برندسازی شخصی
شکی نیست که هر انسانی دارای یک ویژگی و استعداد متفاوتی است که برای دیگران، ویژه، خاص، و دستنیافتنی است. برخی دارای قابلیتهای شخصیتی هستند که بسیاری از داشتناش محروماند در هر صورت هیچ انسانی شبیه دیگری نیست و اینکه هر کسی یک توانایی بخصوصی برای عرضه دارد که میتواند به سرعت فراگیر شود و یا ملی یا جهانی شود چیز عجیبی نیست اما عجیب هماناست که بسیاری قادر نیستند تا حتی فراتر از جمع دوستان و خانواده، تواناییاشان را بهنمایش بگذارند.
این یعنی نشر و ترویج توانایی شما و معرفی شما به دنیا با هدف افزایش محبوبیت، معروفیت توسعه و بهبود فردی چیزی است که بسیاری از آن بینصیب هستند این یعنی دنیا از شما یک تصویر بزرگ داشته باشد این همان برند شخصی است! چیزی که شما در سطح وسیع به آن نام شناخته شوید میشود برند شخصی… مهم نیست سیاستمدارید، پزشک هستید، نقاش،خواننده، نوازنده، طراح، وبمستر، نویسنده و… در هر مستند و مقامی که هستید استعداد یا توانایی در شما هست که ارزش فراگیر شدن دارد.
امروزه دنیای دیجیتالی کاری کرده به سرعت هرچه تمامتر میتوان قدرت نفوذ یا تخریب یک برند شخصی را در کسری از ثانیه رقم زد. مفهوم برندینگ شخصی در گذشته شکلی دشوارتر داشت مثلا بسیاری از مشاهیر یا افراد محبوب و منفور تاریخ بر سر توانایی یا شخصیت و استعداد خاص و طی تلاشهای بسیار و بسیار فراوانی موفق به نامآور شدن خود شدند اما به لطف فضای دیجیتالی و سرعت نرخ رشد اطلاعات و ارتباطات بین انسانها و جوامع این امکان فراهم شده تا هر کسی ولو با یک ویژگی خاصی بتواند بهسرعت به برندی محبوب و حداقل شناختهشده مبدل شود.
مقولهی برند محبوب با برند شناختهشده دو چیز متفاوت است میتوان به ضرب تبلیغات و ارتباطات یک شبکه، یک فرد یا برندی را در سطح وسیعی معرفی و عرضه کرد که این یعنی شناختهشدگی اما اگر نوع توانایی شما خلق ارزش میکند برای مخاطبین و به آنها چیزی منحصر و خاص را میدهد که میخواهند بیشک سبب محبوبیت خواهد شد بنابراین برند شخصی امروزه جایگاهی کاملا مشخص دارد تا بهدرستی انتخاب کنند که هدفشان از برند شدن چیست. مشکل اصلی بسیاری از افراد این است دقیقا نمیداند مهارت آنها سبب خلق چه ارزشی میشود! ما اینجاییم تا از مهارتها و استعداد و توانایی خاص شما و شخصیتتان یک برند بسازیم که هم شناخته شده باشد و هم محبوب! ما به مهارت و استعداد شما سرعت و شتابدهی لازم را میدهیم تا در مدت زمان کمتری در بین رقبا به نتایج فوقالعاده منحصری دست یابید.
