برندسازی شخصی
شکی نیست که هر انسانی دارای یک ویژگی و استعداد متفاوتی است که برای دیگران، ویژه، خاص، و دستنیافتنی است. برخی دارای قابلیتهای شخصیتی هستند که بسیاری از داشتناش محروماند در هر صورت هیچ انسانی شبیه دیگری نیست و اینکه هر کسی یک توانایی بخصوصی برای عرضه دارد که میتواند به سرعت فراگیر شود و یا ملی یا جهانی شود چیز عجیبی نیست اما عجیب هماناست که بسیاری قادر نیستند تا حتی فراتر از جمع دوستان و خانواده، تواناییاشان را بهنمایش بگذارند. این یعنی نشر و ترویج توانایی شما و معرفی شما به دنیا با هدف افزایش محبوبیت، معروفیت توسعه و بهبود فردی چیزی است که بسیاری از آن بینصیب هستند این یعنی دنیا از شما یک تصویر بزرگ داشته باشد این همان برند شخصی است! چیزی که شما در سطح وسیع به آن نام شناخته شوید میشود برند شخصی… مهم نیست سیاستمدارید، پزشک هستید، نقاش،خواننده، نوازنده، طراح، وبمستر، نویسنده و… در هر مستند و مقامی که هستید استعداد یا توانایی در شما هست که ارزش فراگیر شدن دارد. امروزه دنیای دیجیتالی کاری کرده به سرعت هرچه تمامتر میتوان قدرت نفوذ یا تخریب یک برند شخصی را در کسری از ثانیه رقم زد. مفهوم برندینگ شخصی در گذشته شکلی دشوارتر داشت مثلا بسیاری از مشاهیر یا افراد محبوب و منفور تاریخ بر سر توانایی یا شخصیت و استعداد خاص و طی تلاشهای بسیار و بسیار فراوانی موفق به نامآور شدن خود شدند اما به لطف فضای دیجیتالی و سرعت نرخ رشد اطلاعات و ارتباطات بین انسانها و جوامع این امکان فراهم شده تا هر کسی ولو با یک ویژگی خاصی بتواند بهسرعت به برندی محبوب و حداقل شناختهشده مبدل شود… مقولهی برند محبوب با برند شناختهشده دو چیز متفاوت است میتوان به ضرب تبلیغات و ارتباطات یک شبکه، یک فرد یا برندی را در سطح وسیعی معرفی و عرضه کرد که این یعنی شناختهشدگی اما اگر نوع توانایی شما خلق ارزش میکند برای مخاطبین و به آنها چیزی منحصر و خاص را میدهد که میخواهند بیشک سبب محبوبیت خواهد شد بنابراین برند شخصی امروزه جایگاهی کاملا مشخص دارد تا بهدرستی انتخاب کنند که هدفشان از برند شدن چیست. مشکل اصلی بسیاری از افراد این است دقیقا نمیداند مهارت آنها سبب خلق چه ارزشی میشود! ما اینجاییم تا از مهارتها و استعداد و توانایی خاص شما و شخصیتتان یک برند بسازیم که هم شناخته شده باشد و هم محبوب! ما به مهارت و استعداد شما سرعت و شتابدهی لازم را میدهیم تا در مدت زمان کمتری در بین رقبا به نتایج فوقالعاده منحصری دست یابید.
ارایهی مشاوره در خصوص کشف و استعدادیابی و درک تواناییهای منحصر شما، روشهای توسعه و مهندسی فردی، متدهای خلق ارزش برای مخاطب، تدوین و برنامهریزی استراتژی بلندمدت برندینگ شما، حضور در دنیای دیجیتال بطور مستمر و همیشگی و عرضه قدرت توانایی شما در سطحی فراگیر چیزهایی است که ما در اختیار توانایی شما میگذاریم تا به یک برند مبدل شوید و برای رسالت زندگی، رسالت شغلی و یا رسالت اجتماعی خود در جهانی که در آن زندگی میکنید نبردی پیروزمندانه را آغاز کنید و نهایت اثرگذاری را داشته باشید.. هماینکه این طرح را انتخاب کردهاید شما یک گام جلوتر از دیگران هستید زیرا متفاوت بودن خودن را از همین نقطه بطور رسمی میخواهید نشان دهید…
هدف از برندسازی شخصی
مهمترین هدفی که میتوان از تدوین یک استراتژي برای برندسازی یا برندینگ شخصی متصور شد ایناست که از آن برای ایجاد آگاهی و افزایش محبوبیت شما در بین اذهان مخاطبین و در مواردی مشتریان استفاده شود زیرا یک برند شخصی محبوب در نهایت مبدل به یک کسب و کار و یا راهی برای افزایش سطح درآمد مالی هم میشود تصور کنید که یک فردی شاغل است و درآمد میلیونی دارد و استعداد خاصی هم در نقاشی دارد برندسازی نقاش بودن او شاید در گام نخست نمایانگر استعداد نقاشیهای او باشد اما در غایت از همین درگاه موفق به کسب درآمد بسیاری خواهد شد این یعنی یا محبوبیت برندش به جایی رسیده که از او برای تبلیغ سایر برندها استفاده میشود و یا از فروش نقاشیهایش! در هر صورت یک مدل کسب و کار علاوه بر محبوبیت و شناختهشدن در برندینگ شخصی نهفته است! هدف غایی از برندسازی ایجاد ذهنیت و خلق ارزش مثبت در نگاه مخاطب در خصوص یک فرد با توانایی یا استعداد خاص است تا علاوه بر رشد شناختهشدن بیشتر و افزایش محبوبیت، سبب درآمدسازی و راهاندازی کسب و کار فردی هم در یک چشم انداز بلندمدت نیز بشود این یعنی برای رسیدن به این هدف بزرگ باید برنامهای مدون و دقیق برای سرمایهگذاری داشت تا در آینده با برندسازی (برندینگ) کردهاید مردم بدانند که چرا این شما را انتخاب میکنند و نسبت به سایرین ترجیح میدهند. در یک کلام سبک توانایی شما، طراحی وبسایت، حضور در شبکههای اجتماعی، نحوه ارایه آثار و خدمات، همه و همه نشانگر برند شماست که باید به بهترین شکل عرضه شود.
