درباره ما

تحلیل سایت یکی از فرآیندهای مهم سئو سایت در آژانس توسعه کسب و کار باران

در صورتی که وب سایت شما رتبه خوبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو ندارد می توانید از خدمات تحلیل آژانس توسعه کسب و کار باران استفاده کنید تا نقاط ضعف و قدرت سایت خود را شناسایی کنید. با استفاده از سرویس تحلیل سایت، نقاط ضعف و قوت سایت شما مشخص شده و بر اساس این نکات می توانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید. ما علاوه بر اینکه سایت شما را از نظر بهینه سازی سایت (سئو) تحلیل می کنیم، نکاتی را که در زمینه افزایش نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) وجود دارند استخراج کرده و پیشنهادات مفیدی در جهت بهبود چیدمان، گرافیک، سئو، امنیت و محتوای سایت به شما ارائه خواهند کرد.

تحلیل سایت های مشتریان از نظر سئو، یکی از کارهای بسیار مهم در فرآیند خدمات سئو آژانس توسعه کسب و کار باران است که به برنامه ریزی پروژه کمک می کند. مهمترین سوالاتی که در تحلیل سایت باید به آنها پاسخ داد عبارتند از:

مشتریان هدف و مخاطب کسب و کار مورد نظر در گوگل به دنبال چه کلماتی جستجو می کنند؟

گوگل وقتی می‌خواهد به صفحه‌ای رتبه دهد، به محتوای آن نیز توجه می‌کند. به واژگان به کار رفته در صفحه نگاه می‌کند.

رقبای ما از چه روش هایی برای جذب مشتری استفاده می کنند؟

راهکارهای جذب مشتریان با الگوی بازاریابی متفاوت: چرا مشتریان برندمان به سراغ رقبا می روند؟

چه امکاناتی را می توانیم به سایت خود اضافه کنیم که از طریق آنها بتوانیم نرخ تبدیل بالاتری ایجاد کنیم؟

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش نرخ تبدیل، تعاملی بودن وبسایت و علاقمندی کاربران به آن است. به هر اندازه که نرخ تبدل یک سایت بالاتر برود، به همان میزان نیز فروش شما بالاتر خواهد رفت.

چگونه می توانیم ارتباط مناسبی بین محتوای سایت از نظر طبقه بندی ایجاد کنیم؟

برای تولید محتوای سایت به‌صورت اصولی ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک محتوای استاندارد و خوب باید برای مخاطب جذاب و منحصر به فرد باشد، طوری که مخاطب از خواندن مطلب شما خسته نشود. محتوای نوشته به هیچ وجه نباید کپی باشد، حتی کپی بودن بخشی از مطلب هم قابل قبول نیست.

آیا سایت ما رفتار مناسبی در مقابل مخاطب از خود نشان می دهد؟

شخصیت شناسی مشتریان در هنگام طراحی وب سایت

مراحل کار ما

کارشناسان آژانس توسعه کسب و کار باران در تمام طول پروژه با بررسی موارد فوق و بسیاری از آیتم های دیگر، استراتژی مناسب جهت افزایش ترافیک سایت و تبدیل این ترافیک به مشتری را برای شما ایجاد می کنند. تحلیل سایت یکی از فرآیندهای مهم سئو در آژانس توسعه کسب و کار باران است.

00

پروژه های برند

P

00

پروژه های تبلیغات

C

00

دیجیتال مارکتینگ

A

00

پروژه های لوگو و نام برند

E

خدمات آژانس توسعه کسب و کار باران

چه کاری برای کسب و کارتان انجام می دهیم

دپارتمان دیجیتال ماکتینگ

طراحی سایت و مدیریت شبکه های اجتماعی شما را برعهده می گیریم.

دپارتمان هویت بصری

تیم ما با خلاقیت در طراحی و سبک کسب و کارها اقدام به انجام سفارشات طراحی هویت سازمانی میکند.

دپارتمان برندینگ یکپارچه

برنامه ریزی هدفمند در برندینگ 360 درجه میتواند حافظ تمامی الگوهای لازم در کسب موفقیت در اهداف برنامه ریزی شده برای برند باشد.

دپارتمان بازاریابی و فروش

به کار گرفتن استراتژی های مختلف بازاریابی، فروش برای بهبود عملکرد هر کسب و کاری ضروری است.

دپارتمان آموزش سازمانی

آموزش یکی از موثرترین عوامل در ارتقاء مهارت منابع انسانی است. برای توسعه منابع انسانی لازم است که سرمایه گذاری مستمری انجام شود.

دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی

تبلیغات و روابط عمومی به برندینگ و شکل گیری ارتباط دوسویه با مخاطبان هدف کمک میکنند.

پروژه ها

برخی از پروژه های آژانس توسعه کسب و کار باران

پروژه های انجام شده در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی، صنعت برق الکترونیک، صنعت آب  ...

چرا انتخاب ما

دیجیتال مارکتینگ

مشتریان احتمالی و فعلی شما در موتور جستجویی همچون گوگل به دنبالتان می گردند و سایتتان را مورد بررسی قرار می دهند. این افراد برخی از اوقات از رسانه های اجتماعی نیز برای کسب اطلاعات مورد نیاز قبل از خرید و حتی بعد از آن استفاده می کنند.

بهترین عملکرد

پشت هر سایت موفق یک شرکت سئو و طراحی سایت موفق ایستاده است!