ارایهی مشاوره در خصوص کشف و استعدادیابی و درک تواناییهای منحصر شما، روشهای توسعه و مهندسی فردی، متدهای خلق ارزش برای مخاطب، تدوین و برنامهریزی استراتژی بلندمدت برندینگ شما، حضور در دنیای دیجیتال بطور مستمر و همیشگی و عرضه قدرت توانایی شما در سطحی فراگیر چیزهایی است که ما در اختیار توانایی شما میگذاریم تا به یک برند مبدل شوید و برای رسالت زندگی، رسالت شغلی و یا رسالت اجتماعی خود در جهانی که در آن زندگی میکنید نبردی پیروزمندانه را آغاز کنید و نهایت اثرگذاری را داشته باشید.. هماینکه این طرح را انتخاب کردهاید شما یک گام جلوتر از دیگران هستید زیرا متفاوت بودن خودن را از همین نقطه بطور رسمی میخواهید نشان دهید…
هدف از برندسازی شخصی
مهمترین هدفی که میتوان از تدوین یک استراتژي برای برندسازی یا برندینگ شخصی متصور شد ایناست که از آن برای ایجاد آگاهی و افزایش محبوبیت شما در بین اذهان مخاطبین و در مواردی مشتریان استفاده شود زیرا یک برند شخصی محبوب در نهایت مبدل به یک کسب و کار و یا راهی برای افزایش سطح درآمد مالی هم میشود تصور کنید که یک فردی شاغل است و درآمد میلیونی دارد و استعداد خاصی هم در نقاشی دارد برندسازی نقاش بودن او شاید در گام نخست نمایانگر استعداد نقاشیهای او باشد اما در غایت از همین درگاه موفق به کسب درآمد بسیاری خواهد شد این یعنی یا محبوبیت برندش به جایی رسیده که از او برای تبلیغ سایر برندها استفاده میشود و یا از فروش نقاشیهایش! در هر صورت یک مدل کسب و کار علاوه بر محبوبیت و شناختهشدن در برندینگ شخصی نهفته است! هدف غایی از برندسازی ایجاد ذهنیت و خلق ارزش مثبت در نگاه مخاطب در خصوص یک فرد با توانایی یا استعداد خاص است تا علاوه بر رشد شناختهشدن بیشتر و افزایش محبوبیت، سبب درآمدسازی و راهاندازی کسب و کار فردی هم در یک چشم انداز بلندمدت نیز بشود این یعنی برای رسیدن به این هدف بزرگ باید برنامهای مدون و دقیق برای سرمایهگذاری داشت تا در آینده با برندسازی (برندینگ) کردهاید مردم بدانند که چرا این شما را انتخاب میکنند و نسبت به سایرین ترجیح میدهند. در یک کلام سبک توانایی شما، طراحی وبسایت، حضور در شبکههای اجتماعی، نحوه ارایه آثار و خدمات، همه و همه نشانگر برند شماست که باید به بهترین شکل عرضه شود.
ویژگیهای برندینگ شخصی
- سرمایهگذاری اطمینانبخش برای رشد، بهبود و مهندسی فردی
- شناخت مخاطب و تبدیل مخاطبین بالقوه به بالفعل
- افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری افراد به آثار و تولیدات شما
- ایجاد ثبات در کسب و کار
- خلق اعتبار و ارزش مثبت
- جذب بازخورد در سطحی وسیع برای رشد و توسعه
- امکان کسب درآمد مستقیم از خلق برند شخصی
- افزایش محبوبیت
- افزایش سطح توانایی رقابتپذیری با رقبا
مزایای اجرای برندینگ شخصی توسط آژانس توسعه کسب و کار باران:
- استفاده از متخصصین حوزهی گرافیک، طراحی، بازاریابی، بازارسازی و دیجیتال مارکتینگ
- مشاورهی مهندسی خرید ابزارها و روشهای ارتباط با مخاطب و نرمافزارهای ارایهي خدمات
- هزینهی بسیار پایین در طراحی، مشاوره، اجرا و بازبینی ضریب نفوذ برندینگ شخصی
- آموزش و تدوین استراتژی منظم برای بهبود مستمر
- پیادهسازی انواع راهکارهای مهندسی فناوری و مهندسی بازاریابی جهت حفظ و وفاداری مخاطبین
- پایش رشد ضریب نفوذ برند شما در بازههای زمانی
- کنترل سیاستها و پالیسیهای اجرایی
- تکمیل دادهها و جزئیات شمای برای نیازهای آتی
- پایش عملکرد رسانهها و سرویسهای ارتباط با مخاطبین
- تعیین سیاستهای مهم مارکتینگ و امنیت اطلاعات و محتواهای تولیدی
- مستندسازی دقیق و حرفهای
- و بسیاری دیگر که از آن بی نصیب نخواهید شد…
اجرای پروژه در یک نگاه
کلیات و چشم انداز تخمینی چه از نظر هزینه و چه از نظر زمان برای اجرای این پروژه بصورت تیتروار در کادر سمت راست درج شده که دیدی کلی از صفر تا صد پروژه را در اختیار شمای عزیز قرار خواهد داد. لذا این آیتم ها صرفاً ارایه یک دید کلی است و بی تردید در هنگام عقد قرارداد و اجرای پروژه مقادیر دقیق از جمله زمان دقیق شروع، زمان واقعی اتمام، هزینه دقیق تمام شده و سایر ملزومات پس از ارزیابی های نهایی بحضور ارایه میگردد….