ویژگیهای برندینگ شخصی
- سرمایهگذاری اطمینانبخش برای رشد، بهبود و مهندسی فردی
- شناخت مخاطب و تبدیل مخاطبین بالقوه به بالفعل
- افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری افراد به آثار و تولیدات شما
- ایجاد ثبات در کسب و کار
- خلق اعتبار و ارزش مثبت
- جذب بازخورد در سطحی وسیع برای رشد و توسعه
- امکان کسب درآمد مستقیم از خلق برند شخصی
- افزایش محبوبیت
- افزایش سطح توانایی رقابتپذیری با رقبا
مزایای اجرای برندینگ شخصی توسط شرکت ما:
- استفاده از متخصصین حوزهی گرافیک، طراحی، بازاریابی، بازارسازی و دیجیتال مارکتینگ
- مشاورهی مهندسی خرید ابزارها و روشهای ارتباط با مخاطب و نرمافزارهای ارایهي خدمات
- هزینهی بسیار پایین در طراحی، مشاوره، اجرا و بازبینی ضریب نفوذ برندینگ شخصی
- آموزش و تدوین استراتژی منظم برای بهبود مستمر
- پیادهسازی انواع راهکارهای مهندسی فناوری و مهندسی بازاریابی جهت حفظ و وفاداری مخاطبین
- پایش رشد ضریب نفوذ برند شما در بازههای زمانی
- کنترل سیاستها و پالیسیهای[1] اجرایی
- تکمیل دادهها و جزئیات شمای برای نیازهای آتی
- پایش عملکرد رسانهها و سرویسهای ارتباط با مخاطبین [2]
- تعیین سیاستهای مهم مارکتینگ و امنیت اطلاعات و محتواهای تولیدی[3]
- مستندسازی دقیق و حرفهای
- و بسیاری دیگر که از آن بی نصیب نخواهید شد…
اجرای پروژه در یک نگاه
کلیات و چشم انداز تخمینی چه از نظر هزینه و چه از نظر زمان برای اجرای این پروژه بصورت تیتروار در کادر سمت راست درج شده که دیدی کلی از صفر تا صد پروژه را در اختیار شمای عزیز قرار خواهد داد. لذا این آیتم ها صرفاً ارایه یک دید کلی است و بی تردید در هنگام عقد قرارداد و اجرای پروژه مقادیر دقیق از جمله زمان دقیق شروع، زمان واقعی اتمام، هزینه دقیق تمام شده و سایر ملزومات پس از ارزیابی های نهایی بحضور ارایه میگردد….
اما این چشم انداز همچنین می تواند سبب شود تا بخوبی همه چیز را چه از بعد زمانی و چه بعد هزینه ای و حقوقی بررسی نمایید تا علاوه بر آگاهی کافی، بهترین تصمیم را اخذ کنید.
مشخصات فنی پروژه
نمونه جدول زیر یک ارزیابی اولیه و خطی از آیتمهایی است که برای اجرای چنین پروژه ای لازم و ضروری است و اولویت بندی شده است، این اولویتها بر اساس تجربه ما در اجرای پروژه های مشابه، تنظیم شده و یک نمای کلی یا تصویر بزرگ از صفر تا صد پروژه است اگرچه این آیتمها توسط شما قابل کم و زیاد می شود و اولویت های اجرای آن نیز بر اساس نظر شما نیز قابل تغییر خواهد بود.
این موارد، بیشترین چیزهایی است که برای راه اندازی این پروژه ضرورت دارد، فلذا با توجه به طرح درخواست، بررسی زیر جهت اطلاع با رعایت اولویت بندی انجام تنظیم شده است: همین جدول اساس و پایه مشخصات فنی ساختار اولیه و استاندارد ارایه پروژه خواهد شد و برنامه ریزیهای آتی نیز بر اساس آن صورت خواهد گرفت بعبارتی این جدول پیرنگی از داستان پروژه شماست. همین مشخصات فنی پروژه که به چارچوب پروژه نیز معروف است، علاوه بر انسجام در پیشرفت و توسعه کار، سبب اشراف شما و کاهش هزینه ها در آینده نیز خواهد شد.
متن سربرگ خود را وارد کنید.
جزییات فنی پروژه بر اساس ضرورت های این پروژه | ||
ردیف | عنوان |
|
۱ | تدوین برنامه استراتژی برندینگ شخصی کشف یا شناسایی توانایی و قابلیتهای منحصر شما شناسایی جامعهی مخاطبین و مشتریان و ایجاد گروههای متناظر شناسایی رقبا و جایگاه برند فعلی شما در میان آنها (آشنایی با نقاط قوت و نقاط ضعف آنها و برند شما) تهیه و ارایه برنامه جامع بازاریابی محتوایی، معنایی و ظاهری |
|
۲ | مشاوره و مهندسی خرید راهکارهای طراحی و ابزارهای فناوری اطلاعات جهت پیادهسازی پروژه برندینگ شخصی |
|
۳ | طراحی، راه اندازی، پیاده سازی سرویس مرتبط برندینگ شخصی طراحی لوگو یا نشان شخصی، طراحی کارت ویزیت، کاتالوگ و پرسونال پروفایل، طراحی وب سایت و پورتال شخصی، طراحی فروشگاه اینترنتی، ارایه اپلکیشنهای موبایل، نرمافزار ارایه خدمات، نرمافزار مدیریتی روابط ، نرمافزار خدمات پس از فروش، ایجاد و مدیریت کانالها و مهندسی شبکههای اجتماعی، تهیه برنامه کمپینهای تبلیغاتی پیرامونی، تهیه ویدیومارکتینگ، تولید محتوا و… |
|
۴ | ارایه ابزارها و دشبوردها مدیریت سیستمهای برندینگ |
|
۵ | ارایه راهکارهای یکپارچهسازی و ادغام کلیه ابزارها و روشهای مدیریت و ارتباط با مخاطب یک نقطه |
|
۶ | پیادهسازی سرویسهای همراه |
|
۷ | مدیریت گزارشات سرویس[1] و گردشکارهای مختلف |
|
۸ | آموزش و راهبری |
|
۹ | مانیتورینگ رشد، تقویت و قدرت بلوغ و نفوذ برندینگ |
|
1۰ | پشتیبانی ۱ ساله از سرویسهای ارایه شده مرتبط و دادهکاوی ضریب نفوذ برند |
|
1۱ | مستند سازی كامل پروژه و ارائه مستندات زیر در قالبهای مشخص شده یا بر اساس استانداردهایی نظیر RUP و… |
|
راهکارهای رایج سرویس برندینگ شخصی
