ایجاد استراتژی جامع دیجیتال
استراتژی بازاریابی دیجیتال

ایجاد استراتژی جامع دیجیتال

مواردی که شما باید داشته باشید عبارت‌اند از:

  • یک پروفایل شفاف از پرسونای مخاطبان
  • یک یا چند هدف خاص بازاریابی
  • فهرستی از رسانه‌های موجود ، اکتسابی و رسانه‌های پولی
  • بررسی رسانه‌های موجود ، اکتسابی و رسانه‌های پولی
  • ایجاد برنامه تولید محتوا برای حال و آینده
  • ایجاد پرسونای خریداران
  • شناسایی ابزار بازاریابی
  • ارزیابی کانالهای بازاریابی
  • رسانه‌های اکتسابی
  • رسانه‌های پولی
  • برنامه‌ریزی برای رسانه‌ها
  • برنامه رسانه‌ اکتسابی
  • برنامه ریزی رسانه‌ پولی
طراحی و ساخت مارکتینگ پلن یکی از مهمترین عوامل در موفقیت تبلیغاتی است.

تبلیغات دیجیتال برندتان را شروع کنید

ما در آژانس توسعه کسب و کار باران تبلیغات دیجیتال و مدیریت رسانه های برند شما را انجام می دهیم. حضور حرفه ای در رسانه های دیجیتال, اینکه در چه زمانی و در چه مکانی برند شما معرفی شود. موفقیت در دنیای دیجیتال شانسی و ساده نیست. کوچکترین اجزا در نتیجه گیری کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذار است. آژانس توسعه کسب و کار باران تاکید ویژه روی تولید محتوا بر اساس لحن و صدای برند دارد. ما در کمپین های خود دو اصل مهم را رعایت می کنیم: اول تولید محتوا بر اساس شاخصه های برند و دوم معرفی برند در فضا و زمان مناسب که تلفیق این دو می تواند نتیجه ای مثبت بر روی افزایش مخاطب و برند سازی داشته باشد.

 

آنالیز برند و صنعت

برای ترسیم نقشه ی موفقیت یک برند نیازمند آشنایی کامل تیم مارکتینگ با شرایط و موقعیت برند و صنعتی است که در آن حضور دارد. بدون شناسایی پتانسیل های برند و صنعت و مشکلاتی که پیش روی برند برای پیشرفت وجود دارد رسیدن به نتایج مثبت در تبلیغات و بازاریابی غیر ممکن به نظر می رسد. پس قبل از هر چیز انجام تحقیقات بازار در اولویت قرار خواهد داشت. شایگان می کوشد با شناسایی عوامل تاثیر گذار برای پیشرفت, از آن به عنوان اهرم برای پرتاب برند به قله موفقیت استفاده کند.

بررسی مخاطبان

فیلتر کردن مخاطبان و پیدا کردن مشتریان اصلی یک برند می تواند روی هزینه های بازارایابی و تبلیغات مخصوصا در حوزه دیجیتال بسیار تاثیر گذار باشد. اینکه مخاطبین اصلی برند شما چه کسانی هستند؟ اغلب چه تحصیلاتی دارند؟ بیشتر در کدام منطقه جغرافیایی حضور دارند؟ و… هر چقدر شناخت یک برند نسبت به مشتریان بالقوه اش بیشتر باشد می تواند بهتر و معقولانه تر تبلیغات کند. آزانس توسعه کسب و کار باران با شناسایی مخاطبین یک برند می کوشد بهترین مسیر های تبلیغاتی و بازاریابی را برای برند شما مشخص نماید.