اما این چشم انداز همچنین می تواند سبب شود تا بخوبی همه چیز را چه از بعد زمانی و چه بعد هزینه ای و حقوقی بررسی نمایید تا علاوه بر آگاهی کافی، بهترین تصمیم را اخذ کنید.
مشخصات فنی پروژه
نمونه جدول زیر یک ارزیابی اولیه و خطی از آیتمهایی است که برای اجرای چنین پروژه ای لازم و ضروری است و اولویت بندی شده است، این اولویتها بر اساس تجربه ما در اجرای پروژه های مشابه، تنظیم شده و یک نمای کلی یا تصویر بزرگ از صفر تا صد پروژه است اگرچه این آیتمها توسط شما قابل کم و زیاد می شود و اولویت های اجرای آن نیز بر اساس نظر شما نیز قابل تغییر خواهد بود.
این موارد، بیشترین چیزهایی است که برای راه اندازی این پروژه ضرورت دارد، فلذا با توجه به طرح درخواست، بررسی زیر جهت اطلاع با رعایت اولویت بندی انجام تنظیم شده است: همین جدول اساس و پایه مشخصات فنی ساختار اولیه و استاندارد ارایه پروژه خواهد شد و برنامه ریزیهای آتی نیز بر اساس آن صورت خواهد گرفت بعبارتی این جدول پیرنگی از داستان پروژه شماست. همین مشخصات فنی پروژه که به چارچوب پروژه نیز معروف است، علاوه بر انسجام در پیشرفت و توسعه کار، سبب اشراف شما و کاهش هزینه ها در آینده نیز خواهد شد.
جزییات فنی پروژه بر اساس ضرورت های این پروژه | ||
ردیف | عنوان | |
۱ | تدوین برنامه استراتژی برندینگ شخصی کشف یا شناسایی توانایی و قابلیتهای منحصر شما شناسایی جامعهی مخاطبین و مشتریان و ایجاد گروههای متناظر شناسایی رقبا و جایگاه برند فعلی شما در میان آنها (آشنایی با نقاط قوت و نقاط ضعف آنها و برند شما) تهیه و ارایه برنامه جامع بازاریابی محتوایی، معنایی و ظاهری | |
۲ | مشاوره و مهندسی خرید راهکارهای طراحی و ابزارهای فناوری اطلاعات جهت پیادهسازی پروژه برندینگ شخصی | |
۳ | طراحی، راه اندازی، پیاده سازی سرویس مرتبط برندینگ شخصی طراحی لوگو یا نشان شخصی، طراحی کارت ویزیت، کاتالوگ و پرسونال پروفایل، طراحی وب سایت و پورتال شخصی، طراحی فروشگاه اینترنتی، ارایه اپلکیشنهای موبایل، نرمافزار ارایه خدمات، نرمافزار مدیریتی روابط ، نرمافزار خدمات پس از فروش، ایجاد و مدیریت کانالها و مهندسی شبکههای اجتماعی، تهیه برنامه کمپینهای تبلیغاتی پیرامونی، تهیه ویدیومارکتینگ، تولید محتوا و… | |
۴ | ارایه ابزارها و دشبوردها مدیریت سیستمهای برندینگ | |
۵ | ارایه راهکارهای یکپارچهسازی و ادغام کلیه ابزارها و روشهای مدیریت و ارتباط با مخاطب یک نقطه | |
۶ | پیادهسازی سرویسهای همراه | |
۷ | مدیریت گزارشات سرویس و گردشکارهای مختلف | |
۸ | آموزش و راهبری | |
۹ | مانیتورینگ رشد، تقویت و قدرت بلوغ و نفوذ برندینگ | |
1۰ | پشتیبانی ۱ ساله از سرویسهای ارایه شده مرتبط و دادهکاوی ضریب نفوذ برند | |
1۱ | مستند سازی كامل پروژه و ارائه مستندات زیر در قالبهای مشخص شده یا بر اساس استانداردهایی نظیر RUP و… |