راهکارهای برندینگ در عصر حاضر در قالب دیجیتالی قالب جدیدی بهخود گرفته اما همچنان تحول دیجیتالی، مهمترین بستر برای ایجاد، تقویت و یا رشد برندینگ شخصی است اگرچه در کنار این راهکار باید همچنان از روشهای مرسوم و رایج غیردیجیتالی نیز نیز استفاده کرد این یعنی در هر مدل از برندسازی شخصی برای جاانداختن محبوبیت نام برند شما نیاز به بکارگیری هر دو مسیر برای برندینگ است تا بهترین نتیجه را بهدست آورد زیرا امروزه این دو لازم و ملزوم هم هستند در جدول زیر تعریفی از این دو راهکار فعلی در دنیای کسب و کار عرضه میگردد که بشرح زیر است:
جدول راهکارهای رایج سرویس برندینگ شخصی | ||
عنوان راهکار | Digital Branding[1] | Traditional Branding[2] |
عنوان فارسی | دیجیتال برندینگ | برندینگ سنتی |
معرفی راهکار | به کلیهی روشهای بازارسازی و بازاریابی در فضای دیجیتال که به جذب،حفظ و وفاداری مخاطب در انتخاب برند کمک میکند دیجیتال برندینگ گفته میشود. | به کلیهی روشهای بازارسازی و بازاریابی سنتی در فضای واقعی و پیرامونی که به جذب،حفظ و وفاداری مخاطب در انتخاب برند کمک میکند برندینگ سنتی گفته میشود. |
شرح راهکار | راهکار دیجیتال برندینگ را میتوان به وفور در مواردی نظیر داشتن یک وبسایت، فروشگاه اینترنتی و یا کانالهای شبکههای اجتماعی دید. مثلا برای ارایه کاتالوگی از نمونهکارها یا وبسایت. | راهکار برندینگ سنتی را میتوان به وفور در مواردی نظیر چاپ کتاب، آلبومهای موسیقی، تراکتها بروشورها- کارتهای ویزیت، تالیفات و آثاری که ماهیت واقعی دارند و نه مجازی از برندینگ سنتی است. |
مزایا | همراهی با تکنولوژی و فناوری روز در دسترسپذیری بسیار بالا سرعت و ضریب نفوذ بالاتر سریع کاهش هزینههای تغییرات آنی | زیباشناختی بیشتر بهواسطه ماهیت ظاهری و هنر تجسمی هویت کلاسیک |
ما هر دو راهکار را در خلق برندشخصی شما بهکار خواهیم بست زیرا برخی از نیازمندیهای پایهای برندینگ در رسانهها و روشهای سنتی و رایج است و برخی در دنیای دیجیتالی. بنابراین برای درک نحوه ارایه دو راهکار در کنار هم به این مورد دقت فرمایید که یک پیام خاص باهدف معرفی برند شخصی شما میتواند هم در هر دو حالت نمود پیدا کند. مثلا برای یک نقاش، برپایی یک گالری از طراحی و نقاشی تابلوهایاش یک فرایند غیردیجیتالی یا سنتی یک چیز است و داشتن وبسایت و فعالیت مجازی برای معرفی و بهاشتراکگذاری یک چیز دیگر. یا برای یک سخنران، حضور در سمینارها یک ماهیت محتوایی و برندینگ دارد و آموزههای وی بصورت پادکست[1] (فایل دیجیتالی صوتی) در اینترنت قرار یک ماهیت دیگر. بنابراین لازم است این دو در کنار برای تکیل ظرفیت برند شخصی بهکار گرفته شود دلیل این مهم آنست که جهان پیرامون ما و بازار برندینگ و جذب مخاطب هنوز در هیچکدام ۱۰۰٪ نیست و لزوم بهرهگیری از هر دو روش بسیار مهم و بطور کامل مکمل همه دیگرند.
فرآیند انجام کار
فرایند اجرای کار یک چشمانداز مطلوب از مراحل و نحوه فعالیت حرفهای ما در راستای پیادهسازی پروژه به شما ارایه خواهد نمود، بر اساس همین روال، از لحظهی تدوین سند RFP[1] یا پروپوزال به دقت تنظیم و شرح داده می شود تا آسودهخاطر باشید که ما دارای یک تایملاین[2] (برنامهیزمانبندیشده) از پیش طراحیشده، معین و مهندسیشده هستیم و از مرحلهی نخست تا آخر و در هر مرحلهای، مستندات و گزارش مرتبط را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. بنابراین فرایند و نحوه گامبهگام اجرای کار توسط کارگروه ما بهشرح زیر است:

فرایند انجام کار | ||
مرحله | عنوان | شرح |
1 | ارایه طرح پروپوزال | RFP ارسالی ( همین مستند) |
2 | تنظیم قرارداد | پس از تایید و تکمیل پرسشنامه و سایر نیازمندیها قرارداد منعقد می شود. |
3 | تحویل اطلاعات پایه | شامل مستندات، پیش نیازها و خطمشی کسب و کار |
4 | اجرای فرایند کار | بر اساس پلان انتخابی، برنامه ریزی شروع اجرای پروژه آغاز می شود. |
5 | تست و بررسی محیط | انجام کلیه آزمون ها و تست های کارایی برنامه تدوین استراتژی |
6 | بهینه سازی اولیه | ارایه بهبودهایی جهت حفظ و تقویت انتقال پیام برندینگ به مخاطب |
7 | آموزش | آموزشهای راهبری و كاربری برای كارشناسان ذیربط در محل دستگاه اجرایی باید به صورت كارگاهی یا سمیناری با امكانات آموزش بر عهده دستگاه اجرایی ارایه میگردد |
8 | مشاوره بهبود مستمر و پشتیبانی | ارایه مشاوره و پشتیبانی تلفنی و یا ریموت با SLA پاسخگویی سریع |
9 | مستندسازی | كلیه مستندات باید به صورت مكتوب در قالب دفترچه های سیمی یا شیرازه شده ارائه گردد و فایل الكترونیكی قابل ویرایش آنها نیز تحویل دستگاه اجرایی گردد . |
ما براساس یک سیستم مدیریت پروژه [1]پیش میرویم، مدیریت پروژه، متناسب با نوع پروژه، یکی از مسائلی است که باید در این مرحله از پروژه مدنظر قرار گرفته و تدوین شود. هیچگاه به ادعاها و تبلیغاتی که در مورد قابلیتهای برنامهریزی و کنترل پروژه و برآوردهشدن نیازهای شما بااستفاده از یک نرمافزار یا سیستم دستی از پیش طراحی شده، وجود دارد، بیش از حد اهمیت ندهید. مطمئن باشید رویه محتاطانه شما و صرفوقت در این مرحله از پروژه، نتیجه مطلوب خود را بههنگام برنامهریزی و کنترل امور پروژه در مراحل بعدی، بهدست خواهد داد.
