توسعه کسب و کار با آژانس باران

  • ۱. انجام تحقیقات بازار در ابعاد وسیع

    درک درست و دقیق از بازار کار مشاهده بیشتر

    هر شرکتی برای موفقیت، به اطلاعات کاملی از مشتریان، رقبا و بازاری که در آن فعالیت می‌کند، احتیاج دارد. برای اینکه بتوانید کسب‌وکارتان را با موفقیت گسترش دهید، باید تحقیقات بازار را از مشتریان و مخاطبان فعلی خودتان شروع کنید. به علاقه، خواسته و نیاز آن‌ها پی ببرید و بازارهایی را پیدا کنید که با ورود به آن‌ها، شانس بیشتری برای موفقیت دارید.

  • ۲. افزایش آگاهی از برند و میزان دیده‌شدن

    معرفی برند به مشتریان مخاطب مشاهده بیشتر

    وقتی تجارت‌تان را گسترش می‌دهید، وارد بازاری می‌شوید که مشتریان بالقوۀ آن از وجود شما باخبر نیستند. قدم بعدی در توسعه کسب و کار این است که برندتان را به این دسته از مشتریان معرفی کنید. 

  • ۳. ارتقا جایگاه برند در بازار

    به رهبر فکری بازارتان تبدیل شوید مشاهده بیشتر

    وقتی وارد بازار جدیدی می‌شوید، ابتدا به فکر افزایش اعتبارتان در این بازار باشید.برای این کار، اول از همه تخصص‌تان در زمینهٔ  فعالیتی جدید را نمایش دهید. مشتریان بالقوه باید شما را به‌عنوان منبعی آگاه و مطمئن بشناسند تا به تجارت‌تان اعتماد کنند.

  • ۴. حوزهٔ کاری جدیدتان را اطلاع‌رسانی کنید

    تماس با مخاطب هدف مشاهده بیشتر

    یکی از راه های توسعه کسب و کار این است که با مخاطبان هدف خود تماس بگیرید و آن‌ها را با خدمات یا محصولات‌تان آشنا کنید. تماس مستقیم با کاربران تأثیر بیشتری در جذب آن‌ها دارد.

  • ۵. مشخص‌کردن مشتریان راغب واجد شرایط

    ارزیابی کیفیت مشتری مشاهده بیشتر

    پس از برقراری ارتباط با مشتریان راغب، باید کیفیت آن‌ها را هم ارزیابی کنید. باید بدانید آیا ارزش دارد وقت و سرمایهٔ خود را برای آن‌ها خرج کنید یا باید آن‌ها را کنار بگذارید؟ سعی کنید با مشتریان راغب گفت‌وگو کنید تا میزان تناسب آن‌ها با کسب‌وکارتان را بسنجید. اجرای درست این مرحله از توسعه کسب و کار تاثیر زیادی در موفقیت و پیشروی در مسیر رشد تجارت‌تان دارد.

  • ۶. ارائهٔ خدمات پس از فروش به مشتری

    افزایش اعتبار کسب و کار

    فرایند رشد کسب‌وکار، با فروش محصول متوقف نمی‌شود و هم‌زمان، باید به‌دنبال جذب مشتری جدید و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی باشید. وقتی که مشتریان فعلی از خدمات شما رضایت داشته باشند، برندتان را با تبلیغات دهان‌به‌دهان به دیگران هم معرفی می‌کنند. همین موضوع، اعتبار و میزان شناخته‌شدن برندتان در بین مردم را افزایش می‌دهد و روند رشد تجارت شما راحت‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود. 

  • ۷. نمایش مشتریان راضی

    تولید محتوا

    مرحلۀ نهایی برای رشد تجارت شما این است که مشتریان راضی را به محتوایی تبدیل کنید که برای شما بازاریابی کند.تجربیات مشتریان را می‌توانید با نظرات مشتریان، اعتبار شما پیش مشتریان راغب افزایش پیدا می‌کند و شانس بیشتری برای تبدیل‌کردن آن‌ها به مشتری دارید.