راهکارهای رایج سرویس برندینگ شخصی
راهکارهای برندینگ در عصر حاضر در قالب دیجیتالی قالب جدیدی بهخود گرفته اما همچنان تحول دیجیتالی، مهمترین بستر برای ایجاد، تقویت و یا رشد برندینگ شخصی است اگرچه در کنار این راهکار باید همچنان از روشهای مرسوم و رایج غیردیجیتالی نیز نیز استفاده کرد این یعنی در هر مدل از برندسازی شخصی برای جاانداختن محبوبیت نام برند شما نیاز به بکارگیری هر دو مسیر برای برندینگ است تا بهترین نتیجه را بهدست آورد زیرا امروزه این دو لازم و ملزوم هم هستند در جدول زیر تعریفی از این دو راهکار فعلی در دنیای کسب و کار عرضه میگردد که بشرح زیر است:
جدول راهکارهای رایج سرویس برندینگ شخصی | ||
عنوان راهکار | Digital Branding | Traditional Branding |
عنوان فارسی | دیجیتال برندینگ | برندینگ سنتی |
معرفی راهکار | به کلیهی روشهای بازارسازی و بازاریابی در فضای دیجیتال که به جذب،حفظ و وفاداری مخاطب در انتخاب برند کمک میکند دیجیتال برندینگ گفته میشود. | به کلیهی روشهای بازارسازی و بازاریابی سنتی در فضای واقعی و پیرامونی که به جذب،حفظ و وفاداری مخاطب در انتخاب برند کمک میکند برندینگ سنتی گفته میشود. |
شرح راهکار | راهکار دیجیتال برندینگ را میتوان به وفور در مواردی نظیر داشتن یک وبسایت، فروشگاه اینترنتی و یا کانالهای شبکههای اجتماعی دید. مثلا برای ارایه کاتالوگی از نمونهکارها یا وبسایت. | راهکار برندینگ سنتی را میتوان به وفور در مواردی نظیر چاپ کتاب، آلبومهای موسیقی، تراکتها بروشورها- کارتهای ویزیت، تالیفات و آثاری که ماهیت واقعی دارند و نه مجازی از برندینگ سنتی است. |
مزایا | همراهی با تکنولوژی و فناوری روز در دسترسپذیری بسیار بالا سرعت و ضریب نفوذ بالاتر سریع کاهش هزینههای تغییرات آنی | زیباشناختی بیشتر بهواسطه ماهیت ظاهری و هنر تجسمی هویت کلاسیک |
ما هر دو راهکار را در خلق برندشخصی شما بهکار خواهیم بست زیرا برخی از نیازمندیهای پایهای برندینگ در رسانهها و روشهای سنتی و رایج است و برخی در دنیای دیجیتالی. بنابراین برای درک نحوه ارایه دو راهکار در کنار هم به این مورد دقت فرمایید که یک پیام خاص باهدف معرفی برند شخصی شما میتواند هم در هر دو حالت نمود پیدا کند. مثلا برای یک نقاش، برپایی یک گالری از طراحی و نقاشی تابلوهایاش یک فرایند غیردیجیتالی یا سنتی یک چیز است و داشتن وبسایت و فعالیت مجازی برای معرفی و بهاشتراکگذاری یک چیز دیگر. یا برای یک سخنران، حضور در سمینارها یک ماهیت محتوایی و برندینگ دارد و آموزههای وی بصورت پادکست (فایل دیجیتالی صوتی) در اینترنت قرار یک ماهیت دیگر. بنابراین لازم است این دو در کنار برای تکیل ظرفیت برند شخصی بهکار گرفته شود دلیل این مهم آنست که جهان پیرامون ما و بازار برندینگ و جذب مخاطب هنوز در هیچکدام ۱۰۰٪ نیست و لزوم بهرهگیری از هر دو روش بسیار مهم و بطور کامل مکمل همه دیگرند.