مراحل پیاده سازی سرویس برندینگ شخصی:
- بررسی و تجزیه و تحلیل نیازهای شما
- ارایه طرح اولیه تدوین استراتژی کسب و کار بر مبنای کلیات و جزییات به دست آمده
- مطالعه اولیه درخصوص حجم محتوای تولیدی و میزان حساسیت آنها
- طراحی و ارایه زیرساخت دیجیتالی برندینگ مناسب با توجه به بررسی انجام شده
- مشاوره مراکز چاپ و تبلیغات پیرامونی برندینگ سنتی
- اجرا و راه اندازی سرویسهای مرتبط برندینگ
- گروهبندی مخاطبین و مشتریان
- نگهداری و پشتیبانی از فعالیتهای دیجیتالی و فناوری برندینگ
- فرایند آموزش و پشتیبانی مدیریت و بهبود مستمر سرویس برندینگ شخصی
- تحویل سرویس برندینگ شخصی به صورت کامل
ورودی ها و پیش نیازها
شکی نیست که بدون داشتن اطلاعات پایه و ریز جزییات شمای امکان اجرای یک پروژه ارزنده و شایسته مطابق با سلیقه و برند شما کاری بس دشوار است لذا پسندیده است که آیتمهای ورودی زیر جهت بررسی و درج در پیادهسازی پروژه ارایه گردد چنانچه بدلایلی نظیر کمبود نیرو، کمبود وقت موارد زیر را آماده ندارید نگران نباشید که این موارد نیز به شکل مجزا و به بهترین شکل توسط کارگروه پروژه تدوین و تولید می شود. لذا در صورتی که دارای مستندات هستید، لازم است آیتم های زیر را ارایه فرمایید.
پیش نیازهای پایه | ||
ردیف | عنوان |
|
1 | معرفی یک آثار و نمونهکارها |
|
2 | تکمیل و ارسال پرسشنامه |
|
3 | ارایه پیش نیازها و دستورالعمل های مرتبط |
|
4 | ارایه اطلاعات دسترسی به وبلاگ/وبسایت و مستندات متنی لازم در صورت وجود |
|
5 | ارایه دسترسی به کانالها و شبکه داخلی و شبکههای اجتماعی در صورت وجود |
|
6 | ارایه خط مشی و هدفگذاری از برندینگ و سیاستهای فردی |
|
7 | ارایه لیست اطلاعات ضروری سایر افراد مرتبط با شما در صورت لزوم |
|
8 | ارایه دسترسی های لازم به سرویسهای مرتبط با برندینگ شخصی شما |
|
9 | ارایه SLA پیشنهادی مورد انتظار شما |
|
10 | ارایه کلیه اطلاعات تماس |
|
11 | انتخاب پلان پشتیبانی مورد نظر |
|
|
تیم طراحی، تولید و برنامهریزی ما توانایی، دانش و تجربه کافی را در زمینه بررسی ساختار و زیرساخت فناوری اطلاعات، مدیریت محتوا و تولید و مهندسی دادهها و ارایه سرویس حرفهای مرتبط را نیز داراست لذا از آنجایی که بیشتر پیشنیازهای اولیه جدول فوق که از جنس محتوا هستند را قادر است به بهترین شیوه ممکن با مهندسی شبکه تولید و ارایه کند.
خروجی نهایی و پردازش های اصلی
خروجی نهائی پروژه: عبارتاست از یک سرویس برندینگ شخصی پیادهسازی شده بر مبنای یکی از راهکارهای پیشنهادی بههمراه مستندات[1] و ملحقاتی كه برای اجرا و بهره برداری از سیستم لازم است. همچنین مستندات پروژه: که عبارتند از مجموعه مدارك و مستنداتی كه در طول پروژه ایجاد میشوند شامل كلیه مستنداتی كه مجری و كارفرما و دستگاه نظارت رد و بدل مینمایند. از قبیل: فرآورده های پروژه، صورتحسابها، ابلاغیه ها، اخطاریه ها، صورتجلسات ادواری و موردی و اظهار نظرها (در این قسمت سایر تعاریف، اصطلاحات و اختصاراتی كه چه در پروژه به آنها اشاره شده باشد و یا نباشد كه لزوم وجود تعریف برای آنها به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف ضروری نماید ارائه میگردد.): مستندات هر فاز به صورت كامل توسط مجری در سه نسخه ارائه میگردد و فرم گزارش وضعیت پروژه در پایان هر ماه توسط ناظر بایستی برای پروژه تكمیل می شود.
در نهایت پس از جمع بندی نهایی و اجرای تمام و کمال، شما یک برند شناختهشده دارید که برای رشد و تقویت و محبوبیت فردی و یک کسب و کار شخصی، پویا و منسجم قرار است به کمک تان بیاید در نتیجه شما به موارد جدول زیر بعنوان خروجی نهایی باید برسید:
خروجی های مورد انتظار | ||
ردیف | عنوان |
|
1 | یک سرویس برندینگ شخصی طراحی و اجرا شده با سایر ملحقات |
|
2 | دریافت کلیه مستندات نهایی اجرای پروژه |
|
3 | گزارش تحویل موقت ( گزارشات انجام هر مرحله) |
|
4 | سایر مستندات در صورت وجود برخی نیازمندیهای خاص و سفارشی- |
|
5 | دسترسی ها |
|
6 | لیست آپدیتها و تغییرات و بهینهسازیهای انجام شده بر روی راهکار طی مدت مشاوره و پشتیبانی |
|
|
کارگروه ما به دقت، نمونه فرم گزارش تحویل موقت در هر فاز از اجرا، راهنمای آموزش بصورت کاملا شفاف، آموزش کامل استفاده کاربری، ارایه پشتیبانی بر پایه پلتفرم مورد نظر و به همراه وب سرویس و سایر سیستم های را در اختیار شما قرار خواهند داد اما بطور پیش فرض شما بر اساس نوع قرارداد و حجم کار و طرح نیازها، می توان بر دریافت مستندات بیشتر و یا تولیدات مرتبط اقدام کرد .
