ایمیل مارکتینگ آژانس توسعه کسب و کار باران
امروزه کمتر کسی است که یک ایمیل شخصی یا سازمانی نداشته باشد با رشد فناوری اینترنت و موبایل، لزوم داشتن یک آدرس ایمیل یا پست الکترونیکی چیز بسیار رایج و مرسومی است و بسیاری برای انجام امورات مکاتبات و حتی دسترسی به سایتها، اپلیکیشنها و خرید و فروش نیازمند ایمیل هستند و سرویسدهندههای بسیاری سرویس ایمیل رایگان در اختیار تمام اقشار جامعهی بشری ارایه کردهاند نظیر: جیمیل، زوهو، یاهو، هاتمیل و … بنابراین کمتر کسی پیدا میشود که کاربر اینترنت باشد اما ایمیل نداشته باشد. هرچند ممکن است برخی خیلی کمتر از ایمیل استفاده کنند اما در هر صورت ایمیلی دارند که در صورت ضرورت از آن استفاده میکنند.. چه مالک و صاحب کسبوکاری باشید چه نه! درهرحال بازاریابی مبتنی بر ایمیل قادر است تجارتی نو را برای شما رقم بزند، برند شما را تقویت دهد و ارتباط مستمری را با مشتریان میتوانید حفظ کنید.
بسته به ایدهای که دارید قادرید تا به نحو احسن با یک ابزار کوچک اما در دست همه، تعاملی سازنده با کاربران و مشتریان خود برقرار سازید. اهمیت ایمیل آنقدر زیاد هست که میتواند منجر به خلق درآمد جدید و یا افزایش فروش در کسب و کارها باشد. همین موضوع سبب شده تا پلتفرمهای متنوعی برای طراحی آن ارائهشود زیرا با توجه به نفوذ بسیار زیاد دسترسی به اینترنت و موبایل در جامعهی بشری، روزبهروز بر گسترش استفاده از فناوریهای جدید مبتنی نیز افزوده میشود تنها دلیل این امر نیز تولید و وجود میلیونها اکانت ایمیل است.. طبق آمارهای غیررسمی بسیاری بیشتر از چند اکانت ایمیل دارند و بیش از ۳.۹ میلیارد اکانت ایمیل در جهان وجود دارد. بدیهی است این تکنولوژی سرآمد بهبود تجارت شما و درنتیجه افزایش تعامل با مشتری و بالا بردن راندمان کسبوکار شما خواهد شد.
آیا شما به این راهکار نیاز دارید!؟
نمیتوانید به سادگی نفوذ گستردهی اینترنت را در میان جامعهی بشر نادیده بگیرید، روزانه میلیونها دستگاه نوتبوک، کامپیوتر و موبایل در سراسر دنیا تولید و میلیاردها اییمل با اهداف و مقاصد مختلف برای آنها ارسال میشوند، این یعنی پیام شما به وسعت تعداد کاربران اینترنتی میتواند در دستان همهی مردم قرار بگیرد. اما در این بین، موضوع، فقط داشتن یک سامانه ارسال ایمیل نیست، زیرا یک ایمیل بهخودی خود باید منجر به خلق ارزش برای کسب و کار شما شود و این ارزش به سادگی حاصل نمیشود بجز آنکه، طراحی ظاهری، زیرساخت مناسب، امنیت بالا، کارایی و هوشمندبودن راهکار در آن لحاظ شده باشد و با یک نقشهی راه پایدار و منسجم، کسب و کار را به نقطهي مورد نظر برساند.