آنالیز رقبا

بسته به اینکه جایگاه فعلی برند شما کجاست و اینکه قصد دارید چه سهمی از بازار بدست آورید رقیبان برندتان مشخص می شود. پس از شناسایی رقیبان آنالیز می شود آنها چه مسیری را برای گرفتن سهم بازار طی کرده اند. مشخص می شود آنها در چه فضاهایی حضور دارند و چقدر از سهم بازار را برای خود کرده اند. نقاط ضعف و قوت رقبا آنالیز خواهد شد. پس از آنالیز کامل رقیبان با توجه به اهداف مجموعه در کسب سهم بازار برنامه ریزی دقیقی برای حضور موفق برند در فضای دیجیتال انجام میشود.

تبلیغات دیجیتال برندتان را شروع کنید

00+

پروژه های کامل شده

P

00%

رضایت مشتریان

C

00

مدال ها

A

00+

کاربران حرفه ای

E
اهمیت دیجیتال مارکتینگ برای برندها

دیجیتال مارکتینگ برای برندها

 

دیجیتال مارکتینگ از طریق هر رسانه ی دیجیتالی قابل رویت است. این روزها همه سرشان در گوشی هایشان است. میزان استفاده از تلفن همراه، از میزان استفاده تلویزیون بیشتر شده است. پس با این روند رو به رشد افزایش استفاده از رسانه های دیجیتالی مرتبط با اینترنت، باید برای رشد کسب و کار از بستر اینرتنت استفاده کرد. 

جدول قیمت گذاری

بهترین پلن را انتخاب کنید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

پایه

399 تومان / ماهانه
  • 1 پروژه
  • پشتبانی ایمیل
  • پشتیبانی تلفن
  • تبلیغ مقاله
  • سرویس تحریریه
  • مدیریت پروفایل
  • پشتیبانی انتخاب
سفارش دهید

مناسب

499 تومان / ماهانه
  • 1 پروژه
  • پشتبانی ایمیل
  • پشتیبانی تلفن
  • تبلیغ مقاله
  • سرویس تحریریه
  • مدیریت پروفایل
  • پشتیبانی انتخاب
سفارش دهید

ویژه

599 تومان / ماهانه
  • 1 پروژه
  • پشتبانی ایمیل
  • پشتیبانی تلفن
  • تبلیغ مقاله
  • سرویس تحریریه
  • مدیریت پروفایل
  • پشتیبانی انتخاب
سفارش دهید
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
Shape Image
مشتریان

ما از سراسر جهان مشتریان خاصی داریم

جدیدترین اخبار

آخرین مقالات و اخبار ما برای مشتریان

کال تو اکشن چیست؟

تمام اقدامات تبلیغاتی ما که به شکل مستقیم یا غیرمستقیم انجام می‌شود، در نهایت برای این است که مخاطب اقدام موردنظر ما را انجام دهد. این اقدام می‌تواند خرید از فروشگاه، خرید از سایت، ثبت در یک رویداد، پرکردن یک فرم یا هر مورد دیگری باشد. بنابراین علاوه بر ارائه محتوای جذاب و متقاعدکننده، در

ادامه مطلب

تاثیر نرخ پرش در سئو

نرخ پرش یا بانس ریت (Bounce Rate) یکی از بدترین معیارهایی است که می‌تواند پیش چشم وبمستران یا مدیران یک کسب و کار قرار بگیرد. قطعا کسی دلش نمی‌خواهد کاربرانی که وارد سایت می‌شوند خیلی زود بپرند! خیلی‌ها تصور می‌کنند افزایش نرخ پرش یا بانس ریت فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر است و مستقیما روی سئو سایت تاثیر منفی

ادامه مطلب

نرخ بازگشت سرمایه

هر شخص یا مجموعه‌ای که برای کاری سرمایه‌گذاری می‌کند، به دنبال بازگشت سرمایه و سودآوری است. حال این سودآوری می‌تواند منافع مالی یا معنوی را در پی داشته باشد. در مورد تبلیغات نیز کاملا به همین صورت است و چه از نظر عده‌ای، تبلیغات را هزینه بدانیم و چه از نظر برخی دیگر به چشم

ادامه مطلب
Shape Image
Shape Image