تعداد کابربران استفاده کننده
شما، تیم همراه و مخاطبین و مشتریان و کلیه کاربران اینترنت از جمله استفادهکنندگان سرویس برندینگ شخصی هستند و لزوم ارایه خدمات بهموقع به آنها، اهمیت بسزایی دارد. همچنین اطمینان از کیفیت نوع سرویسی که قرار است از سوی مرکز ارایه خدمات شما عرضه شود منوط به زیرساختها مناسب سخت افزاری و پیکربندی صحیح و یک تیم پشتیبان و مشاورهی قدرتمند است زیرا جدای از ارایه خدمات فروش، بازاریابی و مارکتینگ نوین، تمام نیروهای شرکت ما همکاری لازم را جهت بهبود ضریب نفوذ برند و زیرساختهای آن ارایه خواهند کرد اما بر اساس نیازسنجی زیر و بر مبنای سیستم های مدیریتی جدید کارشناسان ما برای ارایه خدمات در لحظه در اسرع وقت هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
کاربران استفاده کننده | ||
ردیف | عنوان | شرح |
1 | مالک برند شخصی | 1 یا 2 نفر که در صورت نیازمندی و یا نقشهای شمای بیشتر هم می تواند باشند |
2 | کلیه کارشناسان و تیم همراه فروش، پس از فروش، کارمندان شما و پشتیبانان زیرساختهای فناوری | تعداد افراد گروه |
3 | کلیه کاربران | تمام مخاطبین تمام مشتریان فعلی |
تیم حرفهای ما با تکیه بر سیستم های مدیریت درخواست، ارایه سطوح چند لایه مشاوره و پشتیبانی مبتنی بر ITIL اقدام به پوشش و پاسخ و پوشش کلیه ایدهها، طرحها خواهد نمود لذا در سطح 1 و سطوح دیگر مشاوره و نظیر سطح 2 (سرپرستی) سطح 3 مدیریتی و سطح 4 کمیته مشترک شما و تیم ما) اقدام به ارایه خدمات خواهند کرد بعبارتی بسیاری از خدمات دیگر بصورت پس زمینه و در حالت دورکاری نیز عرضه میگردد.
|
پیش نیازهای نرم افزاری
برخی نیازمندیها و پیش نیازهای نرم افزاری برای استفاده و زیربار رفتن پروژه مورد نیازست که این نیازمندیها در صورتی است که پروژه شما از نوع ارتباط در لحظه با مشتری باشد وگرنه نیازی به آیتمهای جدول زیر نیست
نیازمندی های نرم افزاری | ||
ردیف | عنوان |
|
1 | انتخاب مدل رسانههای برندینگ و نوع راهکار با توجه به حجم نیازمندی |
|
2 | ارایه دسترسی های مجاز جهت پیاده سازی سرویس |
|
4 | سایر ملزومات |
|
|
|
|
|
پیش نیازهای سخت افزاری
بیتردید بخش اعظم برندسازی بر برندینگ دیجیتالی استوار است همین امر باعث ایجاد یک سری نیازمندیهای سختافزاری و پیشنیازهای فناوری اطلاعات میشود طبق چکلیست زیر تحویل تجهیزات و زیرساختهای شما و نیازمندیها و پیشنیازهای سخت افزاری برای استفاده و زیربار رفتن پروژه مورد نیازست. دستگاههای ذخیرهسازی بر اساس نوع مدل انتخابی بهمراه سرورهای فیزیکی یا مجازی اختصاصی که در دیتاسنترهای داخلی یا خارجی قرار گرفته مورد نظر است و باید از راندمان و کارایی فوق العاده بالایی بر خوردار باشند…
نیازمندی های سخت افزاری | ||||
| ردیف | عنوان | تعداد | وضعیت تحویل |
| سرور | سرور اختصاصی |
|
|
سرور ابری | ||||
2 | تجهیزات ارتباطی | اینترنت | 1 |
|
3 | هارد دستگاه ذخیرهسازی | 4 |
|
صرفا ارایه یک مدل سرورهای فوق و نوع ابزارهای فناوری بکار رفته در برندینگ کفایت میکند سرویس دیجیتال برندینگ بهشدت نیازمند زیرساختهای سختافزاری و پهنای باند شبکه مناسب است و این به حجم دادهها و اهمیت آنها و حتی فرمت و نوع آنها، وابسته است، چه اینکه مخاطبین و یا کسب و کار شما فقط چند کاربر باشد یا هزاران کاربر در هر حال زیرساخت های سخت افزاری شبکه حرف اول را در حفظ، توسعه و پایداری خدمات کسب و کار خواهد داشت.بطور مثال برای یک اگر برای استفاده از دیجیتال برندینگ که سرویس های یک کسب و کار کوچک را میخواهد عرضه کند، یک سرور مجازی با حدقل سخت افزار و با سیستم ذخیرهسازی پشتیبانگیری روزانه در گام نخست کفایت میکند اما برای کسب و کاری که طیف عظیمی از محصولات یا خدمات را ارایه میکند وجود سرور اختصاصی و فیزیکی و استفاده از راهکار ذخیرهسازی شبکه اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در هر صورت پیش نیازهای سخت افزاری به شدت وابسته به نوع خدمات شما بر بستر شبکه است.
نکته: کلیه زیرساخت سرویسهای دیجیتالی برندینگ می تواند ۱۰۰٪ ابری باشد این یعنی نیازی به تامین سختافزار و تجهیزات نیست البته این منوط به انتخاب شماست!
نگهداری داده ها
نگهداری اطلاعات در پیاده سازی برندینگ بسیار حائز اهمیت است زیرا عدم حفظ محتوای تولیدشده، جلوگیری از تخریب اطلاعات از طریق باج افزارها و ویروسها، حفظ محرمانگی یا حق کپی رایت آنها، دادههای کاربران و امنیت اطلاعات، سبب تخریب مستقیم برند و از بین رفتن کامل اعتماد عمومی به شما میشود بنابراین لزوم نگهداری صحیح دادهها و اطلاعات و نتایج آماری کلید ماندگاری این پروژه است لذا بر پایه نوع دیتابیس نیازمند نگهداری و بک آپ گیری منظم از داده ها هستید. که این امر هم می تواند توسط شما و تیم شما انجام شود و هم تیم کارشناسی ما در بازه استقرار و پشتیبانی.