بنابراین ما با داشتن کادری مجرب در این خصوص و با رعایت کلیهی اصول مهندسی کار در تجارت آنلاین، علاوه بر ارائهی بهترین خدمات، از اتلاف منابع مالی و زمانی شما جلوگیری خواهیم کرد… شرکت ما دارای سابقه و تجربهی طولانی و حرفهای در پیادهسازی سرویسهای تجارت آنلاین است و همراه توسعهی کسب و کار شما در این راستا خواهند ماند…
هدف از ایمیل مارکتینگ
هدف از این شیوه بازاریابی برای موارد زیر کاربرد دارد: که شامل: اطلاعرسانی، ارسال خبرنامه، معرفی محصول یا خدمت جدید، فروش، پیشنهادات،یادآوری تحویل کالا، یادآوری روزهای مهم و خاص،اخبار مهم، خدمات مشتریان و … است. بنابراین یک ایمیل مارکتینگ، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژیهای کوتاهمدت و بلندمدت کسب و کار شماست. و بیشک میدانید بدون مشتری هیچ کسب و کاری وجود نخواهد داشت بنابراین حفظ مشتری برگ برندهی هر کسب و کار موفقی است زیرا با مدیریت ارتباط با مشتری است که میتوان آنها را به خرید بیشتر و یا تبلیغ بیشتر تشویق کرد و این یکی از مباحث داغ در حوزهی تجارت آنلاین است. با تجهیز کسب و کار به ایمیل مارکتینگ، جذب مشتریان برای سرویس و محصول شما آسانتر میشود. همچنین شما میتوانید انتخاب کنید که به چه اطلاعاتی از مشتری خود احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و رفتار مشتری و بازخورد آنها به رویدادهای کسب و کار شما، کمک میکند تا روابط پایدار و بلندمدت را با مشتریان بهبود دهید کنید و با حفظ مشتری و کسب رضایت او کسب و کار شما هم توسعهای روزافزون را تجربه خواهد کرد.
مزایای ایمیل مارکتینگ
- همگام با تکنولوژی روز دنیا در ایجاد و بهبود کسب و کار
- افزایش تعامل بیشتر و راههای ارتباطی با مشتریان
- هدفگذاری دقیق روی جامعهی بازار هدف
- افزایش اعتبار نام تجاری بهواسطه طیف وسیع مخاطب
- افزایش راههای معرفی سازمان، محصولات و خدمات
- سهولت در انتقال پیام تبلیغاتی
- ایجاد تنوع در نحوهی معرفی کسب و کار
- افزایش توانایی در رقابت مؤثر با رقبا
- در دسترسپذیری بیشتر خدمات و محصولات
- ارائهی محصولات و خدمات به شیوهای متفاوت
- هزینهی مقرون به صرفه نسبت به راهکارهای مشابه
- مشاهده یا خرید در هر کجا و هر زمان
- افزایش سبد فروش محصولات و خدمات
- افزایش سطح سرعت اطلاعرسانی به مشتریان
- و بسیاری دیگر که از آن بینصیب نخواهید شد…
مزایای اجرای ایمیل مارکتینگ آژانس توسعه کسب و کار باران:
- استفاده از متخصصین مجرب در پیادهسازی
- مشاورهی رایگان قبل، حین و بعد از ارائهی سرویس
- هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر ارائهدهندگان
- آموزش راهبران سرویس
- پیادهسازی بر روی انواع ساختارهای کسب و کار
- تدوین استانداردهای ارتباط و وفادارسازی مشتریان
- حفظ محرمانگی اطلاعات
- گارانتی و خدمات پس از فروش
- بهرهمندی از پشتیبانی سرویس
- رعایت اصول مهندسی در طراحی
- استفاده از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا
- پایش عملکرد سرویس
- تعیین سیاستهای مهم امنیتی
- مستندسازی دقیق و حرفهای
- و بسیاری دیگر که به شما تقدیم خواهیم کرد…
اجرای پروژه در یک نگاه
کلیات و چشمانداز اجرای پروژه چه از نظر هزینه و چه از نظر زمان بهصورت تیتروار در کادر سمت راست درج شده که دیدی کلی از صفر تا صد پروژه را در اختیار شما کارفرمای عزیز قرار خواهد داد. لذا این آیتمها صرفاً ارائهی یک دید کلی است و بیتردید در هنگام عقد قرارداد و اجرای پروژه، مقادیر دقیق از جمله زمان دقیق شروع، زمان واقعی اتمام، هزینهی دقیق تمام شده و سایر ملزومات پس از ارزیابیهای نهایی بحضور ارائهی میگردد.
این چشمانداز میتواند سبب شود تا بخوبی همه چیز را چه از بُعد زمانی و چه بُعد هزینهای و حقوقی بررسی نمایید تا علاوه بر شفافیت فرایند کار، آگاهی کافی، را داشته باشید تا بهترین تصمیم را اخذ کنید.
