراموش کردن این موضوع می‌تواند منجر به فهرست‌های لغو اشتراک زیاد شود و حتی شما را در هرزنامه‌های آن‌ها قرار دهد. علاوه بر این، پس از تنظیم برنامه، سازگار باشید. این باعث ایجاد اعتماد خواهد شد و اطمینان حاصل می کند که در ذهن مخاطبان خود باقی می مانند.

  • نتایج خود را اندازه گیری کنید.

این نباید تعجب آور باشد. ما به عنوان بازاریاب همه چیز را اندازه گیری می کنیم. دقیق بودن در مورد هر معیار کلیدی به شما کمک می کند تا تغییرات کوچکی در ایمیل های خود ایجاد کنید و نتایج بزرگی را به همراه داشته باشید.

اکنون که مراحل را درک می کنید. با ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی، به آنچه در ایجاد لیست ایمیل شما دخیل است نگاه خواهیم کرد.

  • یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی را انتخاب کنید.

اگر به دنبال هر گونه پشتیبانی در حین تنظیم دقیق تلاش‌های بازاریابی ایمیلی خود هستید، یک ارائه‌دهنده ایمیل مارکتینگ (ESP) یک منبع عالی است.

ویژگی‌های مختلفی وجود دارد که به من کمک می‌کند بهترین کمپین‌های بازاریابی ایمیلی را ایجاد کنم و از همه اهداف بازاریابی ایمیلی خود پشتیبانی کنم. علاوه بر این، می‌توانم موفقیت بازاریابی ایمیلی خود را تجزیه و تحلیل کنم تا بتوانم داده‌هایی را که برای کسب‌وکارم مهم‌تر است با تیمم به اشتراک بگذارم.

در اینجا نمونه‌هایی از ویژگی‌هایی قرار دادیم که هنگام انتخاب ارائه‌دهنده خدمات ایمیل باید در نظر گرفته شوند:

  1. پلتفرم CRM با قابلیت‌های تقسیم‌بندی
  2. موقعیت خوب نزد ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی
  3. شهرت مثبت به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل
  4. فرم‌ها، صفحات فرود و CTAs
  5. اتوماسیون
  6. راههای ساده برای مطابقت با مقررات ایمیل
  7. قابلیت تقسیم بندی تست ایمیل ها
  8. تجزیه و تحلیل داخلی
  9. گزارش های قابل دانلود
  • لیست ایمیل خود بسازید.

پر کردن لیست ایمیل با مشتریان مشتاق، مشتاق به شنیدن از شما.

راه های خلاقانه زیادی برای ایجاد لیست ایمیل شما وجود دارد (نه، خرید ایمیل) 

از نظر تاکتیکی، فهرست سازی به دو عنصر کلیدی خلاصه می شود که به طور منسجمی برای افزایش تعداد مشترکین شما کار می کنند: جذب سرنخخ و فرم های انتخابی.

  • از جذب سرنخ استفاده کنید.

جذب سرنخ دقیقاً همانطور که به نظر می رسد: مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل شما جذب می کند،

معمولاً به صورت یک پیشنهاد رایگان است که پیشنهاد می تواند فرمت های مختلفی داشته باشد که برای مشتریان بالقوه شما ارزشمند است و در ازای یک آدرس ایمیل به صورت رایگان به شما داده می شود.

فقط یک مشکل وجود دارد: مردم بیش از حد از اطلاعات شخصی خود محافظت می کنند. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک آدرس ایمیل بدون مبادله آن با چیزی ارزشمند دریافت کنید.

در اینجا چند نوع سرنخ وجود دارد که می توانید ایجاد کنید: کتاب های الکترونیکی.اینفوگرافیک ها.گزارش ها یا مطالعات.چک لیست ها.الگوها.وبینارها یا دوره ها.ابزارها و …

  • یک فرم انتخاب جذاب ایجاد کنید.

فرم انتخاب شما نحوه دریافت اطلاعات مشتری احتمالی برای اضافه کردن آنها به لیست است. این دروازه بین سرنخ های آینده شما و دارایی باورنکردنی است که با در نظر گرفتن آنها ایجاد کرده اید.

