تبلیغات چاپی IKEA

تبلیغات چاپی IKEA

فکر کردن کمی متفاوت در اینجا با تبلیغات چاپی Ikea است.

یک آگهی چاپی که نه تنها گهواره نوزاد می فروشد، بلکه به عنوان یک تست بارداری برای مادران بالقوه نیز دوچندان می شود، مطمئناً در دنیای تبلیغات سرگردان است!

در ظاهر، Ikea در حال تلاش برای فروش تخت کودک با 50٪ تخفیف است – تبلیغی که قبلاً یک میلیون و یک بار دیده شده است.

این تبلیغات معمولاً بسیار عمومی هستند.

یک تصویر بزرگ از یک کالا، عنوان و قیمت کاهش یافته جدید، که به نظر می رسد در اینجا وجود داشته باشد.

با این حال این تبلیغ مطمئناً بسیار دور از معمول است و در واقع نابغه است!

این آگهی در کنار آزمایشگاه های Mercene ایجاد شده است که در آن زنان باید در پایین این آگهی چاپی ادرار کنند و در صورت بارداری، ادرار آنها باعث تغییر آگهی می شود.

افشای نه تنها باردار بودن فرد، بلکه قیمت تخفیف جدید خانواده برای تخت کودک.

Ikea با ایجاد تبلیغی که به عنوان یک تست بارداری دو برابر شده است، مخاطبان هدف خود را زیرکانه مجبور کرده است که مستقیماً به روشی بسیار هوشمندانه با تبلیغ خود ارتباط برقرار کنند.

برانگیختن کنجکاوی مردم برای انجام آزمایش و دیدن آنچه در زیر آن نهفته است.

اگرچه این یک تبلیغ چاپی است، اما به طرز هوشمندانه ای به عنوان یک کمپین رسانه های اجتماعی نیز تبدیل می شود، زیرا خریداران شوکه شده به رسانه های اجتماعی می روند تا آنچه را که به تازگی دیده اند به اشتراک بگذارند و تبلیغات را برای برند افزایش می دهد!

دیدگاه ها بسته شده اند.