نگهداری اطلاعات | ||
ردیف | عنوان |
|
1 | تهیه و تنظیم برنامه های زمانبندی پشتیبان گیری از داده ها |
|
2 | ارایه بهترین رسانه ذخیرهسازی داده ها بر اساس نوع داده های شما |
|
3 | تست فایلهای پشتیبان گیری شده در محیط آزمایشگاهی برای حصول اطمینان |
|
4 | ذخیرهسازی فایل های بک آپ در بازه های زمانی مختلف |
|
|
در فناوری اطلاعات، این پشتیبان گیری میتواند مربوط به کپیبرداری دادهها باشد. آنها در احیای دادههای اصلی نقش مهم دارند. شمادهی ذخیره داده ها میتواند یک عامل مهم در حمایت از فرایند بک آپ گیری باشد. چندین روش برای شمادهی ذخیره دادهها در محلهای متفاوت وجود دارد. قبل از تعیین محل، لازم است استخراج و انتخاب دادهها عملی شود. به عبارتی باید پروژه شما زیر بار برود تا دیتا هم از آن استخراج شود. پس از وجود داده ها، روشهای زیادی در بهینه کردن دادهها وجود دارند. شمادهی و رمزبرداری یک فرایند مهم در زمینه بهینه سازی داده هاست پس از آن اقدامات زمابندی حفظ داده ها، قرارگیری داده در محل ذخیرهسازی مناسب و در نهایت، سنجش و اعتبارسازی نیز در نظر گرفته می شود؛
به علت تشابه، معمولا سیستمهای پشتیبان گیری با سیستم آرشیو(بایگانی کردن) اشتباه گرفته میشود. پشتیبان گیری با دیگر فرایندها تفاوت دارد به این معنا که آرشیوها کپی اولیه داده ای هستند. اما سیستم پشتیبان گیری نشان میدهد که یک نقص میتواند عامل ضعف دادهای باشد. و پس از وقوع هر شکستی در پروژه، چگونه وضعیت را به حالت اول بازگرداند: برای این عملیات مدل ها یا رسانه های ذخیرهسازی داده ها هم اولویت پیدا می کند: این راهکارهای ذخیرهسازی زیر برای برند شخصی مناسبتر و کمهزینهتر است:
- ذخیره دیسک CD-R و DVD-R –
- رسانههای محلی: نظیر هارد دیسک ها، فضاهای داخلی ROM/RAM
- ذخیرهسازی ابری یا Cloud
پرسش نامه
پیش از طراحی و اجرای یک سرویس برندینگ شخصی نیاز هست تا پرسشنامههای زیر را تکمیل و برای اجرای این سرویس برنامهریزی مدون و ساخته یافتهای داشته باشیم و بتوانیم بر اساس راهکارهای پیادهسازی این سرویس تصمیمات بهتری اتخاذ نماییم.
جزئیات تماس با شما | |||
نام و نام خانوادگی: |
| زمینه فعالیت: |
|
شخص نماینده: |
| آدرس وبلاگ/وبسایت : |
|
تحصیلات: |
| موبایل: |
|
تلفن: |
| ایمیل |
|
نیازمندیهای شرکت شما | ||
ردیف | شرح نیازمندیهای شرکت شما | پاسخ |
۱ | به کدام مدل از سرویس دیجیتال برندینگ شخصی نیاز دارید؟ پیادهسازی وبلاگ و وب سایت: پیادهسازی فروشگاه اینترنتی: ایجاد کانالهای شبکه های اجتماعی: تولید محتوا و مدیریت و مهندسی شبکههای اجتماعی: پیادهسازی درگاههای پرداخت آنلاین: تولید و انتشار پادکست: تولید و انتشار ویدیو مارکتینگ و موشن گرافیک: طراحی کاتالوگ دیجیتالی: برگزاری نشستهای و سمینارهای مجازی: طراحی و تولید پرسونال پروفایل: تولید و ارایه رپورتاژ خبری (رپورتاژ آگهی): و سایر:….. |
|
1 | به کدام مدل از سرویس برندینگ شخصی سنتی نیاز دارید؟ طراحی لوگو و نشان شخصی: صفحهآرایی و طراحی چاپ کتاب: برگزاری سمینارهای تخصصی: برگزاری گالریها: طراحی بروشور و کاتالوگهای چاپی: طراحی رزومه پروفایل چاپی: طراحی و اجرای تبلیغات بنری پیرامونی: طراحی و اجرای کارت ویزیت و کارتهای شناسایی: طراحی و اجرای پرچمها و سایر لوازم تبلیغاتی: طراحی و اجرای بیلبوردها و استندها: طراحی و تولید نشریات آموزشی: و سایر…. |
|
2 | بیشترین حجم نوع تولید دادههای شما که نیاز به ذخیرهسازی دارد کدام است؟ فایلهای ویدئویی: فایلهای تصویری: فایلهای متنی : فایلهای صوتی: همه موارد: |
|
3 | شما به کدام نوع از پشتیبانی و مشاوره برندینگ نیاز دارید؟ ریموت: تلفنی: حضوری: تمامی موارد: |
|
4 | آیا قبلا چنین برنامهای برای برندینگ شخصی خود داشتهاید؟ بله: خیر: |
|
5 | تعداد افراد تیم مستقیم و مرتبط فعالیت شما چندنفر است؟ |
|
6 | تعداد تخمینی مخاطبین و مشتریان شما چهمقدار است؟ تعداد مخاطبین: تعداد مشتریان واقعی فعلی: |
|
نظارت و كنترل پشتیبانی و بهبود ارایه خدمات
بیتردید میدانید که سرویسهای دیجیتالی برندینگ شخصی یک ماهیت چندگانهای خدمات پیگیری، اجرا و کار بر عملیات سختافزاری و نرمافزاری است و هر خدمتی نیز از هرگونه اشکال و خطایی در ظاهر، کد، عملکرد و… عاری نیست. آزمون کنترل خدمت به فرایند ارزیابی یک خدمت به منظور اطمینان از عملکرد صحیح آن در رویدادهایی مختلفی و در دوره استفاده از آن، گفته میشود. اما فقط این نیست ما در حوزهی مدیریت برندینگ و ضریب نفوذ و تاثیرپذیری مخاطبین از آن نیز آزمونهای تستی را برگزار خواهیم کرد تا ارزیابی دقیق و بر اساس جامعهی آماری واقعیتری داشته باشیم.
به عبارت دیگر پیدا کردن نرخ خطا و اشکالات و ایرادات احتمالی یک خدمت در حین ثبت، رسیدگی، پیگیری، ارجاع و ارایه و تکمیل برای عملکرد درست، صحیح و بهینه آن در طول استفاده از آن است.
هر چقدر خدمت بتواند با رویدادها مختلف به صورت مطلوب تر و قابل پذیرشتری چه از نظر عملکرد و چه از راحتی کاربر داشته باشد میتوان انتظار داشت دارای عملکرد بهتری میباشد.
تست خوب: احتمال پیدا کردن خطاهای کشف نشده با ارزیابی زیاد.
تست موفق: شناسایی حداقل یک خطای کشف نشده.