شرح خدمات پروژه
جدول زیر یک ارزیابی اولیه و خطی از آیتمهایی است که برای اجرای چنین پروژهای لازم و ضروری است که به شرح ذیل اولویتبندی شده، این اولویتها بر اساس تجربهی ما در اجرای پروژههای مشابه، تنظیمشده و یک تصویر بزرگ از صفر تا صد پروژه است. این آیتمها توسط شما قابل کم و زیاد است و اولویتهای اجرای آن نیز بر اساس نظر شما نیز قابل تغییر خواهد بود. این موارد، خلاصهی آنچه هست که برای راهاندازی این پروژه مورد نیاز است، فلذا با توجه به طرح درخواست شما و بررسی اولیه جزئیات زیر تنظیم شده است.
راهکارهای رایج ایمیل مارکتینگ
شرح خدمات پروژه | ||
ردیف | عنوان | اولویت |
1 | برنامهنویسی وبسرویس ایمیل مارکتینگ، ServLet/Rest API | 01 |
2 | ارایهي پنل ارسال ایمیل تحت وب/ابری | 01 |
3 | طراحی واسط نرمافزار از طریق Web-based و امكان دستیابی مستقیم از هر نقطه دلخواه به كمك اینترنت، اینترانت و شبكه داخلی | 04 |
4 | ایجاد اکانت ایمیل سازمانی/شخصی | 03 |
5 | اتصال سامانهی ارسال ایمیل به وبسایت یا نرمافزارهای دیگر کسب و کار بهصورت وبسرویس | 01 |
6 | راهاندازی سرویس Mail server | 01 |
7 | تدوین و طراحی طرح استراتژیک ایمیل مارکتینگ | 01 |
۸ | آموزش و راهبری سرویس | 02 |
۹ | ارایه نمونه طرح محتوای ایمیل در بازههای زمانی و طیف مخاطبین + بانک ایمیل انبوه | 02 |
۱۰ | گارانتی سرویس | 04 |
۱۱ | مستند سازی كامل پروژه و ارائه مستندات زیر در قالبهای مشخص شده یا بر اساس استانداردهایی نظیر RUP و… | 04 |
همین جدول اساس و پایهی مشخصات فنی ساختار اولیه و استاندارد ارائهی پروژه خواهد شد و برنامهریزیهای آتی نیز بر اساس آن صورت خواهد گرفت بهعبارتی این جدول پیرنگی از داستان پروژهی شماست. همین مشخصات فنی پروژه که به چارچوب پروژه و ساختار شکست کار نیز معروف است، علاوه بر انسجام در پیشرفت و توسعه کار، سبب اشراف شما و کاهش هزینه ها در آینده نیز خواهد شد. |
چندین راهکار در دنیای کسب و کار دیجیتالی برای عرضهی این سرویس وجود دارند که بهدلیل چندین راهکار در دنیای کسب و کار دیجیتالی برای عرضهی این سرویس وجود دارند که بهدلیل هزینه، زمان، امنیت، قدرت، کارایی و استراتژی هر کسب و کاری متفاوت از هم هستند و انتخاب یکی از این راهکارها بر اساس سناریو و استراتژی مورد نظر کسب و کار شما خواهد بود، بنابراین جدول زیر یک دید کافی از محبوبترین روشهای ارائهی این سرویس را در اختیار شما قرار میدهد تا از کلیات متدهای ارائهی این سرویس مطلع باشید و شما در انتخاب هر کدام از آنها مختارید و حسب آشنایی شما از کم و کیف راهکارهای موازی، ضمن معرفی مختصر هر راهکار، مزایا و معایب و دامنهی کاربرد آن نیز شرح داده شده است:
جدول راهکارهای رایج ایمیل مارکتینگ | ||
عنوان راهکار | Email Panel | راهکار ۱ |
عنوان فارسی | پنل ایمیل مارکتینگ | |
معرفی راهکار | سامانهی تحت وب که امکان ارسال ایمیل به مخاطبین را میسر میکند. | |
مزایا | عدم نیاز به سرور وتجهیزات سختافزار، عدم نیاز به نگهداری سرویس | |
معایب | نیاز به شارژ ماهانه و خرید حجم ارسال ایمیل | |
دامنهی کاربرد | تمامی کسب و کارها | |
عنوان راهکار | Website Plugin | راهکار ۲ |
عنوان فارسی | ایمیل مارکتینگ با پلاگین وبسایت | |
معرفی راهکار | یک افزونه که بر روی وبسایت نصب میشود و امکان ارسال ایمیل و یا خبرنامه را در عملیاتهای مختلف میسر میکند. | |
مزایا | عدم نیاز به شارژ ماهانه یا حجمی- عدم وابستگی به ارایه دهنده پنل ایمیل مارکتینگ | |
معایب | نیاز به نگهداری تنظیمات ایمیل برای جلوگیری از اسپم شدن | |
دامنهی کاربرد | تمامی کسب و کارها | |
عنوان راهکار | Web Service | راهکار ۳ |
عنوان فارسی | ایمیل مارکتینگ با وب سرویس | |
معرفی راهکار | در این راهکار امکان اتصال وبسایت یا نرمافزار سازمان را با استفاده از چند خط کدنویسی بصورت وبسرویس را میدهد تا در زمانهای مورد نظر، اقدام به ارسال، دریافت ایمیل نمایید. | |
مزایا | سازگاری با تمامی متدها و نرمافزارها- با سیستمعاملهای دیگر، تغییرات سریع برای توسعه، زمان کوتاه جهت تولید، هزینهی کم | |
معایب | نیاز به کدنویسی اتصال سامانه با نرمافزار شما | |
دامنهی کاربرد | تمامی کسب و کارها |
و ما توانایی ارائهی هر سه راهکار را داریم و بسته به انتخاب شما و برنامهی کسب و کار شما عمل خواهیم کرد امااز میان راهکارهای فوق، راهکار دو بهترین پیشنهاد ماست.
