امروزه شرکتها و کمپانیهای مختلف که در شاخههای متفاوتی از بازار کسبوکار فعالیت میکنند در تلاش هستند هرطور شده دیگری را کنار بزنند و بتوانند نام خود را سر زبانها جاری کنند. اگر تا به حال به اندازه کافی روی این موضوع دقت نکرده بودید به شما پیشنهاد میکنم سری به دنیای تبلیغات بزنید و ببینید آنها به چه سطحی از خلاقیت دست یافتهاند و چگونه تلاش میکنند بتوانند حتی یک پله از رقیبان خود بالاتر بایستند. تبلیغات همچون یک نبرد دائمی بین کمپانیهاست که هر کس تبلیغات خلاقانهتری داشته باشد در نتیجه بیشتر نظر مشتریان را به خود جلب کرده و در نهایت مورد حمایت آنها قرار میگیرد و میتواند به فروش بالاتر و بهتری هم دست پیدا کند.
اگر بخواهیم تبلیغات را یک هنر بدانیم باید هم بدانیم که هنر تبلیغات و زنده نگاه داشتن یک برند تجاری بسیار پیچیدهتر از تفکر یک شخص معمولی است. طراحان تبلیغاتی از مدتها قبل روی کلیه مفاهیمی که قرار است در تبلیغات بگنجانند از پیش تحقیق و تفحص بسیاری میکنند چراکه قرار است نتیجه زحمات آنان تاثیر مستقیمی بر تنظیمات فعلی بازار داشته باشد. همین پیشبینیها و محاسبات خاص و هوشمندانه است که موجب میشود مشتریان به سمت محصولات ویژه جذب شوند.
در تبلیغات و برندینگ هیچ چیز جذابتر از ضربهای نیست که ناگهان توسط یک تبلیغ بر پیکر بازار وارد میشود و توجه همه مشتریان را به سوی خود جلب میکند. این اتفاق را میتوان برای آن کمپانی یک موفقیت فوقالعاده دانست.