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک فرم انتخاب جذاب وجود دارد:

یک طراحی جذاب و هدر جلب توجه ایجاد کنید.
فرم شما باید دارای مارک تجاری باشد، از صفحه متمایز باشد و افراد را برای ثبت نام ترغیب کند. شما می خواهید خوانندگان را با این پیشنهاد هیجان زده کنید.

کپی را با پیشنهاد مرتبط کنید.
در حالی که هدف شما این است که مردم اطلاعات خود را وارد کنند، هر گونه اطلاعات در فرم شما باید نمایانگر پیشنهاد واقعی باشد.

فرم را ساده نگه دارید.
این می تواند یکی از اولین تعاملات شما با مشتری احتمالی شما باشد. آنها را با چندین زمینه طولانی نترسانید.

فقط ضروری ترین اطلاعات را بخواهید: نام و ایمیل مکان خوبی برای شروع است.

فرم ثبت نام خود را برای تایید مضاعف تنظیم کنید.
ممکن است به نظر بی فایده باشد که از مشترکین خود بخواهید عضو ایمیل های شما بشوند، برخی تحقیقات نشان می دهد که مشتریان ممکن است یک ایمیل تایید شده را بیشتر از یک ایمیل خوش آمدگویی ترجیح دهند.

اطمینان حاصل کنید که تمام موارد کار می کند.
قبل از اجرا از تجربه کاربری استفاده کنید. مجدداً بررسی کنید که فرم همانطور که در نظر گرفته شده کار می کند، صفحه تشکر فعال است و پیشنهاد شما مطابق وعده داده شده تحویل داده می شود.

این یکی از اولین برداشت های شما از سرنخ جدیدتان است – آن را حرفه ای و مثبت کنید.

“اگر همه چیز به خوبی پیش برود، لیستی قوی از مشترکین و سرنخ‌هایی خواهید ساخت که منتظر شنیدن نظر شما هستند. اما هنوز نمی‌توانید شروع به ارسال ایمیل کنید، مگر اینکه بخواهید در یک پوشه هرزنامه یا بدتر از آن، یک لیست مسدود شده قرار بگیرید.

در این قسمت چند نکته مهم وجود دارد که قبل از شروع ایمیل زدن به لیست خود باید به خاطر بسپارید:

1: تقسیم بندی ایمیل را اجرا کنید.

هنگامی که افراد را به لیست خود اضافه کردید، باید آنها را به بخش های مختلف تقسیم کنید. به این ترتیب، به جای داشتن یک ایمیل یکپارچه فهرستی از همه، شما زیرمجموعه‌های ساده‌تری خواهید داشت که به ویژگی‌ها، علایق و ترجیحات منحصربه‌فرد مشترکان شما مربوط می‌شوند.

در نهایت مشترکان ما انسان‌ها هستند و ما باید بهترین تلاش خود را برای رفتار با آنها انجام دهیم.

عدم ارسال ایمیل های عمومی. کوپن تخفیف محصول شما به مشترکینی که حتی نمی دانند چگونه مشکل خود را تشخیص دهند، احتمالاً آنها را از دست خواهید داد.

این به این دلیل است که از بخشی که در آن اعتماد ایجاد می‌کنید و رابطه را توسعه می‌دهید نادیده می‌گیرید.

هر ایمیلی که ارسال می‌کنید باید با مشترکین خود مانند انسان‌هایی رفتار کند که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، در مقابل گله‌ای از سرنخ‌ها که می‌خواهید به آنها تبدیل کنید. جعبه متناسب با اندازه. فرم های انتخاب برای هر قسمت از سفر خریدار. به این ترتیب، مخاطبین شما به طور خودکار به لیست‌های جداگانه تقسیم می‌شوند. فراتر از آن، پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می‌دهند که لیست ایمیل خود را بر اساس داده‌های تماس و رفتار تقسیم‌بندی کنید تا به شما کمک کند ایمیل‌های مناسب را برای افراد مناسب ارسال کنید.