آمارهای عددی ایمیل مارکتینگ
معمولاً اعلام آمارهای عددی ذهنیت و تمرکز بهتر و دقیقتری در خصوص انتخاب راهکارهای مورد نیاز برای ایمیل مارکتینگ به شما خواهد داد. این کمک میکند تا جهت ورود به این نوع ایده برای ایجاد و یا رشد کسب و کار، آگاهانهتر تصمیمگیری کنید و خودتان را با معیارها و اندازههای جهانی محک بزنید و ببیند چه میزان از این راهکارهای که شما میخواهید از آن در تجارت خود بهره بگیرید، توسط دیگران مرود استفاده قرار گرفته. دادههای قابل اندازهگیری شاخصی برای مدیریت در تصمیمگیری است. در جدول زیر به برخی از آمارهای جالب توجه اشاره میشود، آمارها و جزئیات این ابزار فناورانه هر لحظه در حال افزایش است و این فقط گوشهای از آنچه هست که به رشتهی تحریر درآمده. با نگاهی اجمالی بهخوبی درک خواهید کرد که ضریب نفوذ و استفاده از این راهکار در میان مخاطبین جامعهی هدف چقدر زیاد است و چقدر میتواند بستر خوبی برای ایجاد یا توسعهی کسب و کار سازمان شما باشد!
آمار و جزئیات مرتبط با ایمیل مارکتینگ | |||
ردیف | عنوان | آمار | شرح |
1 | تعداد ایمیلهای فعال | +3.9 Billon | امروزه بیش از ۳.۹ میلیارد اکانت ایمیل فعال در دنیا هست. |
2 | رشد پنلهای ایمیلی | +80% | بیش از ۸۰درصد سامانههای بازاریابی ایمیلی در کشور جهت پوشش این نوع بازاریابی رشد داشته است. |
3 | مشاهده ایمیل دریافتی | +78% | بیش از ۷۸درصد ایمیلهای ارسال شده به مخاطبین خوانده میشود و کمتر از ۲۲ درصد آنرا نخوانده حذف میکنند. |
4 | سهم از کل رسانهی دیجیتال | +93% | بیش از ۹۳درصد از کل استفادهی ایمیلهای ارسال شده تنها سه دقیقه پس از دریافت توسط مخاطب خوانده میشود این یعنی سریعترین روش انتقال پیام. |
۵ | تعداد اکانت ایمیل | +2 | به طور متوسط هر فردی که دسترسی به اینترنت دارد دو ایمیل فعال هم دارد. |
امکانات پایه ایمیل مارکتینگ
امکانات سرویس ایمیل مارکتینگ بنا به موضوع و هدف طراحی، متفاوت از هم هستند، آنچنان که زیرساخت و استراتژی یک محصول سبب خلق قابلیتهای بیشتری ممکن است بشود یا نشود در هر صورت هر محصول یا خدمتی در این راستا باید همسو با نیازهای کارفرما باشد تا بهمفهوم کلمه آنچه باشد که شما میخواهید. اما جدای از هرگونه قابلیت منحصر و ویژه، برخی امکانات هست که جزو رایجترین قابلیتهای پیشفرض و مورد انتظار برای یک ایمیل مارکتینگ است که باید در اختیار شما قرار بگیرد که بهشرح زیر است:
جزییات و امکانات قابلارائه توسط ما برای تولید و طراحی ایمیل مارکتینگ | ||
امکانات | ارسال ایمیل تکی یا انبوه-گزارش ایمیل ارسالی-بازگشت اعتبار ایمیل ناموفق-ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر-ارسال بر اساس مشاغل، کدپستی، نقشه، سن و جنسیت و لحظه حضور (BTS)- دفترچه تلفن-یادآوری زماندار- ارسال به صورت 100 درصد اینباکس- نظرسنجی و قرعه کشی- برگزاری مسابقه ایمیلی- تایید کدهای دریافتی و قرعه کشی- وب سرویس و API | ✓ |
✓ | ||
✓ | ||
✓ | ||
✓ | ||
طراحی گرافیک ظاهری UI | به انتخاب کارفرما یا استفاده از الگوهای موجود | ✓ |
