ایمیل مارکتینگ

موارد مهمی که باید در امضای ایمیل گنجانده شود

اگر به این فکر نمی کنید که چه چیزی را در امضای ایمیل قرار دهید، یک فرصت طلایی را از دست داده اید.

امضای ایمیل شما برخی از با ارزش ترین دارایی در ایمیل های شما است و پس از ایجاد آن، دیگر نیازی به تکرار کار ندارید.

این استراتژی آسان و نادیده گرفته را از دست ندهید. در اینجا برخی از بهترین روش ها در مورد آنچه باید در امضای ایمیل خود بگنجانید، آورده شده است.

چه چیزی را باید در امضای ایمیل خود قرار دهم؟

ایمیل مارکتینگ

هنگامی که تصمیم می گیرید چه چیزی را در امضای ایمیل خود قرار دهید، با هدف امضای خود شروع کنید. در اینجا چند مورد از کارهایی که امضای ایمیل می تواند برای شما انجام دهد آورده شده است:

  • یک نکته مهم را متوجه شوید
  • اطلاعات لازم را ارائه دهید
  • برند خود را بسازید
  • اقدام ارزشمند را سریع انجام دهید

عناصر مهمی وجود دارند که باید به طور خودکار در پایین ایمیل شما ظاهر شوند، مانند دکمه لغو اشتراک، که در این مقاله به آنها اشاره نمی کنیم.

این موارد به بهترین وجه توسط یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مدیریت می شوند، به همین دلیل است که انتخاب یک پلتفرم ایمیل مناسب برای شما بسیار مهم است.

امضای ایمیل حرفه ای چیست؟

اگر به عنوان یک فرد حرفه ای، مانند وکیل، کارگزار یا مربی، امضا می کنید، امضای ایمیل شما احتمالاً باید حاوی برخی اصطلاحات حقوقی لازم باشد.

اما علاوه بر این چه چیزهایی را می توانید بگنجانید؟

اکثر مردم با محدود کردن امضای ایمیل خود به نام، عنوان شغلی، تلفن محل کار یا سایر اطلاعات تماس، فرصت را هدر می دهند.

برخی از امضاهای بهتر ممکن است شامل پیوندهایی به رسانه های اجتماعی و یک عکس از چهره باشد.

بازاریابی ایمیلی

همه این موارد مهم هستند، اما حداقل سه کاربرد برای امضای ایمیل شما وجود دارد که اکثر مردم به آنها فکر نمی کنند.

ابتدا، می‌توانید بیانیه‌ای کوتاه در مورد کاری که انجام می‌دهید و برای چه کسی انجام می‌دهید، مانند: «به صاحبان رستوران نشان دهید که چگونه سود خود را در شش ماه دوبرابر کنند».

ثانیاً، اگر به رسمیت شناخته شده اید یا موفقیت خاصی در دست دارید، می توانید چند کلمه تعریف در مورد آن اضافه کنید. به عنوان مثال، “رای برترین طراح بازی در سال 2021”.

در نهایت، می‌توانید یک فراخوان برای اقدام قرار دهید. پیوندی را برای دانلود، تعیین قرار ملاقات یا اشتراک ارائه دهید.

اگر امضای ایمیل شما در یک خبرنامه قرار دارد، احتمالاً نام تجاری و شاید یک لوگو اضافه خواهید کرد.

ایمیل مارکتینگ

شما نباید نقل قول را در امضای ایمیل خود وارد کنید، اما یک استثنا وجود دارد.

اگر نقل قولی از مشتری یا مشتری دارید که کوتاه، دقیق و خاص است، ممکن است این گواهی را به امضای ایمیل خود اضافه کنید.

اما این یک شیب لغزنده است و دلیل آن اینجاست.

در امضای ایمیل از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که یک ایمیل عالی را با اجزایی که بارگذاری آن‌ها زمان زیادی طول می‌کشد، خراب کنید.

به همین دلیل است که باید از گیف ها و ویدیوهای موجود در امضا خودداری کنید.

علاوه بر این، چیزی را در امضای ایمیل خود قرار ندهید که لازم نیست همیشه در آنجا باشد. هدف اصلی ایجاد یک امضا این است که همیشه وجود داشته باشد و شما مجبور نخواهید بود که اغلب وارد آن شوید و آن را تغییر دهید.

همچنین، باید قابلیت‌های زیادی را در فضای کمی جمع کنید، بنابراین آن را با هیچ چیز اضافی پر نکنید.

از نقل قول ها، مهم نیست که چقدر زیبا یا الهام بخش هستند، خودداری کنید، مگر اینکه آنها گواهینامه باشند و یک کلمه طلایی باشد.

اشتباه بزرگ دیگر داشتن امضایی است که تماماً از یک تصویر تشکیل شده است. تصاویر همیشه در ایمیل بارگیری نمی شوند و اگر از یک تصویر به تنهایی استفاده کنید، خوانندگان ممکن است امضای شما را نبینند.

اطلاعات تماس شما و تماس شما برای اقدام ناپدید می شوند.

یکی از مشتری های من یک بار مرتکب این اشتباه شد و هفته ها تلاش کرد تا بفهمد چرا ایمیل هایش پاسخ صفر دریافت می کنند.

اگر امضای شما فقط یک تصویر است، راهی برای اضافه کردن چندین لینک ندارید.

مطمئناً می توانید از یک تصویر به عنوان بخشی از امضای خود استفاده کنید، اما همانطور که در نظر می گیرید چه چیزی را در امضای ایمیل قرار دهید، هر متن مهم باید متن واقعی و واقعی باشد.

آیا باید آدرس ایمیل خود را در امضای ایمیل خود وارد کنم؟

آدرس‌های ایمیل همیشه به سؤالات «چه چیزی باید در امضای ایمیل اضافه شود» ختم می‌شود، اما این باید بی‌معنا باشد.

اگر آدرس ایمیل اصلی شما با آدرسی که از آن ارسال می کنید یکسان است، داشتن آن در امضای شما منطقی نیست. اگر خوانندگان می‌خواهند به شما دسترسی پیدا کنند، فقط می‌توانند روی «پاسخ» ضربه بزنند.

مهم تر این است که به این فکر کنید که آیا می خواهید خوانندگان مستقیماً از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند یا خیر.

اگر مربی، فریلنسر یا حرفه‌ای دیگری هستید که به صورت تک به تک با مشتریان سروکار دارید، مفید است که به خوانندگان راهی واضح برای تماس با شما بدهید.

می‌توانید انتخاب کنید که از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند، اما می‌توانید شماره تلفن، فرم تماس یا پیوندی به نرم‌افزار زمان‌بندی خود نیز ارائه دهید.

اگر شما یک خبرنامه با هزاران مشترک دارید، وضعیت متفاوت است. اگر ایمیل خود را ارائه دهید، به زودی می توانید تمام روز خود را صرف پاسخ دادن به ایمیل های خوانندگان کنید یا در صورت عدم پاسخگویی، خطر از دست دادن خوانندگان را خواهید داشت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.