تست کامل:ارزیابی کامل خدمت توسط لایه های بالاتر.
کنترل خدمت | ||
ردیف | عنوان | شرح تست، بررسی |
1 | آزمون عملكرد و کارایی | بررسی و تست عملکرد سیستم و تطابق آن با نیازهای اولیه |
2 | آزمون واسط كاربر | بررسی و تست رابط کاربری سیستم توسط یک یا چند کاربر تستی |
3 | آزمون تحمل بار | شامل استفاده فعال همزمان از چندین مشتری ،كاركرد سیستم با استفاده از حداكثر گنجایش پایگاه اطلاعاتی |
4 | آزمون امنیت | بررسی پایداری و امنیت اطلاعات موجود در پایگاه داده ها را در مقابل دسترسی های غیر مجاز مطابق با نظام كاربری تعریف شده |
5 | آزمون تحمل خرابی | تست مقاومت در برابر خرابی های عمدی یا غیر عمدی توانایی بازگشت به حالت پایدار و تحمل نرخ قطع ناگهانی برق، قطع اتصالات شبكه، اشكالات سرویسهای نرم افزاری، عدم تنظیم مناسب پارامترهای داخلی، دستكاری عمدی در سیستم فایلهای فیزیكی پایگاه داده و…. |
6 | آزمون پشتیبانی و بازیافت | تست و بررسی نمونه های پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی و بازگردانی آن |
7 | آزمون به روز رسانی | ارایه نمونه تغییرات اولیه به عنوان نخستین ویرایش (به روز رسانی) و تست ارایه روزرسانی |
زمانبندی اجرای پروژه
بر این باوریم که هیچ پروژهای بدون تعیین زمانبندی دقیق هرگز به اتمام نمیرسد! در کارگروه اجرایی، برنامهریزی، طراحی و اجرای سرویس برندینگ شخصی طبق بازهی زمانی منسجم و از پیش تعیینشده به بهترین شکل صورت میگیرد این زمانبندی ابتدا در مرحلهي مطالعه پروپوزال و بر اساس پلان پیشنهادی بطور تخمینی بوده اما پس از تایید و اجرایی شدن در نرمافزار مدیریت پروژه بصورت واقعی درج و مدیریت میشود همین موضوع کمک میکند تا علاوه بر رعایت زمانبندی اتمام عملیات پروژه از تاخیرات طرفین بطور شفاف مطلع شویم…
فازبندی و زمانبندی تخمینی | ||||
فاز | عنوان | زمان تخمینی | ||
Phase 1 | مطالعه طرح پروپوزال | 2 روز | ||
تکمیل و ارسال پرسشنامه | 2 روز | |||
عقد قرارداد | 1 روز | |||
Phase 2 | دریافت استراتژی کار منطبق با کلیه نیازها و الزامات | 1 روز | ||
دریافت اطلاعات | 1 روز | |||
طراحی، اجرا، راهاندازی و پیادهسازی سرویسهای مرتبط با برندینگ | 90 روز | |||
Phase 3 | پشتیبانی عملیاتی بعد از اجرا | 10 روز | ||
Phase 4 | ارایه گزارشات سه ماهه، شش ماهه و سالانه | 5 روز | ||
آموزش کارشناسان | 1 روز | |||
Phase 5 | تحویل نهایی ضریب نفوذ و تقویت یا خلق برند شخصی در پایان مدت قرارداد | – | ||
| مجموع | 00 روز | ||
نکته: این زمانبندی بر اساس ریز نیازمندیهای شما متغیر است | ||||
وجود برنامه زمانبندی با رویکردی سیستماتیک، مسیر اجرای پروژه را روشن میکند، شاخصی برای سنجش پیشبرد پروژه ارائه می دهد، منجر به شناسایی مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه پروژه شده و ارائه سریع راه حل را ممکن می سازد. همچنین این موضوع مهم، مسئولیتپذیری و پاسخگویی را در تمامی سطوح و پروژه افزایش می دهد. برنامه زمانبندی[1] توالی زمانی فعالیت های پروژه را در طول اجرای آن فراهم میکند و به همه اعضای تیم پروژه در درک پیش نیاز های لازم جهت تحقق وقایع کلیدی پروژه[2] کمک می کند. برنامه زمانبندی همچنین ابزاریست که به کمک آن می توان بودجه مورد نیاز پروژه را برآورد نمود و خط مبنایی[3] برای بودجه پروژه (بر مبنای زمان) ایجاد کرد.
برنامه زمانبندی برای سبک،سنگینکردن پارامترهای اصلی پروژه از قبیل هزینه، محدوده و محتوای کار، کیفیت، زمان، ریسک ها و … ضروری است. و به مدیر پروژه کمک می کند تا بین چگونگی و ترتیب انجام فعالیت های پروژه تصمیم گیری کند، میزان انعطافپذیری زمان اجرای پروژه را بر مبنای منابعی که در دسترس دارد محاسبه و جهت کاهش ریسک های پروژه، نسبت به تخصیص زمان برای رویدادهایی که در آینده ممکن است اتفاق بیافتد، اقدام کند.
بسته پیشنهادی
هزینه بسته پیشنهادی | |||
ردیف | شرح امکانات |
| هزینه این بسته |
1 | تدوین برنامه استراتژی برندینگ شخصی | ۱ نسخه | 190.000.000 ریال بصورت یکبار |
2 | تدوین برنامه مهندسی بهبود و توسعه فردی | – | |
3 | پیادهسازی و اجرای سرویس برندینگ شخصی طراحی لوگو، طراحی وبلاگ، طراحی وبسایت، مدیریت و پشتیبانی وبسایت، مدیریت کانالهای اجتماعی، طراحی رزومه دیجیتالی یا پرسونال پروفایل، تولید و طراحی ۱ موشن گرافیک یا انمیشینهای دوبعدی(ویدیومارکتینگ)-بهینهسازی وبسایت | 1 سرویس | |
7 | آموزش شما و راهبر سرویس | ۵ روز | |
8 | ۱ سال مشاوره، پشتیبانی وو بهبود مستمر، بازبینی ضریب نفوذ برند | 1 سال | |
|
|
|
- در صورت پرداخت بصورت ماهیانه ۱۰٪ به مبلغ فوق افزوده میگردد
- در صورت نیاز به مشاوره، پشتیبانی و استقرار نیروی مقیم 25% به مبلغ فوق افزوده میگردد.
- هزینه تامین تجهیزات مرتبط با سیستمها و تجهیزات فناوری برندینگ و همچنین سرور فیزیکی یا مجازی بر عهده شماست!