طراحی گرافیک تجربهکاربری UX | بر اساس تجارب مجری در پروژههای مشابه قبلی |
|
برنامهنویسی | تحلیل، تولید دشبوردهای اختصاصی ایمیل مارکتینگ بر پایهی نیازهای مطرح شده ی کارفرما | ✓ |
همگامسازی با وبسایت/ نرمافزار | اتصال به وبسرویس و استفاده از قابلیتهای سازمانه ایمیلی | ✓ |
✓ |
فرایند انجام کار
جدول فرایند انجام کار، یک چشمانداز مطلوب از مراحل و نحوهی فعالیت حرفهای ما را در راستای پیادهسازی پروژه به شما ارائهی میکند، بر اساس همین روال، از لحظهی تدوین سند RFP یا پروپوزال، پیشرفت گامهای بعدی تدوین خواهد شد بنابراین در این جدول به دقت گامهای کلی در هر مرحله، تنظیم و شرحداده شده، تا آسودهخاطر باشید که ما دارای یک تایملاین(برنامهیزمانبندیشده) از پیشطراحیشده، معین و مهندسیشده هستیم و از مرحلهی نخست تا هر مرحلهای، مستندات و گزارش مرتبط را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. بنابراین فرایند و اصول گامبهگام اجرای کار توسط کارگروه ما بهشرح زیر است:
فرایند انجام کار | ||
مرحله | عنوان | شرح |
1 | ارائهی پروپوزال | RFP ارسالی ( همین مستند) |
2 | تنظیم قرارداد | پس از تایید و تکمیل پرسشنامه و سایر نیازمندیها قرارداد منعقد میشود. |
3 | تحویل اطلاعات پایه | شامل مستندات، نیازمندیها و برنامهی استراتژی کسب و کار |
4 | عملیات اجرایی | بررسی و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری ارائهی طرح اولیه بر مبنای کلیات و جزییات به دست آمده مطالعهی اولیه درخصوص حجم دادههای سازمان و میزان اولویت و اهمیت آنها ارایه نسخهی اولیه ایمیل مارکتینگ با توجه به بررسی انجام شده تامین تجهیزات ذخیرهسازی و نسخهبرداری از اطلاعات براساس نوع راهکار نصب و راهاندازی زیرساخت موبایل و تجهیزات مربوطه عرضهی پنل یا افزونه و یا وبسرویس نهایی ایمیل مارکتینگ ادغام و انجام عملیات همگامسازی سامانهی ارسال ایمیل با سایر نرمافزارهای سازمانی |
5 | تست و بررسی | انجام کلیهی تستهای کارایی سیستم، کاربری، امنیت، تحمل خرابی و تحمل بار ترافیکی و ورو ایمیل به اینباکس مشتری |
6 | بهینهسازی | ارائهی بهبودهایی جهت حفظ و پایداری و ارسال موفقیت آمیز ایمیل مارکتینگ |
7 | آموزش | آموزشهای راهبری و كاربری برای كارشناسان ذیربط در محل دستگاه اجرایی/کارفرما به صورت كارگاهی یا سمیناری با تامین فضا و امكانات آموزش ارائهی میگردد. |
۸ | مستندسازی | كلیه مستندات باید به صورت مكتوب در قالب دفترچههای سیمی یا شیرازه شده ارائه گردد و فایل الكترونیكی قابل ویرایش آنها نیز تحویل دستگاه اجرایی گردد. |
۹ | گارانتی/پشتیبانی | در صورت عقد قرارداد مشمول یکسال گارانتی و در غیر اینصورت بهطور پیشفرض ۳ ماه گارانتی کیفیت سرویس ارائه و پشتیبانی تلفنی و یا ریموت با SLA پاسخگویی سریع عرضه میگردد. |
ما براساس یک سیستم مدیریت پروژه پیش خواهیم رفت، مدیریت پروژه، متناسب با نوع پروژه، یکی از مسائلی است که باید در هر مرحله از پروژه مدنظر قرار گرفته و تدوین میشود لذا مطمئن باشید رویهی دقیق عرضهی خدمات و محصول در هر مرحله از این فرایند با دقت تمام و کیفیت لازم صورت خواهد گرفت.