در اینجا چند راه وجود دارد که می‌توانید لیست ایمیل از هم جدا کنید:

موقعیت جغرافیایی

مرحله چرخه زندگی

آگاهی،ملاحظه و مرحله تصمیم گیری

صنعت

تعامل قبلی با برند شما.

زبان

عنوان شغل

در واقع، شما می توانید لیست خود را به هر نحوی که می خواهید تقسیم کنید. فقط مطمئن شوید که در هنگام ارسال ایمیل به هر زیرگروه تا حد امکان منحصر به فرد باشید.

2: A/B ایمیل های بازاریابی خود را آزمایش کنید.

همه لیست های ایمیل یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از مخاطبان شخصی سازی را ترجیح می دهند و برخی دیگر فکر می کنند که هرزنامه است.

برخی از مخاطبان دکمه های CTA روشن و چشم نواز را دوست دارند. دیگران یک تماس برای اقدام ظریف‌تر را ترجیح می‌دهند.

تا زمانی که متغیرها را آزمایش نکنید، هرگز نمی‌دانید چه نوع افرادی لیست ایمیل شما را تشکیل می‌دهند. اینجاست که تست A/B مفید است. «اگر در نظر دارید تغییرات ساختاری یا محتوایی در بازاریابی ایمیلی خود ایجاد کنید،

آزمایش A/B یک راه عالی برای تعیین موفقیت یا ارزشمند بودن تغییرات قبل از اجرای آنها است. 

“تست A/B، یا تست تقسیم، روشی است برای مشاهده اینکه چه نوع ایمیلی با تجزیه و تحلیل نتایج ایمیل A در برابر ایمیل B، بهترین عملکرد را با مخاطبان شما دارد و می تواند به ویژه هنگام کار با الگوها مفید باشد.

فرآیند گام به گام برای آزمایش A/B ایمیل های شما:

هر بار یک متغیر را برای آزمایش انتخاب کنید، به عنوان مثال، خط موضوع، CTA، تصاویر.

دو نسخه از ایمیل ایجاد کنید: یکی با متغیر و دیگری بدون متغیر.

اجازه دهید ایمیل های شما به طور همزمان برای مدتی ارسال شوند.

نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید و فقط نسخه ای را که عملکرد بهتری داشت نگه دارید.

متغیر جدیدی را آزمایش کنید و این روند را تکرار کنید.

3:عملکرد بازاریابی ایمیلی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

هنگامی که اولین کمپین های خود را شروع کردید، زمان آن است که عملکرد آنها را ببینید. با بررسی تجزیه و تحلیل ایمیل مارکتینگ، می توانید تصمیمات بهتری بگیرید که به کسب و کار شما کمک می کند.

4: KPIهای بازاریابی ایمیلی را تنظیم کنید.

هنگام ارزیابی اثربخشی کمپین بازاریابی ایمیلی خود باید به چهار معیار کلیدی توجه کنید:

قابلیت تحویل: میزان رسیدن ایمیل‌ها به صندوق ورودی مشترکین مورد نظر شما را اندازه‌گیری می‌کند.

نرخ باز کردن:درصد افرادی است که ایمیل شما را یک بار باز می‌کنند. به صندوق ورودی آنها می رسد.

نرخ کلیک (CTR): درصد افرادی است که بر روی CTAهای شما کلیک می کنند.

لغو اشتراک: تعداد افرادی را که پس از دریافت ایمیل شما از لیست ایمیل شما انصراف می دهند اندازه گیری می کند.

5: اجزای ایمیل را برای بهبود نتایج تنظیم کنید.

عوامل زیادی بر KPI شما تأثیر می‌گذارند و برای اینکه بفهمید کدام ترفندها در ایمیل‌های شما بیشترین اهمیت را دارند، نیاز به آزمایش و حدس و گمان است.

اگر اعداد دلخواه را دریافت نمی‌کنید، سعی کنید برای بهبود نتایج ایمیل‌تان با این متغیرها کار کنید. 