فرآیند انجام کار
فرایند اجرای کار یک چشمانداز مطلوب از مراحل و نحوه فعالیت حرفهای ما در راستای پیادهسازی پروژه به شما ارایه خواهد نمود، بر اساس همین روال، از لحظهی تدوین سند RFP یا پروپوزال به دقت تنظیم و شرح داده می شود تا آسودهخاطر باشید که ما دارای یک تایملاین (برنامهیزمانبندیشده) از پیش طراحیشده، معین و مهندسیشده هستیم و از مرحلهی نخست تا آخر و در هر مرحلهای، مستندات و گزارش مرتبط را به سمع و نظرتان خواهیم رساند.
مراحل پیاده سازی سرویس برندینگ شخصی:
- بررسی و تجزیه و تحلیل نیازهای شما
- ارایه طرح اولیه تدوین استراتژی کسب و کار بر مبنای کلیات و جزییات به دست آمده
- مطالعه اولیه درخصوص حجم محتوای تولیدی و میزان حساسیت آنها
- طراحی و ارایه زیرساخت دیجیتالی برندینگ مناسب با توجه به بررسی انجام شده
- مشاوره مراکز چاپ و تبلیغات پیرامونی برندینگ سنتی
- اجرا و راه اندازی سرویسهای مرتبط برندینگ
- گروهبندی مخاطبین و مشتریان
- نگهداری و پشتیبانی از فعالیتهای دیجیتالی و فناوری برندینگ
- فرایند آموزش و پشتیبانی مدیریت و بهبود مستمر سرویس برندینگ شخصی
- تحویل سرویس برندینگ شخصی به صورت کامل
ورودی ها و پیش نیازها
شکی نیست که بدون داشتن اطلاعات پایه و ریز جزییات شمای امکان اجرای یک پروژه ارزنده و شایسته مطابق با سلیقه و برند شما کاری بس دشوار است لذا پسندیده است که آیتمهای ورودی زیر جهت بررسی و درج در پیادهسازی پروژه ارایه گردد چنانچه بدلایلی نظیر کمبود نیرو، کمبود وقت موارد زیر را آماده ندارید نگران نباشید که این موارد نیز به شکل مجزا و به بهترین شکل توسط کارگروه پروژه تدوین و تولید می شود.
خروجی نهایی و پردازش های اصلی
خروجی نهائی پروژه: عبارتاست از یک سرویس برندینگ شخصی پیادهسازی شده بر مبنای یکی از راهکارهای پیشنهادی بههمراه مستندات و ملحقاتی كه برای اجرا و بهره برداری از سیستم لازم است. همچنین مستندات پروژه: که عبارتند از مجموعه مدارك و مستنداتی كه در طول پروژه ایجاد میشوند شامل كلیه مستنداتی كه مجری و كارفرما و دستگاه نظارت رد و بدل مینمایند. از قبیل: فرآورده های پروژه، صورتحسابها، ابلاغیه ها، اخطاریه ها، صورتجلسات ادواری و موردی و اظهار نظرها (در این قسمت سایر تعاریف، اصطلاحات و اختصاراتی كه چه در پروژه به آنها اشاره شده باشد و یا نباشد كه لزوم وجود تعریف برای آنها به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف ضروری نماید ارائه میگردد.): مستندات هر فاز به صورت كامل توسط مجری در سه نسخه ارائه میگردد و فرم گزارش وضعیت پروژه در پایان هر ماه توسط ناظر بایستی برای پروژه تكمیل می شود.
