توسعه کسب و کار با آژانس باران
-
هر شرکتی برای موفقیت، به اطلاعات کاملی از مشتریان، رقبا و بازاری که در آن فعالیت میکند، احتیاج دارد. برای اینکه بتوانید کسبوکارتان را با موفقیت گسترش دهید، باید تحقیقات بازار را از مشتریان و مخاطبان فعلی خودتان شروع کنید. به علاقه، خواسته و نیاز آنها پی ببرید و بازارهایی را پیدا کنید که با ورود به آنها، شانس بیشتری برای موفقیت دارید.
-
وقتی تجارتتان را گسترش میدهید، وارد بازاری میشوید که مشتریان بالقوۀ آن از وجود شما باخبر نیستند. قدم بعدی در توسعه کسب و کار این است که برندتان را به این دسته از مشتریان معرفی کنید.
-
وقتی وارد بازار جدیدی میشوید، ابتدا به فکر افزایش اعتبارتان در این بازار باشید.برای این کار، اول از همه تخصصتان در زمینهٔ فعالیتی جدید را نمایش دهید. مشتریان بالقوه باید شما را بهعنوان منبعی آگاه و مطمئن بشناسند تا به تجارتتان اعتماد کنند.
-
یکی از راه های توسعه کسب و کار این است که با مخاطبان هدف خود تماس بگیرید و آنها را با خدمات یا محصولاتتان آشنا کنید. تماس مستقیم با کاربران تأثیر بیشتری در جذب آنها دارد.
-
پس از برقراری ارتباط با مشتریان راغب، باید کیفیت آنها را هم ارزیابی کنید. باید بدانید آیا ارزش دارد وقت و سرمایهٔ خود را برای آنها خرج کنید یا باید آنها را کنار بگذارید؟ سعی کنید با مشتریان راغب گفتوگو کنید تا میزان تناسب آنها با کسبوکارتان را بسنجید. اجرای درست این مرحله از توسعه کسب و کار تاثیر زیادی در موفقیت و پیشروی در مسیر رشد تجارتتان دارد.
-
فرایند رشد کسبوکار، با فروش محصول متوقف نمیشود و همزمان، باید بهدنبال جذب مشتری جدید و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی باشید. وقتی که مشتریان فعلی از خدمات شما رضایت داشته باشند، برندتان را با تبلیغات دهانبهدهان به دیگران هم معرفی میکنند. همین موضوع، اعتبار و میزان شناختهشدن برندتان در بین مردم را افزایش میدهد و روند رشد تجارت شما راحتتر و سریعتر پیش میرود.
-