تحویل:

  • مطمئن شوید که بهترین روش‌ها را در مورد فیلترهای هرزنامه دنبال می‌کنید.
  • افراد غیرفعال را از لیست ایمیل خود حذف کنید تا فقط مشترکین درگیر شوند.
  • بررسی کنید کدام ایمیل‌ها برگشته‌اند و آن آدرس‌های ایمیل را از لیست خود حذف کنید.

نرخ باز شدن:

  • در خط موضوع خود برای ترغیب مردم به کلیک کردن روی ایمیل تان هیجان ایجاد کنید.
  • زمان و روز ارسال ایمیل خود را تنظیم کنید تا ببینید چه چیزی بهتر است.

نرخ کلیک شدن:

  • پیشنهاد خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که ارزشی برای لیست تقسیم‌بندی شده شما فراهم می‌کند.
  • نسخه خود را دوباره بنویسید تا مطمئن شوید که آنچه می‌خواهید خواننده انجام دهد واضح است.
  • CTAهای مختلف را امتحان کنید.

لغو اشتراک:

  • ابتدا، به این فکر کنید که آیا این یک موهبت است، زیرا افراد غیرعلاقه مند در حال حذف خود از لیست شما هستند.
  • مرتباً یک ایمیل برای مشترکین غیرفعال لیست خود ارسال کنید و از آنها بپرسید که آیا آنها هنوز هم می خواهند بخشی از آن باشند.
  • ارزیابی کنید که آیا ایمیلی که ارسال کرده اید با برند شما همسو است یا خیر.
  • “با قول دادن به یک چیز و ارائه چیز دیگر مطمئن شوید که طعمه و تغییر را انجام نداده اید.
  • قبل از تلاش برای فروش بیشتر، مطمئن شوید که ایمیل های شما ارزشی برای مخاطبان شما ایجاد می کنند.

6: از یک الگوی گزارش بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

هنگامی که کمپین هایی را در دست گرفتید، زمان آن است که عملکرد آنها را بررسی کنید. اگر نتوانید آن را به صورت سازمان یافته گزارش دهید، داده های شما فایده ای ندارد.

بازاریابی ایمیلی گزارش صفحه‌گسترده‌ای است که در آن می‌توانید نتایج خود را ثبت کنید و برای بهبود آن‌ها اقدام کنید.

در اینجا نحوه سازماندهی گزارش آورده شده است.

اندازه گیری:

  • تعداد کل ایمیل‌های ارسالی
  • تعداد ایمیل‌های تحویل‌شده
  • امکان تحویل
  • RateBounce RateOpen Rate
  • Clickthrough Rate (CTR) )
  • نرخ کلیک برای باز کردن (CTOR)
  • نرخ لغو اشتراک

داده:

  • خط موضوع
  • طول بدنه ایمیل
  • پیشنهادات
  • CTA (داخلی یا گرافیکی)
  • لیست بخش ها

 سوالاتی که باید بپرسید:

  • آیا نرخ تحویل شما در مقایسه با دوره های قبلی بالا بود؟
  • CTR شما در مقایسه با نرخ باز بودن شما چگونه بود؟
  • آیا اعداد لغو اشتراک شما با سایر ایمیل ها مطابقت داشت؟
  • آیا یک موضوع خاص بهتر از بقیه بود؟
  • آیا طول ایمیل تفاوتی در CTR ایجاد می کند؟
  • آیا سبک دیگری از CTA می تواند عملکرد بهتری داشته باشد؟
  • آیا پیشنهاد برای بخش لیست مناسب بود؟

مقررات ایمیل که باید بدانید

قوانین ایمیل مهم است که رعایت کنید، زیرا خواسته های مصرف کنندگان را تنظیم می کند و از آنها محافظت می کند که بدانند چگونه و چرا از اطلاعات آنها استفاده می شود.

اگر چیزی برای ما مهم باشد، مطابق با خواسته های مشتریان ما یا مشتریان بالقوه است.