در نهایت پس از جمع بندی نهایی و اجرای تمام و کمال، شما یک برند شناختهشده دارید که برای رشد و تقویت و محبوبیت فردی و یک کسب و کار شخصی، پویا و منسجم قرار است به کمک تان بیاید
تعداد کاربران استفاده کننده
شما، تیم همراه و مخاطبین و مشتریان و کلیه کاربران اینترنت از جمله استفادهکنندگان سرویس برندینگ شخصی هستند و لزوم ارایه خدمات بهموقع به آنها، اهمیت بسزایی دارد. همچنین اطمینان از کیفیت نوع سرویسی که قرار است از سوی مرکز ارایه خدمات شما عرضه شود منوط به زیرساختها مناسب سخت افزاری و پیکربندی صحیح و یک تیم پشتیبان و مشاورهی قدرتمند است زیرا جدای از ارایه خدمات فروش، بازاریابی و مارکتینگ نوین، تمام نیروهای شرکت ما همکاری لازم را جهت بهبود ضریب نفوذ برند و زیرساختهای آن ارایه خواهند کرد اما بر اساس نیازسنجی زیر و بر مبنای سیستم های مدیریتی جدید کارشناسان ما برای ارایه خدمات در لحظه در اسرع وقت هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
پیش نیازهای سخت افزاری
بیتردید بخش اعظم برندسازی بر برندینگ دیجیتالی استوار است همین امر باعث ایجاد یک سری نیازمندیهای سختافزاری و پیشنیازهای فناوری اطلاعات میشود طبق چکلیست زیر تحویل تجهیزات و زیرساختهای شما و نیازمندیها و پیشنیازهای سخت افزاری برای استفاده و زیربار رفتن پروژه مورد نیازست. دستگاههای ذخیرهسازی بر اساس نوع مدل انتخابی بهمراه سرورهای فیزیکی یا مجازی اختصاصی که در دیتاسنترهای داخلی یا خارجی قرار گرفته مورد نظر است و باید از راندمان و کارایی فوق العاده بالایی بر خوردار باشند…
نگهداری داده ها
نگهداری اطلاعات در پیاده سازی برندینگ بسیار حائز اهمیت است زیرا عدم حفظ محتوای تولیدشده، جلوگیری از تخریب اطلاعات از طریق باج افزارها و ویروسها، حفظ محرمانگی یا حق کپی رایت آنها، دادههای کاربران و امنیت اطلاعات، سبب تخریب مستقیم برند و از بین رفتن کامل اعتماد عمومی به شما میشود بنابراین لزوم نگهداری صحیح دادهها و اطلاعات و نتایج آماری کلید ماندگاری این پروژه است لذا بر پایه نوع دیتابیس نیازمند نگهداری و بک آپ گیری منظم از داده ها هستید. که این امر هم می تواند توسط شما و تیم شما انجام شود و هم تیم کارشناسی ما در بازه استقرار و پشتیبانی.
زمانبندی اجرای پروژه
بر این باوریم که هیچ پروژهای بدون تعیین زمانبندی دقیق هرگز به اتمام نمیرسد! در کارگروه اجرایی، برنامهریزی، طراحی و اجرای سرویس برندینگ شخصی طبق بازهی زمانی منسجم و از پیش تعیینشده به بهترین شکل صورت میگیرد این زمانبندی ابتدا در مرحلهي مطالعه پروپوزال و بر اساس پلان پیشنهادی بطور تخمینی بوده اما پس از تایید و اجرایی شدن در نرمافزار مدیریت پروژه بصورت واقعی درج و مدیریت میشود همین موضوع کمک میکند تا علاوه بر رعایت زمانبندی اتمام عملیات پروژه از تاخیرات طرفین بطور شفاف مطلع شویم…
برآورد هزینهی دقیق پروژه:
هزینهی نهایی اجرای یک سرویس برندینگ شخصی اگر بر اساس پلان پیشنهادی ما نباشد، بر اساس نیازمندیهای تکمیلشده شما در پرسشنامه محاسبه خواهد شد بیشک اطلاع دارید که هزینهی این خدمات مبتنی بر حجم نیازمندی و افزایش ظرفیت توسعه کار است که در پنل سمت راست برای بستهی پیشنهادی صفحات قبل اعمال می شود
اما شما میتوانید با اخذ مشاورههای رایگان و تخصصی ما بهترین انتخاب را در پیادهسازی ایدههای خود داشته باشید.