- برای تمدید مشاوره و پشتیبانی سالهای آتی 25% مبلغ پایه +نرخ تورم سال محاسبه میگردد.
- در صورت افزایش زبان دوم نظیر فارسی و انگلیسی ۵۰٪ به هزینه فوق افزوده می شود.
برآورد هزینهی دقیق پروژه:
هزینهی نهایی اجرای یک سرویس برندینگ شخصی اگر بر اساس پلان پیشنهادی ما نباشد، بر اساس نیازمندیهای تکمیلشده شما در پرسشنامه محاسبه خواهد شد بیشک اطلاع دارید که هزینهی این خدمات مبتنی بر حجم نیازمندی و افزایش ظرفیت توسعه کار است که در پنل سمت راست برای بستهی پیشنهادی صفحات قبل اعمال می شود
اما شما میتوانید با اخذ مشاورههای رایگان و تخصصی ما بهترین انتخاب را در پیادهسازی ایدههای خود داشته باشید.
شما با بستن قرارداد برندینگ با شرکت ما میتوانید از کیفیت خدمات نوینی بهرهمند شوید به این صورت که هم در زمان صرفهجویی کنید و هم میتوانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقتگیر جلوگیری نمایید. سرمایه گذاری ماهیانه برای راه برندینگ در پلانهای ما، این امکان را به شما میدهد که هم هزینه نگهداری سرویسها و متدهای بازارسازی و بازاریابی برای عرضه برند کمتر شود و هم از صرف هزینه بالا برای عدم کارایی روشهای نادرست پیادهسازی جلوگیری کنید و شما میتوانید با کمترین قیمت از خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و پشتیبانی برندینگ برای کسب و کار شما و یا شرکت خود استفاده کنید. بنابراین آیتم های زیر در برآورد نهایی هزینه به شدت موثرند:
- مشخص کردن تعداد مخاطبین و بازدیدکنندگان جهت پهنای باند هاست
- تعیین حجم و تعدد رسانههای برندینگ
- تعیین نوع راهکار ذخیرهسازی دادهها
- تعیین حجم دادههای تولیدی
- ارتباط رسانههای برندینگ با سایر سرویسها و سامانههای مدیریتی
کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاورههای باکیفیت مناسب و همچنین ارائه راهکارهای تجربه کاربری در جهت سادهسازی فرآیندها و بهبود آنها در شما هستند.

چرا ما را انتخاب می کنید؟
تیم کازیو یکی از حرفهای ترینهای در حوزهی دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، بازارسایزی نوین و بازاریابی و حتی فناوری اطلاعات و ارتباطات است زیرا شامل کارگروههای اجرایی و تخصصی مختلف در کلیه پروژهها مرتبط در سطح کشور است، وجود زیرمجموعه های پروژه، نظیر: مستندسازی دقیق، فازبندی روال انجام کار، سرعت در پاسخگویی و چابکی در ارایهي خدمات مهمترین شاخصهای است که شما در هنگام انتخابتان میتوانید در نظر بگیرید.
پروپوزال ارایه شده گواه بر نگاه متفاوت ما به سبک و اجرای کار است و بیشک تدوین چنین سندی حتی پیش از انتخاب مجری نشان از کار حرفهای ما و احترام به شمای عزیز است.
علاوه بر موارد فوق رعایت زمانبندی جزو لاینفک ارایه خدمات ماست تیم ما طبق SLA یا توافق زمانبندی ارایه خدمات اقدام به همکاری مرتبط میکند و خود را موظف به رعایت این زمانبندیها خواهد کرد.
شاخصهای پیشنهادی برای انتخاب ما:
- مستندسازی گام به گام اجرای پروژه
- ارایه و تعهد به رعایت SLA
- چابکی و سرعت در ارایه خدمات
- گارانتی و وارنتی (خدمات پس از فروش)
- استفاده از افراد مجرب در حوزه مرتبط
- تلفیق زیبایی کار با کیفیت اجرا
- طراحی خلاقانه و زیباشناختی بصری و محتوایی
- حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات شمای
- و هر آنچه که خودتان در هنگام مشاهده و مطالعهی این سند احساس کردهاید…
اطلاعات مجری پروزه برندسازی شخصی
سیما دانشوری یکی از بهترین افراد تیم ماست که شما مستقیما بر اساس اطلاعات ستون سمت راست میتوانید در هر زمانی که میپسندید با ایشان در ارتباط و مراتب، عقد قرارداد، فرایندهای اجرای کار، پرداختیها و زمانبندیها و… را از ایشان استعلام فرمایید.
اسامی اعضای اصلی تیم تهیه کننده درخواست ارائه پیشنهاد (RFP)، در ابتدا مطرح شده بیشک جهت یکپارچگی پیگیریهای فیمابین و پیشبرد پروژه خواهشمند است کلیه تمهیدات لازم در خصوص مراتب یاد شده و سایر جزییات فنی و هرگونه موضوعی در ارتباط با پیشرفت پروژه را با نماینده مستقیم در میان بگذارید…
مجری، این فرد با توان و تخصص و كیفیت لازم را بهعنوان نماینده خود و مدیر پروژه تعیین و به كارفرما معرفی مینماید. وی بعنوان تنها نقطه ارتباط بین مجری و كارفرما در اجرای پروژه عمل خواهد نمود. مجری قبل از تعیین و انتصاب نماینده جدید خود، شما را رسماً در جریان خواهد گذاشت. نماینده ما تنها پس از كسب موافقت شما قابل جایگزینی میباشد. شما این اختیار را خواهید داشت تا با معرفی انجام شده مخالفت نموده و ضمن ارائه دلایل به مجری تكلیف نماید كه نماینده خود را جایگزین کند. در چنین حالتی مجری فرد مذكور را با شخص مناسب و ذیصلاح دیگری و بدون تحمیل هزینه اضافی به شما جایگزین خواهد نمود.
علاوه بر معرفی مدیر پروژه، شخص دیگری را نیز به عنوان قائم مقام مدیر پروژه پس از عقد رسمی قرارداد و پیش پرداخت، معرفی نماید تا در موارد اضطرار در انجام وظایف مدیر پروژه خللی ایجاد نگردد.
نماینده مجری این اختیار را خواهد داشت كه از طرف مجری هر تصمیمی را در چارچوب شرایط پروژه منعقد شده، برای اجرای موضوع پروژه اتخاذ نماید.
.
با تشکر از فرصتی که برای مطالعه این طرح نمودید
همیشه، یک کازیو روی میز شماست!
www.Kazio.ir