” چند مورد کلیدی درباره مقررات ایمیل وجود دارد که باید بدانید:

1: انطباق با CAN-SPAM

از نظر فنی، CAN-SPAM مخفف عبارت Control the Assault of Non-Solicited Pornography and Marketing است. در عمل، این یک راه برای محافظت از حق مشترکین برای دریافت ایمیل‌هایی که فقط درخواست کرده‌اند.

این قانون در سال 2003 به تصویب رسید و در مورد هر ایمیل تجاری که برای اهداف تجاری استفاده می‌شود اعمال می‌شود.

راه‌هایی برای اطمینان از سازگاری ایمیل‌های شما با CAN-SPAM وجود دارد:

  • نام شرکت و آدرس در هر ایمیل.
  • لینک‌های لغو اشتراک قابل مشاهده را در ایمیل‌های خود قرار دهید.
  • از آدرس‌های ایمیل واقعی در قسمت‌های «از» و «پاسخ به» استفاده کنید.
  • خطوط موضوعی را بنویسید که نشان‌دهنده محتوای ایمیل است.

2: انطباق با GDPR

در حالی که برخی ممکن است این مقررات ایمیلی که به تازگی اجرا شده را سنگین و غیر ضروری بدانند، مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) ما را به ایجاد روابط بلندمدت و قابل اعتماد با مشتری نزدیک تر می کند.

GDPR در مورد دادن حق انتخاب به مشتریان شما است.

آنها ایمیل های شما را انتخاب می کنند. آنها تصمیم می گیرند از شما بشنوند. آنها محصولات شما را انتخاب می کنند و این دقیقاً همان چیزی است که بازاریابی ورودی به آن می پردازد.

توجه به این نکته مهم است که GDPR فقط برای مشاغل فعال در اتحادیه اروپا و مشاغلی که برای شهروندان اتحادیه اروپا بازاریابی می کنند اعمال می شود. عدم رعایت هزینه های قابل توجهی را به همراه خواهد داشت که ارزش ریسک را ندارند.

3: از فیلترهای هرزنامه اجتناب کنید.

شما زمان خود را صرف ایجاد ایمیل کامل و رعایت مقررات می کنید، بنابراین آخرین چیزی که می خواهید این است که در یک پوشه هرزنامه قرار بگیرید.

باید از پوشه هرزنامه اجتناب کنید زیرا:

  • به نرخ تحویل شما در سراسر صفحه آسیب می زند.
  • مخاطبین احتمالاً همه ایمیل‌های شما را از دست خواهند داد.
  • شما نمی‌توانید اثربخشی بازاریابی ایمیلی خود را به دقت اندازه‌گیری کنید.
  • تجزیه و تحلیل‌های شما منحرف می‌شود.

می‌توانید با موارد زیر از قرار گرفتن در معرض هرزنامه جلوگیری کنید.

در لیست سفید قرار بگیرید.

لیست سفید فهرستی از موارد تأیید شده است. فرستنده هایی که می توانند به صندوق ورودی مشترک برسند. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که از مشترک جدیدتان بخواهید آدرس ایمیل شما را به دفترچه آدرس خود اضافه کند. دستورالعمل های مربوط به نحوه انجام این کار را در ایمیل خوش آمدگویی خود وارد کنید.

به متن خود توجه کنید.

از استفاده از تمام حروف بزرگ و چند علامت تعجب و همچنین هرزنامه خودداری کنید. کلماتی مانند «انتخاب کردن»، «زیر کلیک کنید» و «سفارش» که به راحتی توسط ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) شناسایی و علامت‌گذاری می‌شوند.

از یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل قابل اعتماد استفاده کنید.

شهرت ارائه‌دهنده سرویس ایمیل شما بر قابلیت تحویل شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین به شرکت های شناخته شده و شناخته شده پایبند باشید.

اجرای انتخاب دوگانه

هنگامی که شخصی در لیست ایمیل شما شرکت کرد، ایمیلی ارسال کنید و از او بخواهید که تایید کند. این تضمین می‌کند که مشترک جدید شما واقعاً به ایمیل‌های شما علاقه مند است و احتمالاً بیشتر درگیر خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.