شما با بستن قرارداد برندینگ با شرکت ما میتوانید از کیفیت خدمات نوینی بهرهمند شوید به این صورت که هم در زمان صرفهجویی کنید و هم میتوانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقتگیر جلوگیری نمایید. سرمایه گذاری ماهیانه برای راه برندینگ در پلانهای ما، این امکان را به شما میدهد که هم هزینه نگهداری سرویسها و متدهای بازارسازی و بازاریابی برای عرضه برند کمتر شود و هم از صرف هزینه بالا برای عدم کارایی روشهای نادرست پیادهسازی جلوگیری کنید و شما میتوانید با کمترین قیمت از خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و پشتیبانی برندینگ برای کسب و کار شما و یا شرکت خود استفاده کنید. بنابراین آیتم های زیر در برآورد نهایی هزینه به شدت موثرند:
- مشخص کردن تعداد مخاطبین و بازدیدکنندگان جهت پهنای باند هاست
- تعیین حجم و تعدد رسانههای برندینگ
- تعیین نوع راهکار ذخیرهسازی دادهها
- تعیین حجم دادههای تولیدی
- ارتباط رسانههای برندینگ با سایر سرویسها و سامانههای مدیریتی
کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاورههای باکیفیت مناسب و همچنین ارائه راهکارهای تجربه کاربری در جهت سادهسازی فرآیندها و بهبود آنها در شما هستند.
چرا آژانس توسعه کسب و کار باران را انتخاب می کنید؟
تیم توسعه باران یکی از حرفهای ترینهای در حوزهی دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، بازارسایزی نوین و بازاریابی و حتی فناوری اطلاعات و ارتباطات است زیرا شامل کارگروههای اجرایی و تخصصی مختلف در کلیه پروژهها مرتبط در سطح کشور است، وجود زیرمجموعه های پروژه، نظیر: مستندسازی دقیق، فازبندی روال انجام کار، سرعت در پاسخگویی و چابکی در ارایهي خدمات مهمترین شاخصهای است که شما در هنگام انتخابتان میتوانید در نظر بگیرید.
پروپوزال ارایه شده گواه بر نگاه متفاوت ما به سبک و اجرای کار است و بیشک تدوین چنین سندی حتی پیش از انتخاب مجری نشان از کار حرفهای ما و احترام به شمای عزیز است.
علاوه بر موارد فوق رعایت زمانبندی جزو لاینفک ارایه خدمات ماست تیم ما طبق SLA یا توافق زمانبندی ارایه خدمات اقدام به همکاری مرتبط میکند و خود را موظف به رعایت این زمانبندیها خواهد کرد.
شاخصهای پیشنهادی برای انتخاب ما:
- مستندسازی گام به گام اجرای پروژه
- ارایه و تعهد به رعایت SLA
- چابکی و سرعت در ارایه خدمات
- گارانتی و وارنتی (خدمات پس از فروش)
- استفاده از افراد مجرب در حوزه مرتبط
- تلفیق زیبایی کار با کیفیت اجرا
- طراحی خلاقانه و زیباشناختی بصری و محتوایی
- حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات شمای
- و هر آنچه که خودتان در هنگام مشاهده و مطالعهی این سند احساس کردهاید…
مجری پروژه برندسازی شخصی آژانس توسعه کسب و کار باران
سمانه به نواز، استراتژیست توسعه کسب و کار و مدیر بازاریابی و فروش مسلط به ایده پردازی، طراحی و اجاری کمپین های آفلاین و آنلاین فروض، تبلیغات، برندسازی و بازسازی جایگاه برند، سیستم سازی، آموزش و مدیریت تیم های بازاریابی و فروش، آشنا به صنایع مختلف و تسلط به فنون مذاکره و اجرای جلسات، برگزاری رویداد و حضور موثر در نمایشگاه، برنامه های موفق افزایش سهم بازار B2B,B2C,B2G,B2D