شما داروخانه‌ای در منطقه خود محسوب می‌شوید و مدتی است، به استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های فضای مجازی، فکر می‌کنید و با شنیدن اخبار درآمدهای بالای فروشگاه‌های اینترنتی، در حال تحقیق هستید، که چگونه می‌توان با داشتن یک اکانت فعال در اینستاگرام و یا انجام خوب یک پروژه طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت داروخانه، فروش بالاتری را برای محصولات داروخانه‌ای خود رقم بزنید و به رونق کسب و کار داروخانه خود، بیش از پیش، کمک کنید.

فرمول موفقیت در رسیدن به سایتی حرفه‌ای و کارآمد و پربازده، بر شما که موسس یا صاحب امتیاز داروخانه هستید، پوشیده نیست : ابتدا سعی کنید با ملاک‌هایی درست و نگاهی مجرب، یک شرکت طراح وب معتبر، با مشتریان رضایتمند و کارشناسانی متخصص و فرایندهایی فکر‌شده را پیدا کنید و سپس تلاش نمایید در طول انجام پروژه طراحی سایت داروخانه، نهایت مشارکت و تشریک مساعی را با تیم طراح وب خود رقم بزنید.  سپس در طول سال‌های بهره‌برداری، که مهمترین دوره حیات یک وب سایت است، تحت نظر و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های فنی همان شرکت طراح، یک تولید محتوای با کیفیت و دست اول و مستمر و قوی را به نمایش بگذارید، که به نوبه خود، منجر به بهبود رتبه سئوی شما در کلیدواژه‌های مرتبط با داروخانه و محصولات داروخانه‌ای شود و رونق کسب و کار و افزایش فروش را، برای شما به ارمغان آورد.

اگر شما یک داروخانه چند شعبه‌ای یا گروه داروخانه‌های چند مکانی هستید :

  • قاعدتا نمی‌بایست تا امروز در راه‌اندازی یک وب سایت تعلل کرده باشید. زیرا حتما لازم داشته‌اید که شعب خود را معرفی کنید و صد البته چه چیزی، بهتر از یک وب سایت با نقش یک کاتالوگ آنلاین داینامیک قابل مدیریت، که بتوان آدرس www آن را در دکوراسیون داخلی شعب داروخانه درج کرد.
  • طبعا سایتی زیبا با دیزاینی جذاب و سرعت لود بالا و حاوی اطلاعات و محتوایی جامع می تواند کمک شایانی به برندسازی اینترنتی داروخانه‌ شما نماید و قطعا، نسبت به داروخانه‌های چند شعبه‌ای دیگر که علیرغم گذشت اینهمه سال، از جا افتادن وب و اینترنت، هنوز سایتی ندارد، معتبر تر و به روز تر جلوه خواهد نمود.
  • یک وب سایت خوب با محتوای قابل، نقش موثری در بازاریابی اینترنتی شما بازی خواهد کرد و باعث آشنایی فعالان پخش و عرضه و فروش کالاهای داروخانه‌ای با محصولات شما خواهد شد. کافی است با تولید محتوایی مکفی و دست اول، در حوزه سئو، تلاش کنید، صفحات وب سایت شما، در صدر نتایج جستجوهای مردم پیدا شود.

اما اگر شما صاحب یک داروخانه تک شعبه هستید :

  • می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین محصولات مجاز داروخانه‌ای، به مشتریان ثابت و قبلی خود امکان خرید آنلاین دهید و هم شانس یافتن مشتریان بیشتر در شهر خود یا استان و یا حتی نقاط دیگر کشور را پیدا کنید.
  • اگر یک داروخانه در عرصه لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی و اقلام مجاز دارویی درست و قوی عمل کند، بعید نیست بتواند پا را بسیار فراتر از صرفا یک داروخانه فیزیکی بگذارد و به مرور زمان به تاثیرگذارترین فعالان صنعت داروخانه‌داری در کشور تبدیل شود و وسعت فروش خود را به نقاط مختلف کشور گسترش دهد.

رسالت ما در آژانس توسعه کسب و کار باران، این است که چنان طراحی سایت داروخانه شما را قوی و بهینه و زیبا و اصولی انجام دهیم و آنقدر پاسخگو و با کیفیت، شما را پشتیبانی کنیم، که بدون هیچ دغدغه‌ای، بتوانید بر تولید محتوای موثر، متمرکز شوید و شاید برای اولین بار، طعم شیرین بهره‌مندی از یک وب سایت زیبا، در عین حال سریع، همزمان کاربردی و با پنل ادمینی خوش دست و کاربری مقبول را، تجربه فرمایید.

 

نمونه سایت‌های طراحی شده توسط آژانس توسعه کسب و کار باران

شرکت آژانس توسعه کسب و کار باران با سابقه 13 ساله در زمینه طراحی سایت، افتخار همکاری با مجموعه‌های متنوعی را داشته است. برای دیدن نمونه سایت‌های ما می‌توانید به صفحه نمونه کار مراجعه کنید.

 

روش های ثبت سفارش طراحی سایت

  1. تماس با شماره تلفن 09123970698 و دریافت مشاوره رایگان
  2. تکمیل فرم مشاوره رایگان برآورد هزینه طراحی سایت
  3. ارسال جزئیات rfp یا پروپوزال پروژه به ایمیل info@baranbusinessagency.ir یا info@samanehbehnavaz.ir
  4. دانلود فرم درخواست خدمات طراحی سایت به صورت pdf و تکمیل و ارسال آن به آژانس توسعه کسب و کار باران
  5. مراجعه حضوری