کاربران راضی

تجربه کاربری خوب هم برای ارتباط کار با سایت مهم است و هم برای جستجوگرها.

پشتیبانی

پشتیبانی سایت شامل تمامی خدماتی است که باعث بهینه سازی، عیب یابی، بروزرسانی در وب سایت می شود. همچنین خدمات دیگری مانند تولید محتوا و سئو و بهینه سازی صفحات هم می توان به خدمات پشتیبانی سایت اضافه کرد.

دیجیتال مارکتینگ
ویژگی های ما

ما اینجا هستیم تا بهترین ایده ها را به تحقق برسانیم

Ux چیست و چه رابطه ای با سئوی سایت دارد؟

تجربه کاربری

در واقع این فاکتور، عوامل: میزان اثر گذاری، کارایی و رضایت کاربران هنگام استفاده از یک محصول ِمشخص را تعیین می نماید. UX تنها دارای یک فاکتور نیست و عوامل مختلفی مشخص کننده ی UX یک محصول می باشند.

  • ویژگی اول
  • ویژگی دوم
  • ویژگی سوم
  • ویژگی چهارم
  • ویژگی پنجم
  • ویژگی ششم
تجربه کاربری
طراحی محصول
انتخاب خود را معنا بخشید

طراحی محصول

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در

  • ویژگی اول
  • ویژگی دوم
  • ویژگی سوم
  • ویژگی چهارم
  • ویژگی پنجم
  • ویژگی ششم
انتخاب خود را معنا بخشید

دیجیتال مارکتینگ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در

  • ویژگی اول
  • ویژگی دوم
  • ویژگی سوم
  • ویژگی چهارم
  • ویژگی پنجم
  • ویژگی ششم
دیجیتال مارکتینگ
برندینگ
انتخاب خود را معنا بخشید

برندینگ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در

  • ویژگی اول
  • ویژگی دوم
  • ویژگی سوم
  • ویژگی چهارم
  • ویژگی پنجم
  • ویژگی ششم
انتخاب خود را معنا بخشید

توسعه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در

  • ویژگی اول
  • ویژگی دوم
  • ویژگی سوم
  • ویژگی چهارم
  • ویژگی پنجم
  • ویژگی ششم
توسعه
انتخاب خود را معنا بخشید

مارکتینگ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در

  • ویژگی اول
  • ویژگی دوم
  • ویژگی سوم
  • ویژگی چهارم
  • ویژگی پنجم
  • ویژگی ششم
مارکتینگ
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image

بهترین پلن را انتخاب کنید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

پلن روزانه

120 تومانه / روزانه
  • طراحی سایت
  • سئو
  • توسعه وب
  • ایمیل مارکتینگ
  • طراحی اپ موبایل
  • واکنشگرا
  • پشتیبانی دائمی

پلن هفتگی

850 تومان / هفتگی
  • طراحی سایت
  • سئو
  • توسعه وب
  • ایمیل مارکتینگ
  • طراحی اپ موبایل
  • واکنشگرا
  • پشتیبانی دائمی

پلن ماهانه

3600 تومان / ماه
  • طراحی سایت
  • سئو
  • توسعه وب
  • ایمیل مارکتینگ
  • طراحی اپ موبایل
  • واکنشگرا
  • پشتیبانی دائمی
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
آنالیز سئو
خدمات سئو سایت

آنالیز سئو

هدف ما بهینه سازی موتورهای جستجو (جستجوگرها) آسان است. ما ارائه تجزیه و تحلیل SEO ساده و حرفه ای با کیفیت و نظارت بر انتقادات و پیشنهادات SEO برای وب سایت ها. با ایجاد ابزارهای بصری و آسان برای فهمیدن، ما به هزاران صاحب کسب و کار کوچک، وب مسترها و حرفه ای های SEO کمک کرده ایم تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشند.

    جدیدترین اخبار

    کال تو اکشن چیست؟

    تمام اقدامات تبلیغاتی ما که به شکل مستقیم یا غیرمستقیم انجام می‌شود، در نهایت برای این است که مخاطب اقدام موردنظر ما را انجام دهد. این اقدام می‌تواند خرید از فروشگاه، خرید از سایت، ثبت در یک رویداد، پرکردن یک فرم یا هر مورد دیگری باشد. بنابراین علاوه بر ارائه محتوای جذاب و متقاعدکننده، در

    ادامه مطلب

    تاثیر نرخ پرش در سئو

    نرخ پرش یا بانس ریت (Bounce Rate) یکی از بدترین معیارهایی است که می‌تواند پیش چشم وبمستران یا مدیران یک کسب و کار قرار بگیرد. قطعا کسی دلش نمی‌خواهد کاربرانی که وارد سایت می‌شوند خیلی زود بپرند! خیلی‌ها تصور می‌کنند افزایش نرخ پرش یا بانس ریت فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر است و مستقیما روی سئو سایت تاثیر منفی

    ادامه مطلب

    نرخ بازگشت سرمایه

    هر شخص یا مجموعه‌ای که برای کاری سرمایه‌گذاری می‌کند، به دنبال بازگشت سرمایه و سودآوری است. حال این سودآوری می‌تواند منافع مالی یا معنوی را در پی داشته باشد. در مورد تبلیغات نیز کاملا به همین صورت است و چه از نظر عده‌ای، تبلیغات را هزینه بدانیم و چه از نظر برخی دیگر به چشم

    ادامه مطلب
    Shape Image
    Shape Image