ورودی ها
بیتردید بدون داشتن اطلاعات پایه و ریز جزییات سازمانی امکان اجرای یک پروژه ارزنده و شایسته مطابق با سلیقه و برند کارفرما کاری بس دشوار است لذا پسندیدهاست که آیتمهای ورودی زیر جهت پیادهسازی پروژه ارائهی نمایید ما بر اساس این دادههای اولیه، قادر به تجسم بخشی به ساختار پروژه و آمادهسازی ذهنیت صحیح از نیازمندی و استراتژی شما خواهیم بود. این دادهها نشانگر ایناست که خود شما چه نیازی را بر اساس چه برنامهای و چه راهبردی حس کردهاید. عرضه کامل یا بخشی از مفاد زیر کفایت میکند اما هر چه ریز جزئیات بیشتری ارائه شود ابهامات و تناقضهای آینده بهشدت کاهش خواهد یافت. ما بر اساس همین دادههای اولیه هست که میتوانیم داستان پروژهی شما را آغاز بنویسیم لذا دقت در عرضهی آنهابهطور مستند و مکتوب هرگونه شبههای را در مراحل بعدی پروژه از بین خواهد برد پس در صورتی که دارای مستندات کافی هستید، لازم است آیتمهای زیر را ارائه فرمایید.
پیشنیازهای پایه- محتوا و مستندات ورودی اولیه | ||
ردیف | عنوان | |
1 | معرفی یک نماینده تامالاختیار | |
2 | تکمیل و ارسال پرسشنامه | |
3 | ارائهی پیشنیازها و دستورالعملهای مرتبط | |
4 | ارائهی اطلاعات و مستندات متنی لازم | |
5 | ارائهی دسترسیهای لازم | |
6 | ارائهی خطمشی، برنامه و استراتژی کار، پالیسیها یا سیاستهای داخلی | |
7 | ارائهی لیست اطلاعات ضروری سایر افراد مرتبط سازمان در صورت لزوم | |
8 | ارائهی دسترسیهای لازم به سرویسهای مرتبط با ایمیل مارکتینگ | |
9 | ارائهی SLA پیشنهادی خدمات گارانتی و یا پشتیبانی مورد انتظار سازمان | |
10 | ارائهی کلیه اطلاعات تماس | |
11 | انتخاب پلان تولید/خرید یا پشتیبانی مورد نظر | |
|
تیم برنامهریزی ما، بلافاصله بر اساس کلیه مستندات فیمابین طرح اولیه پروژه را در سیستمهای کنترل پروژه تدوین و برنامهریزی خواهد کرد. اهم مستنداتی که قرار است توسط شما در اختیار ما قرار گیرد از جنس محتوا و اطلاعات پایه هستند و ما ضمن تعهد بر حفظ محرمانگی اطلاعات و عدم افشا و یا عدم سواستفاده از آن در فرایندی غیر از این پروژه، مهندسی پروژه را پیش خواهیم برد.
مجری پروژه های ایمیل مارکتینگ آژانس توسعه کسب و کار باران
سمانه به نواز، استراتژیست توسعه کسب و کار و مدیر بازاریابی و فروش مسلط به ایده پردازی، طراحی و اجاری کمپین های آفلاین و آنلاین فروض، تبلیغات، برندسازی و بازسازی جایگاه برند، سیستم سازی، آموزش و مدیریت تیم های بازاریابی و فروش، آشنا به صنایع مختلف و تسلط به فنون مذاکره و اجرای جلسات، برگزاری رویداد و حضور موثر در نمایشگاه، برنامه های موفق افزایش سهم بازار B2B,B2C,B2G,B2D